O labai įdomu dėl vairuotojo apmokėjimo!?- juk kodėl mūsiškiai dirba Vakaruose!? Kaip tas vairuotojas BUS “VERRY HAPPY”- gaudamas 2.5-3 kartus mažesnę algą,nes Jis dirbs Rytų Europoje,o jei ne visi gaus lygiai!!!! TADA KODĖL
DABAR NEMOKATE!?
Tai sakys,kad tu nevažiuoji į Vakarus, tai gausi mažiau,nes komfortiškai nori suktis.O tas,kuris varys kaip kupranugaris,tas gaus daugiau.Tik vėl klausimas:kokia nauda iš tokio kupranugariško varymo.Juk tai vergija.Vilniaus autobusai pradėjo,kiti irgi turi sekti pavyzdžiu.
Lenkai jau seniai tai daro
Kas atsakys už suvarytas auto.
Prie kompo punant sukurta,realybė atsispindi kolegų komentaruose.
Sugalvojo aptarnavimo ‘petį’? Nejuokinkit, geležinkelis taip dirba.
Idėja gera vairuotojams,tik kas atsakys už technikos stovį?
Ar tik čia ne ruskių atradimai?Pagal užvadinimą-“Нет аналогов в мире”.Tuom viskas pasakyta.
Iš kur čia tokių nesąmonių yra.Nebent/BLEIRAS LT/.Geros kompanijos susitvarko
Sugalvota nauja chaltūra kaip makles sukti.
O labai įdomu dėl vairuotojo apmokėjimo!?- juk kodėl mūsiškiai dirba Vakaruose!? Kaip tas vairuotojas BUS “VERRY HAPPY”- gaudamas 2.5-3 kartus mažesnę algą,nes Jis dirbs Rytų Europoje,o jei ne visi gaus lygiai!!!! TADA KODĖL
DABAR NEMOKATE!?
Tai sakys,kad tu nevažiuoji į Vakarus, tai gausi mažiau,nes komfortiškai nori suktis.O tas,kuris varys kaip kupranugaris,tas gaus daugiau.Tik vėl klausimas:kokia nauda iš tokio kupranugariško varymo.Juk tai vergija.Vilniaus autobusai pradėjo,kiti irgi turi sekti pavyzdžiu.
Niekas vilkikais nesikeičia.
Ofisiniai net nesuvokia tokio dalyko, kad ne vilkikai keičiami, o puspriekabės perkabinamos.