Automobilių dalijimosi platforma „CityBee“ artėjantį vasaros sezoną pasitinka per daugiau nei 10 veiklos metų pirmą kartą atnaujinamu automobilių dizainu ir trijose Baltijos šalyse startuojančia įvaizdine kampanija. Jos tikslas – žaismingai priminti svarbiausius paslaugos privalumus, dėl kurių tūkstančiams žmonių „CityBee“ tapo kasdieninio gyvenimo mieste dalimi.

„CityBee“ – vienas iš automobilių dalijimosi flagmanų ne tik Baltijos šalių regione, bet ir visoje Europoje. Jo dėka automobilių dalijimasis iš egzotiškos naujovės tapo neatskiriama gyvenimo mieste dalimi, o pati paslauga per daugiau nei 10 gyvavimo metų keitėsi ir tobulėjo. Nutarėme, kad atėjo laikas atnaujinti miestų gatves spalvinančių „CityBee“ automobilių dizainą, kuris išlaikys prekės ženklo vizitine kortele tapusią oranžinę spalvą, tik taps dar ryškesnis ir labiau matomas“, – pasakoja „CityBee“ marketingo ir komunikacijos vadovė Ugnė Bartašiūtė.

Pirmieji atnaujinto dizaino „CityBee“ automobiliai į miestų gatves išriedėjo šios savaitės pradžioje. Visą parką, kurį sudaro tūkstančiai automobilių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, palaipsniui numatoma atnaujinti per kiek daugiau nei metus.

Automobilių atnaujinimą taip pat lydės įvaizdinė reklamos kampanija, kuri lauko reklamos stenduose, radijuje, internete ir socialiniuose tinkluose primins pagrindines paslaugos stiprybes: lokalumą, užsitarnautą klientų pasitikėjimą, visą parą prieinamą gyvą aptarnavimą.

Anot U. Bartašiūtės, „CityBee“ yra savas, vietinis prekės ženklas, nuo drąsios idėjos užaugęs į sėkmingą tarptautinį startuolį, pakeitusį daugybės žmonių keliavimo mieste įpročius – tai istorija, kuria galima didžiuotis. „Visgi nepaisant augimo ir geografinės plėtros, pavyko išlaikyti lokalumą. Jis leidžia būti arčiau klientų, greičiau ir lanksčiau priimti sprendimus. Tai viena iš priežasčių, kodėl „CityBee“ iki šiol turi 24/7 veikiantį klientų aptarnavimą. Tokias pastangas vertina ir paslauga besinaudojantys žmonės, iš kurių net 93 proc. „CityBee“ kelionėms programėlėje suteikia aukščiausią balą“, – pažymi U. Bartašiūtė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar pasaulinės žvaigždės Rita Ora koncertas turi būti nemokamas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist