Pačioje Vilniaus senamiesčio širdyje šalia Katedros aikštės įsikūręs prabangiausias 93 kambarių viešbutis, anksčiau žinomas „Kempinski“ vardu, pradeda naują veiklos etapą kaip ikoniškasis „Grand Hotel Vilnius, Curio Collection by Hilton“.

Tai pirmasis „Curio Collection“ viešbutis ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Į viešbučio renovaciją numatyta investuoti apie 10 milijonų eurų.

„Curio Collection by Hilton“ – tai pasaulinis prabangių 5-ių žvaigždučių viešbučių, įsikūrusių išskirtiniuose pastatuose ar lokacijose nuo Prancūzijos Rivjeros pakrantės iki Stambulo senamiesčio, tinklas, priklausantis pasaulinei „Hilton“ grupei.

Šis prekės ženklas ypatingai vertina istorinį, kultūrinį kiekvieno tinklui priklausančio viešbučio išskirtinumą, todėl dviejų vienodų „Curio Collection by Hilton“ viešbučių, kurių pasaulyje šiuo metu skaičiuojama daugiau nei 160, nėra.

„Pradėdami bendradarbiavimą su „Hilton“ ir pristatydami šį viešbučio vardą Baltijos šalyse, atverčiame naują viešbučio gyvavimo puslapį. Siekiame išlaikyti lyderio poziciją prabangos viešbučių segmente ir auginti viešbučio prekės ženklo vertę.

Keičiantis svečių poreikiams, pasiūlysime inovacijų ir unikalių svečio patirties sprendimų, taip pat suteiksime realių naudų, pristatydami pasaulyje pripažintą lojalumo programą „Hilton Honors“, – teigia viešbučio savininkas ir filantropinio „MJJ Fondo“ steigėjas Marius Jakulis Jason.

„Curio Collection“ prekės ženklas viešbučio savininkų ir valdymo kompanijos „Apex Alliance Hotel Management“ pasirinktas dėl šio prekės ženklo šiuolaikinės prabangos koncepcijos ir siekio pakelti „Grand Hotel Vilnius“ prekės ženklo vertę, išryškinant unikalumą – architektūrą, dizainą, vizualinį stilių, svečio kelionės atributus ir taip išsiskiriant iš konkurentų.

„Nuo pirmosios „Grand Hotel Vilnius“ atidarymo dienos siekiame sukurti gyvybingą atmosferą ir atverti viešbutį platesnei publikai. Kuriame aplinką, kuri leistų svečiai patirti ikonišką viešnagę: atvykstančius pasitiks naujosios konsjeržės – „Ikonistės“, paruošėme ypatingų svečio pasitikimo staigmenų ir serviso elementų, „Dukes“ bare galima pasimėgauti naujais vardiniais kokteiliais, o restorane „Telegrafas“ – išskirtiniais šefo patiekalais. Dar daugiau naujovių pristatysime netrukus. Ryškus naujojo prekės ženklo įvaizdis taip pat pasirinktas įkvėpti svečius ir vilniečius mėgautis gyvenimu“,– pasakoja viešbučio generalinė direktorė Sigita Rudzevičienė.

„Šiuo metu vykdomi pasirengimo darbai 2025 metų pabaigoje suplanuotai pradėti viešbučio renovacijai investuojant apie 10 mln. Eur. Numatyta iš esmės pakeisti kambarių, konferencijų salių ir kitų erdvių interjerą, baldus, techninę įrangą. Interjero atnaujinimą įkvėpė savininko M. Jakulio Jason ir „1 Asset Managament“ iš Majamio parsivežtos inspiracijos. Vieni iš pagrindinių renovacijos tikslų – modernizavimas ir tvarumas: siekiama ženkliai pagerinti pastato energetinį efektyvumą, panaudoti aplinkai saugias medžiagas, įdiegti technologinių naujovių“ – teigia Laurynas Antropikas, valdymo įmonės „1 Asset Management“ fondo partneris.

„Apex Alliance Hotel Management“ užtikrina, kad viešbučio svečiams, užsisakiusiems viešnagės paslaugas gegužės ir vėlesniems mėnesiams paslaugos bus suteiktos pilna apimtimi ir garantuojama aukščiausia jų kokybė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

14 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar pasaulinės žvaigždės Rita Ora koncertas turi būti nemokamas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist