Vėl Vilnius atrodys kaip Mėnulio kraterinas…
Ukrainiečiai iš mūsų kelių juokiasi, klausia kiek kartų per savaitę tvarkome pakabas ir tiesiname ratus.
Gėda!
522 MILIJONAI KELIAMS REISKIA KAD KITAIS METAIS VAZINESIME DAR BAISESNIAIS KELIAIS..DAR DAUGIAU BUS DUOBIU NET GREITKELIUOSE….NEBUS TIESEMI JOKIE NAUJI KELIAI O ZVIRKELIAI…ZVIRKELIAI NIEKADA NEBEBUS ISASFALTUOTI…NIEKADA..REIKS SIMTMECIU VISUS JUOS ISASFALTUOTI…JU VIRS 40.000 KM PER METUS JEI TIESA ISASFLTUOJAMA IKI 100 KM……PASIKARTOSIU PASKUTINIS LIETUVIS MIRS PO 100 METU…NET JIS NEPAMATYS ISASFALTUOTU ZVIRKELIU…..
kapitalizuotai automabilizuotas sovietynas esam, kuriame tramvajaus bėgiams kasmet skiriamas nulis kapeikų. Šlapia big tyre svajonė. Sėkmės ir toliau dusinantis gumos mikrodalelėmis
VAIKYSTEJE GYVENAU PANAVEZYJE IR KARTA NUVYKUS I DAUGPILI ISVIDAU JI..TRAMVAJU..BUVO VAUUU…LABAI NOREJAU TOKIO TRANSPORTO SAVO MIESTE TUO LABAIU KAD PANEVEZYS IR DUGPILIS TOKIO PAT DYDZIO …AUGDAMAS IS ISIGILINDAMAS I ESME PRADEJAU SUPRAST KAD TAI NELANKSTI IR NETINKANTI MUSU NYKSTANTIEMS MIESTAMS TRANSPORTO PRIEMONE IS 19 AMZIAUS….KONKE TIK SU ELEKTROS VARIKLIU…SU KIEKVIENAIS METAIS LIETUVOS MIESTAI VIS LABIAU NYKS…LIETUVA FIZISKAI ISNYKS PO 80-100 METU TODEL MUSMS NER AKTUALU KAS MET PERVEZT KUO DAUGIAU KELEIVIU..SU KIEKVIENAIS METAIS JU BUS VIS MAZIAU IR REIK ZIURET KAS KAINUOJA MAZIAU KAS LANKSCIAU IR KAS PATOGIAU….KOKIA SISTEMA ARCIAUSIAI TAKSI…..NUNYKSTANCIAI VALSTYBEI NEREI KOSMOSO….REIK ZIURET KAD ISMIRTUME PAKELE GALVAS IR TURTINGI.
Trys pastebėjimai: a) kaip šios sumos dera ir derės su infliacija, b) atsižvelgiant į itin sunkias klimato poveikio pasekmes duobių lopymui reiktų skirti papildomų lėšų iš valstybinio rezervo, c) atsižvelgiant į nacionalinio prestižo centrų, Trakų ir Vilniaus jubiliejus, turėtų būti skiriama lėšų ir jungties atnaujinimo tarp šių miestų statybos pradžiai, pvz. automagistralinės trasos paženklinimo ir pirminiams žemės darbams.
kokios dar automagistralės į Trakus, traukinys gi važiuoja. Jokių naujų magistralių Lietuvoje nereikia, tai juoda skylės valganti pinigus tokioje mažoje šalyje.
Vėl Vilnius atrodys kaip Mėnulio kraterinas…
Ukrainiečiai iš mūsų kelių juokiasi, klausia kiek kartų per savaitę tvarkome pakabas ir tiesiname ratus.
Gėda!
522 MILIJONAI KELIAMS REISKIA KAD KITAIS METAIS VAZINESIME DAR BAISESNIAIS KELIAIS..DAR DAUGIAU BUS DUOBIU NET GREITKELIUOSE….NEBUS TIESEMI JOKIE NAUJI KELIAI O ZVIRKELIAI…ZVIRKELIAI NIEKADA NEBEBUS ISASFALTUOTI…NIEKADA..REIKS SIMTMECIU VISUS JUOS ISASFALTUOTI…JU VIRS 40.000 KM PER METUS JEI TIESA ISASFLTUOJAMA IKI 100 KM……PASIKARTOSIU PASKUTINIS LIETUVIS MIRS PO 100 METU…NET JIS NEPAMATYS ISASFALTUOTU ZVIRKELIU…..
kapitalizuotai automabilizuotas sovietynas esam, kuriame tramvajaus bėgiams kasmet skiriamas nulis kapeikų. Šlapia big tyre svajonė. Sėkmės ir toliau dusinantis gumos mikrodalelėmis
VAIKYSTEJE GYVENAU PANAVEZYJE IR KARTA NUVYKUS I DAUGPILI ISVIDAU JI..TRAMVAJU..BUVO VAUUU…LABAI NOREJAU TOKIO TRANSPORTO SAVO MIESTE TUO LABAIU KAD PANEVEZYS IR DUGPILIS TOKIO PAT DYDZIO …AUGDAMAS IS ISIGILINDAMAS I ESME PRADEJAU SUPRAST KAD TAI NELANKSTI IR NETINKANTI MUSU NYKSTANTIEMS MIESTAMS TRANSPORTO PRIEMONE IS 19 AMZIAUS….KONKE TIK SU ELEKTROS VARIKLIU…SU KIEKVIENAIS METAIS LIETUVOS MIESTAI VIS LABIAU NYKS…LIETUVA FIZISKAI ISNYKS PO 80-100 METU TODEL MUSMS NER AKTUALU KAS MET PERVEZT KUO DAUGIAU KELEIVIU..SU KIEKVIENAIS METAIS JU BUS VIS MAZIAU IR REIK ZIURET KAS KAINUOJA MAZIAU KAS LANKSCIAU IR KAS PATOGIAU….KOKIA SISTEMA ARCIAUSIAI TAKSI…..NUNYKSTANCIAI VALSTYBEI NEREI KOSMOSO….REIK ZIURET KAD ISMIRTUME PAKELE GALVAS IR TURTINGI.
Trys pastebėjimai: a) kaip šios sumos dera ir derės su infliacija, b) atsižvelgiant į itin sunkias klimato poveikio pasekmes duobių lopymui reiktų skirti papildomų lėšų iš valstybinio rezervo, c) atsižvelgiant į nacionalinio prestižo centrų, Trakų ir Vilniaus jubiliejus, turėtų būti skiriama lėšų ir jungties atnaujinimo tarp šių miestų statybos pradžiai, pvz. automagistralinės trasos paženklinimo ir pirminiams žemės darbams.
kokios dar automagistralės į Trakus, traukinys gi važiuoja. Jokių naujų magistralių Lietuvoje nereikia, tai juoda skylės valganti pinigus tokioje mažoje šalyje.