Ne pinigų trūkumas, o ūkiškumo. Kiek eurų želdynams bus vėl ištaškyta, kurių pusė už poros metų bus tiesiog išrauta ir išmesta? Kodėl pirmiau Geležinio vilko g. skiriamojoje juostoje medžiai sodinami, o ne pėsčiųjų takai tvarkomi? Ar tikrai reikia visur granitinių bortų?
Sovietmečiu takai buvo geri, nes neseniai nutiesti, jais nevažinėjo sunkvežimiai, nevalė traktoriais, nepylė tiek druskos ir pan. Kitur visai nebuvo, bet kurie buvo – buvo geri.
Tai gal geriau tegu ir netiesia. Nes kai nutiesia ir būna protu sunku suvokti. Arba atskiri takai nesueina, arba pridaro kasos pynių su dviračių takais.
Valdžiagyviai klauso tik savo šeimininkų, todėl visos lėšos keliauja į Ukrainą.
Tarybiniais laikais tokios betvarkės ir šiukšlynu mieste ne buvo
Todėl, kad sovietų laikais buvo 5 keliai ir 6 šaligatviai visam Vilniaus kaime 😉
Px kad didzioji dauguma keliu LT buvo pastatyti butent tarybiniais laikais? Nors masinu buvo visai nedaug
Na juk sutvarkė 1km. Milašiaus gatvės. Nors… ten gal 10 žmonių per dieną ir praeina.
Atsiprašau , ta vilnietė paprasčiausiai “glušpetrė” ,nes nėra mačiusi toliau savo nosies .
Išskyrus tai, kad sovietmečiu jie buvo nauji, o dabartiniai, kas likę iš sovietmečio.
Ne pinigų trūkumas, o ūkiškumo. Kiek eurų želdynams bus vėl ištaškyta, kurių pusė už poros metų bus tiesiog išrauta ir išmesta? Kodėl pirmiau Geležinio vilko g. skiriamojoje juostoje medžiai sodinami, o ne pėsčiųjų takai tvarkomi? Ar tikrai reikia visur granitinių bortų?
Sovietmečiu takai buvo geri, nes neseniai nutiesti, jais nevažinėjo sunkvežimiai, nevalė traktoriais, nepylė tiek druskos ir pan. Kitur visai nebuvo, bet kurie buvo – buvo geri.
Tai gal geriau tegu ir netiesia. Nes kai nutiesia ir būna protu sunku suvokti. Arba atskiri takai nesueina, arba pridaro kasos pynių su dviračių takais.
Kad saligatviai Vilniuje lyg isbombarduoti nera naujiena. Neveiklumas juos atnaujinti irgi ne naujiena.
Sovietmečiu tokios betvarkės nebuvo, nereikia lialai
palaikau