kaip tik reikia plėsti troleibusų infrastruktūrą ir neprasidėti su akumuliatoriniais autikais. Kada pagaliau žmonėms daeis, kad akumuliatorinis autobusas visame eksploatavimo cikle yra labiau taršus nei dyzelinis…
kaip tik reikia plėsti troleibusų infrastruktūrą ir neprasidėti su tais autikais ant batareikų… kada jau žmonėms daeis, kad akumuliatorinės transporto priemonės labiau taršios už dyzelines jei nagrinėti visą ciklą nuo A iki Z…
Reikia naikint troleibusu atsisakyt tos laidu raizgalynes keist trulikus elektriniais autobusai, kodel valdzia uzstrigus akmens amziui, Kinijoj jau 10 metu kaip vien tik elektriniai vazineja
n e į m a n o m a laukti dar kelis metus, kol kas bus/nebus… dabar važinėja lūženos, taršūs ir garsiai kriokiantys gendantysa autobusai. O jei ATSITIKO NELAIMĖ ir JUDU įrengė “polilsiavietę”/autobusų žiedą šalia gyvenamųjų namų – smarvė ir triukšmas nuo 5 iki 24 h… Išjungti variklį vairuotojams – misija neįmanoma – visas 10 ir daugiau min. trata autobusas… Taigi benkunskininkai, ne stadiono pirmiausia reikia
Atsinaujinimas yra gerai, bet noretusi matyti ilgalaike strategija ir planavimas. Juk negali buti taip, kad autobusai jau bus atnaujinti antra karta, o troleibusai, kuriuos naudojam, jau turbut ir Siaures Korejai per prasti. Net ir tie troleibusai, atnaujinti izengus i 2000, jau tik i metalo lauza skirti.
Taip pat noretusi, kad transportas nebutu labai skirtingas. Dabar vienas dyzelinis, kitas benzininis, trecias elektrinis, dar vandenilini pridekim. Vienas pirktas pries 30 metu, kitas pries kelis. Juk tai yra eksploatacijos kosmaras.
kaip tik reikia plėsti troleibusų infrastruktūrą ir neprasidėti su akumuliatoriniais autikais. Kada pagaliau žmonėms daeis, kad akumuliatorinis autobusas visame eksploatavimo cikle yra labiau taršus nei dyzelinis…
kaip tik reikia plėsti troleibusų infrastruktūrą ir neprasidėti su tais autikais ant batareikų… kada jau žmonėms daeis, kad akumuliatorinės transporto priemonės labiau taršios už dyzelines jei nagrinėti visą ciklą nuo A iki Z…
Ne
Kiek km.elektriniai galės nuvažiuoti
Reikia naikint troleibusu atsisakyt tos laidu raizgalynes keist trulikus elektriniais autobusai, kodel valdzia uzstrigus akmens amziui, Kinijoj jau 10 metu kaip vien tik elektriniai vazineja
Tikrai ne. Elektriniai autobusai zymiai blogiau, kai troleibusu infrastruktura jau yra.
savo kinija kistum i uzpakali. jei kinijoje nera troleibusu, ar rurinu tavo zmona!
mulki, namu darbus padaryk pries tresdamas niekus.
n e į m a n o m a laukti dar kelis metus, kol kas bus/nebus… dabar važinėja lūženos, taršūs ir garsiai kriokiantys gendantysa autobusai. O jei ATSITIKO NELAIMĖ ir JUDU įrengė “polilsiavietę”/autobusų žiedą šalia gyvenamųjų namų – smarvė ir triukšmas nuo 5 iki 24 h… Išjungti variklį vairuotojams – misija neįmanoma – visas 10 ir daugiau min. trata autobusas… Taigi benkunskininkai, ne stadiono pirmiausia reikia
Kodėl baltarusių mylimos spalvos?
kol atsiras tie nauji, tai Vilniuj bus baltarusynas – turbūt taip svajoja…
Į Vilniaus gatvės turėtų išriedėti tramvajai, bet meras be vizijų nesupranti.
Vilniui reikia METRO!!!
Atsinaujinimas yra gerai, bet noretusi matyti ilgalaike strategija ir planavimas. Juk negali buti taip, kad autobusai jau bus atnaujinti antra karta, o troleibusai, kuriuos naudojam, jau turbut ir Siaures Korejai per prasti. Net ir tie troleibusai, atnaujinti izengus i 2000, jau tik i metalo lauza skirti.
Taip pat noretusi, kad transportas nebutu labai skirtingas. Dabar vienas dyzelinis, kitas benzininis, trecias elektrinis, dar vandenilini pridekim. Vienas pirktas pries 30 metu, kitas pries kelis. Juk tai yra eksploatacijos kosmaras.
Pritariu
kur visos lakštingalos, kur giedoja ‘GeRiAu BuNkErIuS StAtYtŲ’???
cringe ” I Vilniaus turetu” lmao