Bet ką patikrinus mieste rezultatai būtų prasti. Miesto valdžia (ypač transportininkai) ne tik nesupranta, kas yra normalus darbas ir aukšti standartai, bet ir to, kas yra objektų nuolatinė priežiūra. Pastato objektą, užsideda varnelę ir palieka kitam kartui, kai reikės keisti. Priežiūra kainuoja brangiau nei pastatymas ir reikalauja daugybės nuolatinių tikrinimų ir priežiūros procedūrų. Mieste viskas apleista ir tai galioja viskam – nuo viešų liftų iki šaligatvių iki troleibusų iki tvorų. Negi neišeina tiesiog nukopijuoti vakarų Europos miestų procedūrų trisdešimt metų ir padaryti viską gerai, slunkiai jūs.
Butent. Jauciu taip del to yra, kad del “kalbos barjero”, jiems lengviau ir artimiau paziureti i rytus. Visas darbas yra atliktas daugelio vakaru miestu, nereikia is naujo isradinet rato. Gal net ir apsimoketu is kokios Danijos ar Nyderlandu samdyti zmones, nes patys nemoka. Nepykciau jei taip mano mokesciu pinigai butu panaudojami.
Ar tikrai XXI amžiuje tie troleibusai dar turi prasmę?
Bet ką patikrinus mieste rezultatai būtų prasti. Miesto valdžia (ypač transportininkai) ne tik nesupranta, kas yra normalus darbas ir aukšti standartai, bet ir to, kas yra objektų nuolatinė priežiūra. Pastato objektą, užsideda varnelę ir palieka kitam kartui, kai reikės keisti. Priežiūra kainuoja brangiau nei pastatymas ir reikalauja daugybės nuolatinių tikrinimų ir priežiūros procedūrų. Mieste viskas apleista ir tai galioja viskam – nuo viešų liftų iki šaligatvių iki troleibusų iki tvorų. Negi neišeina tiesiog nukopijuoti vakarų Europos miestų procedūrų trisdešimt metų ir padaryti viską gerai, slunkiai jūs.
Butent. Jauciu taip del to yra, kad del “kalbos barjero”, jiems lengviau ir artimiau paziureti i rytus. Visas darbas yra atliktas daugelio vakaru miestu, nereikia is naujo isradinet rato. Gal net ir apsimoketu is kokios Danijos ar Nyderlandu samdyti zmones, nes patys nemoka. Nepykciau jei taip mano mokesciu pinigai butu panaudojami.