Senai jau reikejo taip daryt. Dabartinis pastatas mano nuomone isviso turetu buti nugriautas, galima palikti fasada, kad issaugoti idomesne jo dali, o siaip tai is funkcines puses tai toks jausmas lyg tas pastatas turejo kita funkcija… cia lyg kas nzn paimtu ir prie kokio pastato pastatytu oro uosta ir tada bandytu praejimus padaryti, kad tipo pritaikyti oro uostui, zdz dabartinis pastatas tikrai nei iplanuotas logiskai, nei isdestymas patogus, nei juo labiau naudingos erdves zmogui yra. As tik uz naujo oro uosto statybas + kai dabar karantinas ir to skraidymo turbut nera tiek daug galima butu isnaudoti situacija statyboms o visa srauta pemesti Kaunui kol viskas bus baigta statyti
Eilini karta klausimas Nr.1, realus oro uosto keleiviu srautas ir blaiviu protu ivertintas bendras oro uosto pajegumas. Dabartinis oro uostas aptarnauja iki 5 mln., naujas GAAAAAL 10 mln.,t.y. 2 kartus daugiau. Dabartinė investicija keli milijonai pries 40 milijonu, o su likusia infrastruktura visa 100 mln, tai investicijos poreikis 50 kartu virsija dabartini investijos poreiki. Taigi atsistoja klausimas, AR keleiviu VILNIUJE bus 10 mln., kad kompensuotusi oro uostas? Prisminkime, yra dar ir Kauno, bei siek tiek Palangos oro uostai, kurie pasiima dali srautu.
Antras klausimas, tako uzimtumas ir galimas isnaudojimas, AR bus pakankamai skrydziu, pakankamai laiku ryte ir tako isnaudojimas padidintas, kad butu galimybe oro linijom pervezti 10 mln keleiviu? Elementari matematika 10mln. dalinam is 200 ( vidutinis lektuvo keleiviu skaicius Lietuvoje), dalinam is 12 men, dalinam is 30 dienu ir gaunam 139, tiek lektuvu reiketu pakelti/nuleisti, t.y. duoti pasinaudoti taku. Realiai tai yra turbut 9-12 valandu non-stop kilimo tupimo lektuvams, su turbulencijos laiko barjeru. Zinoma, kad daugelis avialiniju, ypac pigiuju, nori isskristi ryte ir gryzti vakarop, taigi valandu skaicius, i kurias nores sutilpti avialinijos mazeja. Tai klausimas ar pajegs takas? Nes galit pastatyti nors trigubo dydzio pastata, klausimas ar bus kas ji isnaudoja ir ar takas netaps butelio kakliuku, o sito nebera kur pletoti, aplink gyvenamieji namai.
būtų puiku toks pastatas, bet kažkaip netikiu kad pavyks dabartinę daržinę nugriaut, prisirakins “pavedlo” mylėtojai prie kolonų ir buldozerius stabdys
Manau šis projektas labai gražus. Gėda turėt stalino laikų statinį ir dar saugot kaip kokį architektūrinį paveldą. Tokių ,,paveldų” pilna buvusi sovietų sąjunga. Griaut kuo greičiau.
Čia mes patys turėtumėme vartytis, kad kopijuojame jų progreso sąvoką, griauti kas iš senojo pasaulio ir “kurti šviesesnį rytojų be praeities pančių”. Ah, tobula buvo propaganda, pasirodo iki šiol pas mus gyva.
Apie koki triuksma tu cia kalbi ? Negirdziu jokio triuksmo nuo lektuvu kad ir kur mieste bebuciau, nebent to vdinamo triuksmo bus aplink oro uosto ribas, bet cia savaime suprantamas dalykas. 99% vilnieciu jokio skirtumo, nes niekas nepastebes skirtumo ar 1 ar 10 lektuvu leisis per valanda, bent jau man gyvenanciam Zirmunuose tikrai jokio skirtumo
Senai jau reikejo taip daryt. Dabartinis pastatas mano nuomone isviso turetu buti nugriautas, galima palikti fasada, kad issaugoti idomesne jo dali, o siaip tai is funkcines puses tai toks jausmas lyg tas pastatas turejo kita funkcija… cia lyg kas nzn paimtu ir prie kokio pastato pastatytu oro uosta ir tada bandytu praejimus padaryti, kad tipo pritaikyti oro uostui, zdz dabartinis pastatas tikrai nei iplanuotas logiskai, nei isdestymas patogus, nei juo labiau naudingos erdves zmogui yra. As tik uz naujo oro uosto statybas + kai dabar karantinas ir to skraidymo turbut nera tiek daug galima butu isnaudoti situacija statyboms o visa srauta pemesti Kaunui kol viskas bus baigta statyti
Eilini karta klausimas Nr.1, realus oro uosto keleiviu srautas ir blaiviu protu ivertintas bendras oro uosto pajegumas. Dabartinis oro uostas aptarnauja iki 5 mln., naujas GAAAAAL 10 mln.,t.y. 2 kartus daugiau. Dabartinė investicija keli milijonai pries 40 milijonu, o su likusia infrastruktura visa 100 mln, tai investicijos poreikis 50 kartu virsija dabartini investijos poreiki. Taigi atsistoja klausimas, AR keleiviu VILNIUJE bus 10 mln., kad kompensuotusi oro uostas? Prisminkime, yra dar ir Kauno, bei siek tiek Palangos oro uostai, kurie pasiima dali srautu.
Antras klausimas, tako uzimtumas ir galimas isnaudojimas, AR bus pakankamai skrydziu, pakankamai laiku ryte ir tako isnaudojimas padidintas, kad butu galimybe oro linijom pervezti 10 mln keleiviu? Elementari matematika 10mln. dalinam is 200 ( vidutinis lektuvo keleiviu skaicius Lietuvoje), dalinam is 12 men, dalinam is 30 dienu ir gaunam 139, tiek lektuvu reiketu pakelti/nuleisti, t.y. duoti pasinaudoti taku. Realiai tai yra turbut 9-12 valandu non-stop kilimo tupimo lektuvams, su turbulencijos laiko barjeru. Zinoma, kad daugelis avialiniju, ypac pigiuju, nori isskristi ryte ir gryzti vakarop, taigi valandu skaicius, i kurias nores sutilpti avialinijos mazeja. Tai klausimas ar pajegs takas? Nes galit pastatyti nors trigubo dydzio pastata, klausimas ar bus kas ji isnaudoja ir ar takas netaps butelio kakliuku, o sito nebera kur pletoti, aplink gyvenamieji namai.
būtų puiku toks pastatas, bet kažkaip netikiu kad pavyks dabartinę daržinę nugriaut, prisirakins “pavedlo” mylėtojai prie kolonų ir buldozerius stabdys
Stadionas pastatytas ir oro uostą pastatys slava KPSS
Aisku nera super grazus projektas tikrai kazka galima moderniau sukurti, bet geriau neigu dabartinis Sovietinis.
Biski sharabanus pasukus senoji dalis butu laisvai pritaikoma.
O tos naujos vizualizacijos- smells like previous decade.
Manau šis projektas labai gražus. Gėda turėt stalino laikų statinį ir dar saugot kaip kokį architektūrinį paveldą. Tokių ,,paveldų” pilna buvusi sovietų sąjunga. Griaut kuo greičiau.
Atsirado žmogus su sovietiniu mąstymu, griauti tai kas buvo statyta seniau…
Pravilno! Maladec! Dar ir TV boksta brežniavini reikia nusniot tuom pat 😀
Gal efektyviau būtų naudotis Kauno oro uostu? Jie ir sovietinio legacy neturi, ir pastatys greičiau 🙂
O vietoj mūsų oro uosto galim padaryti parką, konvertuoti į diiiiiiiidelį dviračių taką ar kokią meno instaliaciją
Sedėkit su savo kiosku prie nusileidimo tako ir tylėkit. Tas ale Kauno oro uostas tinkamas tik bemoksliams emigrantams iškeliaut.
Tu net zodzio atitikmens angliskui legacy nesugebi pasivargint surast, o pezi kazka apie griovima ir statyma
Ir kuo greičiau. Ačiū. Kad stalino anūkai karstuose apsiverstų.
Čia mes patys turėtumėme vartytis, kad kopijuojame jų progreso sąvoką, griauti kas iš senojo pasaulio ir “kurti šviesesnį rytojų be praeities pančių”. Ah, tobula buvo propaganda, pasirodo iki šiol pas mus gyva.
O niekam nekilo mintis iskelt oro uosta i uzmiesti? Ar norim padidinti dar labiau srautus virs miesto ir triuksme gyvent?
Apie koki triuksma tu cia kalbi ? Negirdziu jokio triuksmo nuo lektuvu kad ir kur mieste bebuciau, nebent to vdinamo triuksmo bus aplink oro uosto ribas, bet cia savaime suprantamas dalykas. 99% vilnieciu jokio skirtumo, nes niekas nepastebes skirtumo ar 1 ar 10 lektuvu leisis per valanda, bent jau man gyvenanciam Zirmunuose tikrai jokio skirtumo