Savivaldybė pirmąjį Šiaurinės gatvės dalies projektą planuoja pristatyti iki gegužės

Komentarai 24

  1. Zigmantas says:

    Vietoje vizualizacijų geriau būtų žemėlapyje tą gatvę parodę

  2. VVS says:

    Idomu ar koks nors viesasis transportas planuojamas nus Vakarinio aplinkelio per Siaurine gatve?

  3. Arvydas Norkūnas says:

    Viskas bus gerai, besišypsančiu veidu, pasitelkęs jau anksčiau rusams pritaikytą šūkį, plačiai skeisdamas šypsnį šimtuose rinkiminių plakatų, kvietė už save balsuoti prieš penketą metų R. Šimašius. Nemažai iš tikro gero jam šeimininkaujant Vilniuje buvo padaryta. Deje nieko, visiškai nieko, apart naujų šviesaforų nesulaukė iš jo tie kurie tikėjosi, susipažinę su rinkiminiais pažadais, sulaukti tęstinumo ibei naujienų kovoje su kamščiais ir individualaus transporto judrumo srityje. Tūkstančių miestelėnų interesai šioje srityje buvo paaukoti miesto skolų padengimo reikmėms. Kodėl būtent šios grupės žmonių, pasakyti galėtų pats meras. Negalima teigti, kad jis iš principo buvo nusiteikęs prieš individualų transportą mieste antraip jo pažadus sutvarkyti Liepkalnio trasporto mazgą, Šiaurinės gatvės ir Nemenčinės plento reikalus reikėtų vertinti kaip neeilinę demagogiją. Merą daugelis laiko ne tokiu autokratišku kaip prieš jį šeimininkavusį A. Zuoką, todėl leidžiantį reikštis ir kitoms idėjoms mieste…… Reaguodamas į augančią kritiką dėl rinkiminių pažadų nevykdymo ir vis didėjančius kamščius, Vilniaus vadas pagaliau ėmėsi darbo ir šioje srityje. Prasideda Liepkalnio transporto mazgo statyba, papildomai pažadant rekonstruoti visa Liepkalnio gatvę kurioje labai aktyviai pradėjo steigtis verso objektai, piko valandomis susidaro kilometrinės kamšatys. Pareikštas čia abejonės dėl pažadų nevykdymo ir finansinių galimybių reikia aptarti atskirai.
    a) Miesto finansai skirstomi sritimis, pvz. švietimo ir kitos. Stadiono lėšos todėl neturi bendraties su išlaidomis kitose srityje. Miesto pajamos yra papildomos valstybinėmis ir ES įplaukomis. Liepkalnio bei Šiaurinės gatvės darbai todėl finansuojami ne vien miesto mokėtojų lėšomis. Tai patogi galimybė žymiai pigiau spręsti strategines judrumo problemas, , Nacionalinio stadiono istorija verčia neprarasti tokių lėšų todėl jos neturėtų būti neišnaudotos.
    b) Dabar skubėdamas įvykdytii čia paminėtus savo mobilumo pažadus, turėdamas pataisytą įvaizdį meras galės jaustis patenkinančiu ir anksčiau nuskriaustos vilniečių dallies lūkesčius.
    c) Laikas R.Šimašiui dovanojo unikalią progą tapti itin populiariu. Iki sostinės jubiliejaus palieka apvalokas skaičius – 1000 dienų. Pasitikdamas jubiliejų ne tik fejerverkais, bet ir pluoštu kapitalinių darbų ( be pastebėtųjų reikia čia paminėti Vingio akropolio aplinką bei Stoties reikalus, kur taip pat veiks ne tik miesto, bet ir bendrovių bei kitos lėšos.) meras gali itin sutvirtinti savo politinę lyderystę. Istorinė proga jam leidžia tikėtis taip pat ir visos valstybės dalyvavimo sostinės gyvenime, pvz. greičiausiai bus rastos lėšos ir antrajai Pietų aplinkkelio atkarpai iki Lydos plento tiesti. Galma sulaukti ir 2022 m. biudžeto lengvatų, pvz. padengiant didelę dalį sostinės skolos. Pagaliau nesulaukusi tinkamos valstybinės paramos, įpatingos šventės proga, sostinės valdžia gali sau leisti padidinti miesto skolą dar 200 mln eurų suma. Taigi jei tiik savivaldybės pastate bus logiškai vadovaujamasi politikos ir finansų klausimuose, galima laukti per ateinančius trejus metus sostinėje įvyksiančių labai didelių, kapitalinių permainų. Žinoma, reikia nepamiršti,kad kartais įvairių veiksnių veikiami politiikai pradeda veikti ir nesivadovaudami blaiviu protu. Pagyvensim – pamatysim, byloja liaudies išmintis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar važiuosite (važiuotumėte) į Nidą „Pajūrio ekspresu“ net 7 valandas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist