Taigi galima labai smarkiai sumažinti kamščius automobiliams ir gerokai paspartinti kelionės laiką automobiliams toje vietoje: daugiau juostų, padidinam leistiną greitį, antžemines perėjas užkasam į požeminius tunelius, padarom dviejų lygių sankryžą, statom tuos metalinius žemus atitvarus tarp priešingų krypčių eismo, bei taip pat nepamirškime garso sienelių tarp kelio ir pastatų. Bet ar tai bus miestietiškas buvimas ir kokia yra to kaina? Ar miesto interesas yra turėti miestą, ar tik vienai išskirtinei kastai visą miestą atiduoti ir taip jį sunaikinti? Tą pačią dieną, kai tik baigsime galutinai spręsti “kamščių problemą”, mes jau atsibusime išsprendę “miesto buvimo” problemą. Bet užtai koks pravažumas skersai išilgai ir kiek daug parkingo! Skrisim atostogoms į Vakarų Europą, visiems pasakosim kaip mums ten buvo jauku ir patiko (visai ne kaip toj Lietuvoj!), ir apsimesim, kad ir toliau nesuprantam kodėl. Visai ne kaip išėjus pasivaikščioti po Konstitucijos prospektą, ane.
Matomai, ponas Savukynas negyvena vietoje, o tik mėgaujasi tranzitiniu pravažiavimu. Tuo tarpu – aplinkiniai gyventojai, įvertina žieduko privalumus, pats vairuoju, vaiką vežu į darželį, kai reikia išvažiuoti iš aplinkinių kiemų kairiniu posūkiu – ir gatve važiuojančių judėjimo greitį kontroliuoja žiedukas – tai pliusas. Važiuokite Kauno gatve, kuri tam ir skirta – ji turi bent keturias juostas yra aukštesnės kategorijos, gal nereikės skųstis.
Ponai, kurie skundžiatės pradžioje įvertinkite vietoje gyvenančių vilniečių poreikius, prašome naudotis pagrindinėmis miesto gatvėmis.
Mano manymu viskas būtų tvarkoje su šiuo žiedu, jeigu nebūtų visa sankryža susiaurinta. Suprantu, kad pėstiesiems einant šioje sankryžoje pamatyti atvažiujančias mašinas pro priparkuotus automobilius yra sunku, bet kokiu tikslu siaurinti visą pravažiavimą? Juk, tikrai būtų galima rasti sprendimą sankryžos nesiaurinant… Tai lengvuoju automobiliu apsisukti dar išeina. Tačiau tiek naugarduko, tiek vytenio gatvėse yra įsikūrę daugybė įmonių/parduotuvių, kurioms krovininiai automobiliai veža prekes ir šiems automobiliams apsisukti čia jau neįmanoma. O kas iš to jeigu tvarkys šį žiedą, atnaujintus želdinius vėl išvažinės, o jeigu žiede dar pastatys stacionarų atitvarą, tai apsisukimo kampas dar sumažės. Kartais sunku suprasti, kokios galimybių studijos ar tyrimai yra daromi ir kuo konkrečiai rėmiasi projektavimo metu. Juk, tokie sprendimai daromi kitose šalyse nereiškia, jog tiks Lietuvoje, juos reikia adaptuoti pagal mūsų įpročius, vairavimo būdą ir gatvės užimtumą. Kartais atrodo, remiasi gražiomis skaidrėmis, iš kurių daro copy-paste, taip kaip darydavome mokykloje…
Tame ir esmė, kad tokie darbai daromi be jokių projektų prisidengiant gatvės remontu, tai apie kokias studijas čia kalba? Raskit bent vienai Naujamiesčio gatvei pertvarkyti išduotą statybos leidimą.
Taigi tikslas aiškus, kad niekas nevažinėtu ten… O atsakymas ryšių specelisto tai žodžių tryda. Gal galėtu atsakinėti koks eismo organizavimo specelistas.
Dar čia tik pradžia….
Neklysta tie, kurie nebando. Tikiuosi VMS padarys išvadas kad tai, kas gražiai atrodo skaidrėse ir vizualizacijose, nebūtinai atrodys gerai ir veiks realybėje 🙂 + jau nekalbu apie komunikacinį fail’ą – gyventojai nepagavo žinutes visai.
Nežinau kiek tiesios, bet mačiau kad padaugėjo eismo įvykių. Gal laikinai, bet būtų gerai kad VMS pateiktų daugiau įžvalgų apie tai kaip sekasi iš tikrųjų.
Taigi galima labai smarkiai sumažinti kamščius automobiliams ir gerokai paspartinti kelionės laiką automobiliams toje vietoje: daugiau juostų, padidinam leistiną greitį, antžemines perėjas užkasam į požeminius tunelius, padarom dviejų lygių sankryžą, statom tuos metalinius žemus atitvarus tarp priešingų krypčių eismo, bei taip pat nepamirškime garso sienelių tarp kelio ir pastatų. Bet ar tai bus miestietiškas buvimas ir kokia yra to kaina? Ar miesto interesas yra turėti miestą, ar tik vienai išskirtinei kastai visą miestą atiduoti ir taip jį sunaikinti? Tą pačią dieną, kai tik baigsime galutinai spręsti “kamščių problemą”, mes jau atsibusime išsprendę “miesto buvimo” problemą. Bet užtai koks pravažumas skersai išilgai ir kiek daug parkingo! Skrisim atostogoms į Vakarų Europą, visiems pasakosim kaip mums ten buvo jauku ir patiko (visai ne kaip toj Lietuvoj!), ir apsimesim, kad ir toliau nesuprantam kodėl. Visai ne kaip išėjus pasivaikščioti po Konstitucijos prospektą, ane.
Kokie zeldiniai? Tegu zirzia, pripras, is tikro taip yra geriau.
Matomai, ponas Savukynas negyvena vietoje, o tik mėgaujasi tranzitiniu pravažiavimu. Tuo tarpu – aplinkiniai gyventojai, įvertina žieduko privalumus, pats vairuoju, vaiką vežu į darželį, kai reikia išvažiuoti iš aplinkinių kiemų kairiniu posūkiu – ir gatve važiuojančių judėjimo greitį kontroliuoja žiedukas – tai pliusas. Važiuokite Kauno gatve, kuri tam ir skirta – ji turi bent keturias juostas yra aukštesnės kategorijos, gal nereikės skųstis.
Ponai, kurie skundžiatės pradžioje įvertinkite vietoje gyvenančių vilniečių poreikius, prašome naudotis pagrindinėmis miesto gatvėmis.
Mano manymu viskas būtų tvarkoje su šiuo žiedu, jeigu nebūtų visa sankryža susiaurinta. Suprantu, kad pėstiesiems einant šioje sankryžoje pamatyti atvažiujančias mašinas pro priparkuotus automobilius yra sunku, bet kokiu tikslu siaurinti visą pravažiavimą? Juk, tikrai būtų galima rasti sprendimą sankryžos nesiaurinant… Tai lengvuoju automobiliu apsisukti dar išeina. Tačiau tiek naugarduko, tiek vytenio gatvėse yra įsikūrę daugybė įmonių/parduotuvių, kurioms krovininiai automobiliai veža prekes ir šiems automobiliams apsisukti čia jau neįmanoma. O kas iš to jeigu tvarkys šį žiedą, atnaujintus želdinius vėl išvažinės, o jeigu žiede dar pastatys stacionarų atitvarą, tai apsisukimo kampas dar sumažės. Kartais sunku suprasti, kokios galimybių studijos ar tyrimai yra daromi ir kuo konkrečiai rėmiasi projektavimo metu. Juk, tokie sprendimai daromi kitose šalyse nereiškia, jog tiks Lietuvoje, juos reikia adaptuoti pagal mūsų įpročius, vairavimo būdą ir gatvės užimtumą. Kartais atrodo, remiasi gražiomis skaidrėmis, iš kurių daro copy-paste, taip kaip darydavome mokykloje…
Tame ir esmė, kad tokie darbai daromi be jokių projektų prisidengiant gatvės remontu, tai apie kokias studijas čia kalba? Raskit bent vienai Naujamiesčio gatvei pertvarkyti išduotą statybos leidimą.
Taip nutinka, kai projektuoja moteris, kuri apie eisma nusimano tik tiek, kad jos meiluzis – meras…
Ne meiluzis bet jau vyras. Visi vyrai po koldra sexu uzsiima o sita porele tariasi ka susiaurinti ir pabloginti mieste.
Taigi tikslas aiškus, kad niekas nevažinėtu ten… O atsakymas ryšių specelisto tai žodžių tryda. Gal galėtu atsakinėti koks eismo organizavimo specelistas.
Dar čia tik pradžia….
Viskas ten OK su tuo žiedu. Jei aftamabilystai klykia ir žviegia greičiausiai yra gerai.
Neklysta tie, kurie nebando. Tikiuosi VMS padarys išvadas kad tai, kas gražiai atrodo skaidrėse ir vizualizacijose, nebūtinai atrodys gerai ir veiks realybėje 🙂 + jau nekalbu apie komunikacinį fail’ą – gyventojai nepagavo žinutes visai.
Tai kada veikia – gatvė tapo “nepatogi” transportui ir saugi ir patogi pėstiesiems 😉 Čia jau jus nepagavot žinutes.
Ogranomas is taurages. Tegul supras kas tauragei tinka,netinka vilniuj😂😂😂😂 nuo skiepo smegenys istize
Teigiamai vertinu pokyčius. Pereiti gatvę tapo žymiai saugiau.
Nežinau kiek tiesios, bet mačiau kad padaugėjo eismo įvykių. Gal laikinai, bet būtų gerai kad VMS pateiktų daugiau įžvalgų apie tai kaip sekasi iš tikrųjų.
Čia tipo su telefonu rankoje ir ausinėmis ant galvos
Su telefonu vienoje rankoje, kitoje cigaretė. Tokie Lietuvoj vairuotojai