Neries krantinėse nebeliks vilniečių pamėgtų ,,Meilės krantų” (nuotraukos)

Komentarai 32

  1. dominykas says:

    Permainos yra gerai: prieš 15 metų didelę moralinę vertę miesto gyventojams turintis meno objektas turėtų būti pakeistas naujomis formomis. Reikalinga tekmė.

  2. Ligita says:

    Kur pamatyti projektą kas bus daroma toje vietoje?

  3. Kitas krantas says:

    Jus kada pagaliau pradesite kita upes krantine (nuo operos ir baleto) tvarkyti.. apsvietimas, suoliukai, dviraciu takai.. nuo centro daug zmoniu ten vaiksto .ACIU!

    • menesis says:

      Neries krantinių nuo Žvėryno tilto iki Šilo tilto rekonstrukcija, arba IV Neries krantinių tvarkymo etapas, bus vykdomas 2020-2021 metais.

  4. rokas says:

    jo, kam čia keistis ir tvarkytis, gi ir prie stalino gerai buvo tegu Vilnius lieka kaip prie ruso..geriausiai atrode

  5. AQUA says:

    Autoriaus pavardę be klaidų pagal Lietuvos Respublikos įstatymus rašome….

    • Joinas says:

      Ta prasme? Koks tai įstatymas? Ką jis sako? Manau maišai, kaip pavardė turi būti rašoma Pase, o ne viešoje erdvėje. Žmogus kaip nori taip ir rašo čia internetas, o gal čia aplamai slapyvardis 😀

  6. Edvardas says:

    Pinigų plovimo elementas. Kaip su Gedimino pilies kalnu taip dabar su Neries krantine. Kaip tik diena taip naujiena. Sankryžų ir šviesoforų pristatė vos ne kas 30m. Toks mažas miestas, o kamščiai visur. Statykit viadukus, požemines perėjas, o ne eismą stapdančius šviesoforus, žiedus ir sankryžas.

    • Mindaugas says:

      Mažiau važinėkite automobiliu. Toks mažas miestas, o automobilių kaip megapoly.

      • Š*dobusaisnevažinėsim says:

        Važinėjom ir važinėsim. Jokia propaganda nepadės. Norite visus pavęrsti vergais tarnaujančiais ponų transporto verslui? 😉

    • menesis says:

      Pinigų plovimas – kai turimus nelegaliai įgytus pinigus, atlikdamas finansines operacijas, paverti legaliais. Kad savivaldybė turi nelegalių pinigų yra absurdiškas kaltinimas. Tikriausiai turėjote omenyje pinigų švaistymą – leidimą nereikalingiems dalykams. Tai važiavimas į darbą mieste automobiliu yra švaistymas – jei pakankamai vairuotojų ir moksleivių persėstų į viešąjį transportą, kamščių problema išsispręstų be investicijų į dar daugiau betono.

    • Jonas says:

      “Statykit viadukus, požemines perėjas, o ne eismą stapdančius šviesoforus, žiedus ir sankryžas.”
      Tada bus dar daugiau kamsciu – sita net maziau protaujantys suvokia.

  7. Vilnietis says:

    Vandalai siaubia miesta

  8. Vytautas Tamošaitis says:

    Per žiemą kranto nesutvirtinsite, bet ar pavasarį per liūtis nenučiuoš šlaitas su taku, o gal ir dalimi gatvės? Tie betoniniai elementai ne dėl grožio buvo 🙂

  9. Arvydas Norkūnas says:

    Mano nuomone geriau būtų buvę jei už skiriamas lėšas būtų baigtas senesnis projektas, t.y. įrengti nepastatyti ruožai kairiajame krante nuo Žirmūnų tilto iki Vilnelės ir prie Geležinio Vilko tilto.

    • Darius says:

      Ar manote, kad geras ir šiuolaikiškas sprendimas būtų “įbetoninti” tuos natūralios pakrantės likučius?

    • menesis says:

      Krantinė prie Seimo bus sekantis etapas. Dabar ten iš vis neina praeiti. Bet projektuoja naują tiltą, dviračių ir pėsčiųjų takus. Manau viskas bus tvarkoma iš karto.

  10. Tomas says:

    Na va vel viska griauti 😀 Simasius 😀 😀

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar į Vilnių turėtų grįžti naktinis viešasis transportas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist