Aciu dievui kazkam smegenu atsirado, vandenili patus gakim gaminti. Japonijoj senai vandeniliu varomos tojotos rieda, galwtu wavivaldybe stoteles mieste savivaldybes sukurti. Ir tiekti pigiai. Tada zmones pirktu tas toyotas. Subkiasvores auto traktoriai, furos, buldozeriai tures pereiti ant vandenilio kaip ir lektuvai, automobiliai taip pat. Cia pan kaip dabar benzas dyzelis, tai ateities dyzelis yra vandenilis
Svajuko dramblionės. Japonija H išgauna iš gamtinių dujų. Elektrolize gaminti vandenilį yra labai brangu ir sudėtinga. Viešojo transporto problemų nesprendžia, reikia lengvojo metro ir energiją paduot laidais, o ne H balionais, kuriems reikia labai brangių medžiagų
Taigi turim daug gėjų Lietuvoje, pas juos problema dėl nelaikymo žarnyno dujų, dėl jų suplėšytų užpakaliu. Todèl galima varyti autobusus tomis dujomis kurias prigamins géjai.
Pasakykit jiems kas nors, kad pasidomėtų tokių autobusų neefektyvumu, eksplotacijos problemom ir kainom. Didesnės nesąmonės negalima sugalvoti, bus į balą išmesti pinigai, vietoj to, kad turėtų normalius elektrinius ilgaamžius autobusus.
Drambliuko svajonės jūsų nuomonė. Visiškai tie patys kurie pritaria transporto elektrifikacijai, susiduria su ta pačia problema, kad ilgalaikiui ją sandėliuoti dideliais kiekiais papraščiausiai ekonomiškai neapsimoka/vis tiek fiksuojami praradimai, kai tuo tarpu vandenilio gavybos efektyvumas, nors ir niekada nebus 100%, bet neperseniausiai išėjo eksperimento rezultatai apie 95% mėlynojo vandenilio gavybos efektyvumą su vos 5% nuostoliais. Kas liečia BEV autobusus, baterijų nereikia keisti viduryje autobuso eksploatacijos laikotarpio, kartu ir kelių neišvažinėja nuo papildomo baterijų svorio.
Klaida. Vandenilinių autobusų eksplotacija ir pildymas yra daug brangesnis nei baterija varomų elektrinių autobusų, jau daug pasaulio ir Europos miestų išbandė ir išsiaiškino šį faktą.
Bet atsilikeliai nesimoko iš svetimos patirties.
tačiau H gamyba balansuoja elektros perteklių ir kainą.
Didinant vietinę el. generaciją, turėsim daug pigios elektros. Kur ją sandėliuot? Į H.
Autobusai – tik pradžia. H labiausiai tinka pramonėje, kur reikia didelių energijos kiekių. Taipat H yra patogu transportuoti dideliais atstumais.
Elektra transportuoti didesniai atstumais lengviau, laidais.
Elektra sandėliuoti galima baterijose, su daug mažesniais energijos praradimais nei elektrolizė.
Kokios dar baterijos? Dabartinės ličio jonų savo žaliavų sąnaudomis neatsipirks, kad naudoti kaip efektyvų ir finansiškai prieinamą sandeliavimą jau kalbėti apie prieinama j
Drambliuko svajonės jūsų nuomonė. Visiškai tie patys kurie pritaria transporto elektrifikacijai, susiduria su ta pačia problema, kad ilgalaikiui ją sandėliuoti dideliais kiekiais papraščiausiai ekonomiškai neapsimoka/vis tiek fiksuojami praradimai, kai tuo tarpu vandenilio gavybos efektyvumas, nors ir niekada nebus 100%, bet neperseniausiai išėjo eksperimento rezultatai apie 95% mėlynojo vandenilio gavybos efektyvumą su vos 5% nuostoliais.
Būtent.
Todėl ES jau labai daug įkišo į H struktūrą ir gamybą, kolkas tik nematome, bet pasimatys.
Artai – laidai yra stacionari, ilgalaikė ir brangi struktūra. Yra begalė atvejų ir vietų kur tai nerentabilu, o apsimoka energiją atvežt konteineriais.
Taip, H2 islaidos keleta kartu brangesnes nei elektros varomo transporto, DB nutrauke H2 traukiniu pirkima, sostines didmiesciai pakeite H2 vietini transporta i elektrini. Bet H2 transportas dar pirmoje generacijoje. Jo gamyba dar vis brangi, taciau su ateitimi zaliasis H2 taps pigesnis nei pilkas, gaminamas naftos perdirbimo gamyklu. Man klausimas ar VVT neliks prie geldos, kai jiems bus rinkos kaina nedraugiskos rinkos kaina dujos. Tad ar ne per anksti soka i traukini?
Skaldyti vandenį H2 gamybai neapsimoka!
Pigiau ir saugiau vežiotis el. baterijas,o ne H2 sprogius balionus.
Aciu dievui kazkam smegenu atsirado, vandenili patus gakim gaminti. Japonijoj senai vandeniliu varomos tojotos rieda, galwtu wavivaldybe stoteles mieste savivaldybes sukurti. Ir tiekti pigiai. Tada zmones pirktu tas toyotas. Subkiasvores auto traktoriai, furos, buldozeriai tures pereiti ant vandenilio kaip ir lektuvai, automobiliai taip pat. Cia pan kaip dabar benzas dyzelis, tai ateities dyzelis yra vandenilis
Svajuko dramblionės. Japonija H išgauna iš gamtinių dujų. Elektrolize gaminti vandenilį yra labai brangu ir sudėtinga. Viešojo transporto problemų nesprendžia, reikia lengvojo metro ir energiją paduot laidais, o ne H balionais, kuriems reikia labai brangių medžiagų
Tai gal jau sugalvojei pigų būdą kaip elektrą sandėliuoti?
Perkelti iš vasaros į žiemą. Pasidalink čia.
Taigi turim daug gėjų Lietuvoje, pas juos problema dėl nelaikymo žarnyno dujų, dėl jų suplėšytų užpakaliu. Todèl galima varyti autobusus tomis dujomis kurias prigamins géjai.
Čia pas jūs kažkoks fetišas, kad vis apie gėjus ir bezdalą tik kalbat? 😍
Andriuk, fetišo nėra. Mano pasiūlymas pilnai atitinka Laisvės partijos programą. Bet matau kad tu neabejingas tiek gėjams, tiek jų bezdalams.
Blemba tau kažkaip labai rūpi gėjų subinės ir bezdalai? Ar kartais pats neslepi kažko?
Tikrai ne, aš gi ne laisvės partijos narys.
Pritariu
Taip vadinamo “mero” vapaliojimai žemiau kritikos ribos.
Ar juos informavo kad tai bomba ant rat
Nenusisnekek mazvaiki
Pasakykit jiems kas nors, kad pasidomėtų tokių autobusų neefektyvumu, eksplotacijos problemom ir kainom. Didesnės nesąmonės negalima sugalvoti, bus į balą išmesti pinigai, vietoj to, kad turėtų normalius elektrinius ilgaamžius autobusus.
Ilgaamžius? Nejuokink, baterija keist po 5-6 metų reikės. Jau geriau pratęst troleibusų laidų linijas, negu investuot į elektrinius autobusus
Drambliuko svajonės jūsų nuomonė. Visiškai tie patys kurie pritaria transporto elektrifikacijai, susiduria su ta pačia problema, kad ilgalaikiui ją sandėliuoti dideliais kiekiais papraščiausiai ekonomiškai neapsimoka/vis tiek fiksuojami praradimai, kai tuo tarpu vandenilio gavybos efektyvumas, nors ir niekada nebus 100%, bet neperseniausiai išėjo eksperimento rezultatai apie 95% mėlynojo vandenilio gavybos efektyvumą su vos 5% nuostoliais. Kas liečia BEV autobusus, baterijų nereikia keisti viduryje autobuso eksploatacijos laikotarpio, kartu ir kelių neišvažinėja nuo papildomo baterijų svorio.
Klaida. Vandenilinių autobusų eksplotacija ir pildymas yra daug brangesnis nei baterija varomų elektrinių autobusų, jau daug pasaulio ir Europos miestų išbandė ir išsiaiškino šį faktą.
Bet atsilikeliai nesimoko iš svetimos patirties.
tačiau H gamyba balansuoja elektros perteklių ir kainą.
Didinant vietinę el. generaciją, turėsim daug pigios elektros. Kur ją sandėliuot? Į H.
Autobusai – tik pradžia. H labiausiai tinka pramonėje, kur reikia didelių energijos kiekių. Taipat H yra patogu transportuoti dideliais atstumais.
Elektra transportuoti didesniai atstumais lengviau, laidais.
Elektra sandėliuoti galima baterijose, su daug mažesniais energijos praradimais nei elektrolizė.
Kokios dar baterijos? Dabartinės ličio jonų savo žaliavų sąnaudomis neatsipirks, kad naudoti kaip efektyvų ir finansiškai prieinamą sandeliavimą jau kalbėti apie prieinama j
Drambliuko svajonės jūsų nuomonė. Visiškai tie patys kurie pritaria transporto elektrifikacijai, susiduria su ta pačia problema, kad ilgalaikiui ją sandėliuoti dideliais kiekiais papraščiausiai ekonomiškai neapsimoka/vis tiek fiksuojami praradimai, kai tuo tarpu vandenilio gavybos efektyvumas, nors ir niekada nebus 100%, bet neperseniausiai išėjo eksperimento rezultatai apie 95% mėlynojo vandenilio gavybos efektyvumą su vos 5% nuostoliais.
Būtent.
Todėl ES jau labai daug įkišo į H struktūrą ir gamybą, kolkas tik nematome, bet pasimatys.
Artai – laidai yra stacionari, ilgalaikė ir brangi struktūra. Yra begalė atvejų ir vietų kur tai nerentabilu, o apsimoka energiją atvežt konteineriais.
Taip, H2 islaidos keleta kartu brangesnes nei elektros varomo transporto, DB nutrauke H2 traukiniu pirkima, sostines didmiesciai pakeite H2 vietini transporta i elektrini. Bet H2 transportas dar pirmoje generacijoje. Jo gamyba dar vis brangi, taciau su ateitimi zaliasis H2 taps pigesnis nei pilkas, gaminamas naftos perdirbimo gamyklu. Man klausimas ar VVT neliks prie geldos, kai jiems bus rinkos kaina nedraugiskos rinkos kaina dujos. Tad ar ne per anksti soka i traukini?