Vilniaus škodos atvažinėjusios 40 metų drąsiai galės pretenduoti į ekologiškiausių ratinių transporto priemonių žmonijos istorijoje vardą. Gaila kad dabartinės valdžios trumparegiškumas vietoje to kad visus autobusus pakeisti į troleibusus ir padaryti VIlniaus VT pilnai 100% zero emmission privedė iki to kad vos netekome troleibusų visai, o visos kalbos dabar apie trumpai tarnaujančius ir labai taršius pagaminti elektrobusus. Su tokia kvaila strategija dyzeliniai ir dujiniai autobusai VIlniuje dar iki amžiaus galo važinės. tai kad įsipareigojo jog 2027 Vilniuje važinės viešasis transportas varomas tik atsinaujinančia energija yra visiškas melas. Tai pasiekti būtų galima tik su labai ambicinga kontaktinio tinklo plėtra, trigubai daugiau naujų troleibusų su baterijomis, maršrutų pertvarka kad priemiestiniai važiuotų iki pat centro su galimybe pasikrauti baterijas nuo kontaktinio tinklo, ir pratęsiant škodų tarnavimo laiką dar dešimtmečiui.
Kur dingo 14 maršruto troleibusas
Dar nežino kas laimėjo, o pasirašė sutartį?????:)
Šiam pasauly visko būna, šiam pasauly bus dar visko….
2022Rudieni šnekėjo.Kad 2023 vasarą,dabar 2024,o gal 2025
Vilniaus škodos atvažinėjusios 40 metų drąsiai galės pretenduoti į ekologiškiausių ratinių transporto priemonių žmonijos istorijoje vardą. Gaila kad dabartinės valdžios trumparegiškumas vietoje to kad visus autobusus pakeisti į troleibusus ir padaryti VIlniaus VT pilnai 100% zero emmission privedė iki to kad vos netekome troleibusų visai, o visos kalbos dabar apie trumpai tarnaujančius ir labai taršius pagaminti elektrobusus. Su tokia kvaila strategija dyzeliniai ir dujiniai autobusai VIlniuje dar iki amžiaus galo važinės. tai kad įsipareigojo jog 2027 Vilniuje važinės viešasis transportas varomas tik atsinaujinančia energija yra visiškas melas. Tai pasiekti būtų galima tik su labai ambicinga kontaktinio tinklo plėtra, trigubai daugiau naujų troleibusų su baterijomis, maršrutų pertvarka kad priemiestiniai važiuotų iki pat centro su galimybe pasikrauti baterijas nuo kontaktinio tinklo, ir pratęsiant škodų tarnavimo laiką dar dešimtmečiui.
Kas yra laimėtojas?