Praeita savsite,pats mačiau,kaip fūra išsukdama iš žirmūnų iki i tuskulėnų gavte,tiesiog neišsuko ir užtvėrė visa kelia.gerai kad pamačiau iš toli ir neivaževau i tuskulėnų g.nes apvažiuoti furos negali nes gatvės priešpriešines juostas skiria metalunė sienelė,o ir atgal nelabai gryši,nes būsi užstatytas transportu iš galo.tai nežinau kuo viskas baigėsi tik mačiau kaip fūristas išlipes krapšto pakauši.o jei skubėtum,būtum kažkur užsirašes,i kokias santariškes kokiam tyrimui.ta ka aš žinau ar gerai siauros gatvės.
Na gal ir tiesa apie 15 km važiuoju, bet tuos 15 km su viešuoju transportu ne piko (iš pat ryto su pačiu pirmuoju troleibusu) metu 55 min (tiesioginis) su automobiliu 20 min. (tuo pačiu metu). Ir dar bėda kad jei su viešuoju transportu važiuočiau tai vėluoju 10 min į darbą o tai reiškia kad visa komanda stovi prie durų ir be manęs įeiti negali jau nekalbu kad darbų laiku negali pradėti. O grįžtant namo užsukti į darželį dar daugiau laiko sugaištama. Taip kad mano akimis toks koks dabar tikrai niekam tikęs.
Mielas Tomai, o žiemą irgi važinėti dviračiais? Tomai, kiek vaikų turite, juos kaip nuvežat į darželius, mokyklas? Mokyklos skiriamos ne šalia namų, bet su 2-3 persėdimais, kaip mažamečiui pačiam nuvažiuoti?? Nenusileiskim iki absurdų, pirmiausia sutvarkykit privažiavimus iki mokyklų, darželių, padarykit dviračių/paspirtukų takus, duokit mokyklas šalia namų, ir tada ribokit automobilių kiekį centre…
Noreciau paziureti i Simasiu ir ta Raskeviciu, kai jie du kart dienoj dviraciu uzvaziuos i Seskines kalna ir viena karta i Lazdynu kalna. O po eis dirbir i ofisa.
Nuo kada raskevicius tapo eismo intensyvumo reguliavimo ekspertu? Toks vaizdas ten seime architektas gali tapt sveikatos sistemos reformu ekspertu – tai turim tokia sudina situacija kokia turim Lietuvoj aplamai su tokia politika.
Praeita savsite,pats mačiau,kaip fūra išsukdama iš žirmūnų iki i tuskulėnų gavte,tiesiog neišsuko ir užtvėrė visa kelia.gerai kad pamačiau iš toli ir neivaževau i tuskulėnų g.nes apvažiuoti furos negali nes gatvės priešpriešines juostas skiria metalunė sienelė,o ir atgal nelabai gryši,nes būsi užstatytas transportu iš galo.tai nežinau kuo viskas baigėsi tik mačiau kaip fūristas išlipes krapšto pakauši.o jei skubėtum,būtum kažkur užsirašes,i kokias santariškes kokiam tyrimui.ta ka aš žinau ar gerai siauros gatvės.
Ne ta “galva” mąstoma…
UZ SI KONDIDATA I MERUS AS TIKRAI NE BALSOSIU !!!
Ne geresnis ir kandidatas nuo dabartinio….
Na gal ir tiesa apie 15 km važiuoju, bet tuos 15 km su viešuoju transportu ne piko (iš pat ryto su pačiu pirmuoju troleibusu) metu 55 min (tiesioginis) su automobiliu 20 min. (tuo pačiu metu). Ir dar bėda kad jei su viešuoju transportu važiuočiau tai vėluoju 10 min į darbą o tai reiškia kad visa komanda stovi prie durų ir be manęs įeiti negali jau nekalbu kad darbų laiku negali pradėti. O grįžtant namo užsukti į darželį dar daugiau laiko sugaištama. Taip kad mano akimis toks koks dabar tikrai niekam tikęs.
Tad siaurinkime gatves!
O kaip parlamentarai ar seimūnai pateks į darba… matyt jiems bus galima ..tai ir reikėtų į pakraščius iškelti įstaigas…
Mielas Tomai, o žiemą irgi važinėti dviračiais? Tomai, kiek vaikų turite, juos kaip nuvežat į darželius, mokyklas? Mokyklos skiriamos ne šalia namų, bet su 2-3 persėdimais, kaip mažamečiui pačiam nuvažiuoti?? Nenusileiskim iki absurdų, pirmiausia sutvarkykit privažiavimus iki mokyklų, darželių, padarykit dviračių/paspirtukų takus, duokit mokyklas šalia namų, ir tada ribokit automobilių kiekį centre…
Noreciau paziureti i Simasiu ir ta Raskeviciu, kai jie du kart dienoj dviraciu uzvaziuos i Seskines kalna ir viena karta i Lazdynu kalna. O po eis dirbir i ofisa.
Nuo kada raskevicius tapo eismo intensyvumo reguliavimo ekspertu? Toks vaizdas ten seime architektas gali tapt sveikatos sistemos reformu ekspertu – tai turim tokia sudina situacija kokia turim Lietuvoj aplamai su tokia politika.