Nejuokinkit. Greičio matuokliai įrengiami ir ten, kur avarijų nėra buvę. Tad tikslas pasipinigauti. Ir tik antroje vietoje-prevencija. Nedumkit akių, kelių priežiūros ereliai!
Na pas mus tikrai bananų šalis. Vietoj to, kad sutvarkytų kelius stato greičio ribojimus. Jeigu to neužtenka radarus. Mokame mokesčius pvm gpm ir t.t. o įsigyti prabangesnį galingesnį auto ir atskaityti pvm negali, nors sumokejai prieš tai, kad pajamų turėti. Reketas vienareiksmiskai. Malonu nuvažiuoti į tikrą europą, o ne važinėti trečiosios šalies keliais…
Čia tik pildomas baudu aruodas, o ne investavimas I kelių būklę. Kaip pavizdys yra ruožas automagistralėję tarp Širvintų ir Ukmergės. Jau keli metai sustatyti ženklai ribojantys greiti iki 90km/h, o remonto niekas nedaro, beto ši atkarpa yra vidutinio greičio ruože. Tai apie kokia kelių būklės gerinimo būklę gali būti kalba?
Ar jūs šitų inkilų statytojai buvot Europos keliuose? Nežinotie kaip papildyti biudžetą, tai savo sprendimais juokinat ir lietuvius ir Lietuvos svečius. Dar galite uždrausti, greičiau važiuojančiais automobiliais judėti Lietuvos keliais.
Tegul neknisa proto dėl eismo įvykių ir kitų nesąmonių. Jei girtas ir be teisių viršijo greitį, tai kaltas greitis.
Vilnius-Nemenčinė, kelias 4 juostų geresnis nei autostradoje, už 30metrų pėstiesiems kelias ir dviračiam, dar už 10m tvora nuo miško dėl gyvūnų, bet greitis 70. Ir vidutinio greičio dar įdėjo, nors ten avarijų nei dabar buvo, nei kai buvo vingiuotas takelis miško ir greitis 90, bei neištisinė linija visą kelią, galėdavai lenkt.
Tie vidutinio greičio matuokliai geriau fiksuotų tuos, kurie 70 vietoj 90 prasivelka, autostradoje 2 juosta važiuoja kai 1 laisva. Ir sudaro kamščius, kurį paskui rizikingai reikia lenkt tam matuokliui pasibaigus.
bet europoje , jau per daug suvarzymu. Gime zmogus – ne zmogus gime, o mokesciu moketoju vienetas. Nuriedejo masina nuo konvejerio – ne masina nuriedejo nuo konvejerio , o isradimas mokescius nesantis … .
Seniai taip reikejo. Pats vairuojantis, bet vaziavimas nuo Kauno ikj pajurio del kai kuriu vairuotoju nekulturingo elgesio, nevisada kelia malonuma. Ir as pats nemegstu vaziuot labai letai bet, kai vaziuojant kaire juosta 130-140 greiciu kai kurie , per pora metru prilinde dar mirksi sviesomis, saugiu vaziavimu nepavadinsi. Dar daugiau galetu but sektoriniu matuokliu..
Magistralė tik.pavadinimas, o realybėje visų pamirštas vieškelis su tragiška danga. Gėda.
Nejuokinkit. Greičio matuokliai įrengiami ir ten, kur avarijų nėra buvę. Tad tikslas pasipinigauti. Ir tik antroje vietoje-prevencija. Nedumkit akių, kelių priežiūros ereliai!
Na pas mus tikrai bananų šalis. Vietoj to, kad sutvarkytų kelius stato greičio ribojimus. Jeigu to neužtenka radarus. Mokame mokesčius pvm gpm ir t.t. o įsigyti prabangesnį galingesnį auto ir atskaityti pvm negali, nors sumokejai prieš tai, kad pajamų turėti. Reketas vienareiksmiskai. Malonu nuvažiuoti į tikrą europą, o ne važinėti trečiosios šalies keliais…
Čia tik pildomas baudu aruodas, o ne investavimas I kelių būklę. Kaip pavizdys yra ruožas automagistralėję tarp Širvintų ir Ukmergės. Jau keli metai sustatyti ženklai ribojantys greiti iki 90km/h, o remonto niekas nedaro, beto ši atkarpa yra vidutinio greičio ruože. Tai apie kokia kelių būklės gerinimo būklę gali būti kalba?
Ar jūs šitų inkilų statytojai buvot Europos keliuose? Nežinotie kaip papildyti biudžetą, tai savo sprendimais juokinat ir lietuvius ir Lietuvos svečius. Dar galite uždrausti, greičiau važiuojančiais automobiliais judėti Lietuvos keliais.
Tegul neknisa proto dėl eismo įvykių ir kitų nesąmonių. Jei girtas ir be teisių viršijo greitį, tai kaltas greitis.
Vilnius-Nemenčinė, kelias 4 juostų geresnis nei autostradoje, už 30metrų pėstiesiems kelias ir dviračiam, dar už 10m tvora nuo miško dėl gyvūnų, bet greitis 70. Ir vidutinio greičio dar įdėjo, nors ten avarijų nei dabar buvo, nei kai buvo vingiuotas takelis miško ir greitis 90, bei neištisinė linija visą kelią, galėdavai lenkt.
Tie vidutinio greičio matuokliai geriau fiksuotų tuos, kurie 70 vietoj 90 prasivelka, autostradoje 2 juosta važiuoja kai 1 laisva. Ir sudaro kamščius, kurį paskui rizikingai reikia lenkt tam matuokliui pasibaigus.
Paprasčiau būtų galima įvesti abonementui mokestį vairuotojams, nereikėtu prisidengus radarais lupikauti
bet europoje , jau per daug suvarzymu. Gime zmogus – ne zmogus gime, o mokesciu moketoju vienetas. Nuriedejo masina nuo konvejerio – ne masina nuriedejo nuo konvejerio , o isradimas mokescius nesantis … .
Seniai taip reikejo. Pats vairuojantis, bet vaziavimas nuo Kauno ikj pajurio del kai kuriu vairuotoju nekulturingo elgesio, nevisada kelia malonuma. Ir as pats nemegstu vaziuot labai letai bet, kai vaziuojant kaire juosta 130-140 greiciu kai kurie , per pora metru prilinde dar mirksi sviesomis, saugiu vaziavimu nepavadinsi. Dar daugiau galetu but sektoriniu matuokliu..