Skaudžiausia yra dėl ozo parko. Kodėl atmetamas tunelio variantas. Argumentas, kad brangu manau nelogiška. Tokiam dalykui kaip žalioji zona viduryje miesto, negali būti argumentas pinigai. Gi grįžtama nauda būtų žymiai didesnė. O ir pinigų manau turime pakankamai. Kam statyti bet kaip, jeigu galima padaryti gerai visiems.
ji eis 200m nuo Šeškiuko ežerėlio. Tai reiškia, kad ta vieta rekreaxine prasme tampa bevertė. Tiukšmo ir taršos lygis bus didžiulis. Atimama vienintelė Fabijoniškių ir Šekinės rekreacinė zona!!! Kategoriškai PRIEŠ Šiaurinę gatvę!.
Nusiperka pigiausios rinkos būstą miegamajame rajone, kur girdi 18 kaimynų per vakarą ir bando ramybės dar mieste ieškot. Kuo didesnis ubagas, tuo labiau rėkia. Kraustykites į kaimus
Tai čia Jūs gerbiamasis daugiausia rėkiate ir įžeidinėjate padorius piliečius, kurie tikrai turi teisę gyvent kokybiškai ir ramiai ten, kur jie gyvena. Pats kraustykitės kuo arčiau greitkelio, jei jie Jums taip patinka ir sočiai kvėpuokit savo išmetamosiomis dujomis kol įgausit bent kruopelę išminties.
Kam nepatinka miesto urbanizacija, tecnologijos ir infrastruktūra, gali iš savo pilkų geto 36kvM dėžučių kraustytis į vienkiemius. Viso miesto šokdinti nepavyks.
Ten ramybė ir galėsite vienas su kitu kariauti, bei pletkinti apie žalius plotus ir kas kada nusi**ejo. Reikės, tai ir parašus surinksime, kad to kelio reik miestui.
kiek pas mus pupsikų triukšmas matai jiem miegamajam rajone, kokie mes išskirtiniai i sibira tokius varyt ten bus jums ir miškas ir ekologija, ištiželiai
Nereikia niekam šitos gatvės. Geriau jau būtų parkas. Ten daugelio vietinių pamėgta vieta. Naujų gatvių tiesima tik paskatins automobilizaciją, o ne didins pravažumą ir mažins oro taršą.
Manau, kad Vilniuje visas gatves reikia platinti. Daugiau juostų – vadinasi papildomos juostos viešajam transportui. Dabar viešojo žmonės nesirenkama todėl, kad jis neatveža tavęs laiku ar greičiau nei auto. Jeigu viešasis judės greičiau, efektyviau – vadinasi daugiau žmonių paliks auto namuose, rinksis viešąjį: rezultate – mažiau taršos. Daugiau juostų – vadinasi spec. transportas, greitoji, gaisrinė, kt. galės atvažiuoti greičiau, jeigu žmogui bus nelaimė: rezultate – didesnis žmonių pasitikėjimas spec. tarnybomis. Daugiau juostų – laiku pristatytos prekės ir suteiktos paslaugos: rezultate – daugiau laimingų žmonių. Daugiau juostų – mažiau kamščių, greitesnis srautas, kuriame automobilis važiuoja ir išmeta mažiau teršalų, nei kad gazuoja-stabdo, gazuoja-stabdo ant vietos kamštyje. Taip pat tai sutaupys žmonių pinigus išleidžiamus be reikalo kamštyje išeikvojamam kurui, stabdžių ir sankabos sistemos remontui. O kur dar tas faktas, kad atsiras dviračių takai, kurių ir taip mažai keliauti per rajonus. Mano nuomone, šita gatvė padės miesto infrastruktūrai. Žinoma, kai tokia gatvė atsiranda prie pat namų, sutinku, kad tai nėra faina – krenta vietos patrauklumas, mažėja turto vertė dėl triukšmo. Gal visas pasipiktinimas ir kyla dėl to, o ‘ekologija’ tik dingstis? Iš kitos pusės – geresnis susisiekimas gali būti užskaitytas kaip ir privalumas? Bet kokiu atveju, ties gyvenamosiomis teritorijomis gatvė turėtų būti atskirta triukšmo barjerais ar augmenija, turi būti kažkokie normatyvai leistinam triukšmui.
Jie planuoja ne tik gatve, aplink ją bus chaotiskai sutankinti pigūs daugiabučiai ekonom klasei su prekybcentriais, pakelių degalinėm ir uzkandinem, apie kažkokią žaliąją erdve galit pamiršti, kas baisiausia, tai paskatins dar didesnius kamscius, kol dar nevėlu ginkite savo interesus, nes turėsit dar viena perkunkiemi su autobamu, tik daug baisesni.
ką tu čia gasdini, žmones nori gyvent mieste ne kaime, jei nepatinka pirk sodyba dabar gi labai populiaru, bet ne, mes norim miesto patogumu, o ar žinai kaip tave šildo kur tavo šūdas plaukia, ekonom klases nepatinka, tai pirk žveryne bus tau neekonom
Linkiu isigilinti i ta Žaliaja zona, ten reta priesistorine vieta: ja reikia saugoti, o ne ardyti. Jeigu manai kitaip, nuvaziuok ten pasivaiksciot- nuomone pakeisi!
As ten apsilankiau ir likau maloniai nustebinta.
Taip, krūmai, bomžai, padadangos ir statybinės atliekos – labai svarbi istorinė vertybė kurią reikia saugoti. Pagalvokite, kas bus jeigu neliks šiukšlyno miesto viduryje. Juk tai nelietuviška!
Tiesiant Šiaurinę būtų sunaikintos mums, aplinkinių rajonų gyventojams taip reikalingos žaliosios erdvės. Nenorim gyventi betono džiunglėse, nereikia mums jokių 6 eismo gatvių po langais! Nebe sovietmetis, kai valdžios sprendimai buvo privalomi ir nediskutuojami. Teks paisyt ir gyventojų interesų, kad ir kaip nesinorėtų.
Draudimais ir ribojimais nieko nepasieksi. Miestas plečiasi ir transporto kiekiai neišvengiamai didės. Atitinkamai turi gerėti infrastruktūra. Miestas ne miškas ir ne kaimas, kur pievos ir laukai. Nereik tikėtis stebuklo gyvenant mikrorajono dėžutėse. Ne dabar, tai po poros metų, bet kelias atsiras. Jis privalo atsirasti ir pagerinti situaciją mieste. O kam nepatinka, atgal į kaimą.
Skaudžiausia yra dėl ozo parko. Kodėl atmetamas tunelio variantas. Argumentas, kad brangu manau nelogiška. Tokiam dalykui kaip žalioji zona viduryje miesto, negali būti argumentas pinigai. Gi grįžtama nauda būtų žymiai didesnė. O ir pinigų manau turime pakankamai. Kam statyti bet kaip, jeigu galima padaryti gerai visiems.
Šiaurinė gatvė niekaip neįtakos ozo parko. Jo ribos gatvė nelies.
ji eis 200m nuo Šeškiuko ežerėlio. Tai reiškia, kad ta vieta rekreaxine prasme tampa bevertė. Tiukšmo ir taršos lygis bus didžiulis. Atimama vienintelė Fabijoniškių ir Šekinės rekreacinė zona!!! Kategoriškai PRIEŠ Šiaurinę gatvę!.
Nusiperka pigiausios rinkos būstą miegamajame rajone, kur girdi 18 kaimynų per vakarą ir bando ramybės dar mieste ieškot. Kuo didesnis ubagas, tuo labiau rėkia. Kraustykites į kaimus
Tai čia Jūs gerbiamasis daugiausia rėkiate ir įžeidinėjate padorius piliečius, kurie tikrai turi teisę gyvent kokybiškai ir ramiai ten, kur jie gyvena. Pats kraustykitės kuo arčiau greitkelio, jei jie Jums taip patinka ir sočiai kvėpuokit savo išmetamosiomis dujomis kol įgausit bent kruopelę išminties.
Kam nepatinka miesto urbanizacija, tecnologijos ir infrastruktūra, gali iš savo pilkų geto 36kvM dėžučių kraustytis į vienkiemius. Viso miesto šokdinti nepavyks.
Ten ramybė ir galėsite vienas su kitu kariauti, bei pletkinti apie žalius plotus ir kas kada nusi**ejo.
Reikės, tai ir parašus surinksime, kad to kelio reik miestui.
Tai surinkit tuos parašus, ko gi dar jų nesurinkot? Ar drąsos užtenka tik gąsdint?
Ne, nesurinksite. Nes jūs pasyvūs ir gebandys kovoti tik čia (komentuoti sėdint ant sofkutės).
Vytautai, įrodykit, kad galit!
kiek pas mus pupsikų triukšmas matai jiem miegamajam rajone, kokie mes išskirtiniai i sibira tokius varyt ten bus jums ir miškas ir ekologija, ištiželiai
Nereikia niekam šitos gatvės. Geriau jau būtų parkas. Ten daugelio vietinių pamėgta vieta. Naujų gatvių tiesima tik paskatins automobilizaciją, o ne didins pravažumą ir mažins oro taršą.
Manau, kad Vilniuje visas gatves reikia platinti. Daugiau juostų – vadinasi papildomos juostos viešajam transportui. Dabar viešojo žmonės nesirenkama todėl, kad jis neatveža tavęs laiku ar greičiau nei auto. Jeigu viešasis judės greičiau, efektyviau – vadinasi daugiau žmonių paliks auto namuose, rinksis viešąjį: rezultate – mažiau taršos. Daugiau juostų – vadinasi spec. transportas, greitoji, gaisrinė, kt. galės atvažiuoti greičiau, jeigu žmogui bus nelaimė: rezultate – didesnis žmonių pasitikėjimas spec. tarnybomis. Daugiau juostų – laiku pristatytos prekės ir suteiktos paslaugos: rezultate – daugiau laimingų žmonių. Daugiau juostų – mažiau kamščių, greitesnis srautas, kuriame automobilis važiuoja ir išmeta mažiau teršalų, nei kad gazuoja-stabdo, gazuoja-stabdo ant vietos kamštyje. Taip pat tai sutaupys žmonių pinigus išleidžiamus be reikalo kamštyje išeikvojamam kurui, stabdžių ir sankabos sistemos remontui. O kur dar tas faktas, kad atsiras dviračių takai, kurių ir taip mažai keliauti per rajonus. Mano nuomone, šita gatvė padės miesto infrastruktūrai. Žinoma, kai tokia gatvė atsiranda prie pat namų, sutinku, kad tai nėra faina – krenta vietos patrauklumas, mažėja turto vertė dėl triukšmo. Gal visas pasipiktinimas ir kyla dėl to, o ‘ekologija’ tik dingstis? Iš kitos pusės – geresnis susisiekimas gali būti užskaitytas kaip ir privalumas? Bet kokiu atveju, ties gyvenamosiomis teritorijomis gatvė turėtų būti atskirta triukšmo barjerais ar augmenija, turi būti kažkokie normatyvai leistinam triukšmui.
Daugumoje gatvių galima įrengti A juostas ir be platinimo, tas ir bus daroma Kalvarijų, Šeimyniškių, Kudrikos ir kt. gatvėse 😉
Platint. Tik tai mažina kamsčius ir taršą.
Ne, nemažina taršos.Platinimas (ar nauji keliai) – tai papildomas transportas keliuose..
Keliam kvalifikaciją 😉
Jie planuoja ne tik gatve, aplink ją bus chaotiskai sutankinti pigūs daugiabučiai ekonom klasei su prekybcentriais, pakelių degalinėm ir uzkandinem, apie kažkokią žaliąją erdve galit pamiršti, kas baisiausia, tai paskatins dar didesnius kamscius, kol dar nevėlu ginkite savo interesus, nes turėsit dar viena perkunkiemi su autobamu, tik daug baisesni.
ką tu čia gasdini, žmones nori gyvent mieste ne kaime, jei nepatinka pirk sodyba dabar gi labai populiaru, bet ne, mes norim miesto patogumu, o ar žinai kaip tave šildo kur tavo šūdas plaukia, ekonom klases nepatinka, tai pirk žveryne bus tau neekonom
Tik šitos gatvės labiausiai nori priemiesčių gyventojai, kurie gyvena už 20km. Miestiečiai patogumus ir paslaugas turi pėščiojo atstumu.
triju žmoniu interesai, nenustebsiu kad pagrinde bus gejai ir lesbietes
Mes kalbame apie šiaurinę gatvę, o ne apie šeškinę.
pas mus ir tūpi žmones, gyvena mieste, naudojasi visais miesto patogumais ir peza apie ekologija
Linkiu isigilinti i ta Žaliaja zona, ten reta priesistorine vieta: ja reikia saugoti, o ne ardyti. Jeigu manai kitaip, nuvaziuok ten pasivaiksciot- nuomone pakeisi!
As ten apsilankiau ir likau maloniai nustebinta.
Taip, krūmai, bomžai, padadangos ir statybinės atliekos – labai svarbi istorinė vertybė kurią reikia saugoti. Pagalvokite, kas bus jeigu neliks šiukšlyno miesto viduryje. Juk tai nelietuviška!
Tiesiant Šiaurinę būtų sunaikintos mums, aplinkinių rajonų gyventojams taip reikalingos žaliosios erdvės. Nenorim gyventi betono džiunglėse, nereikia mums jokių 6 eismo gatvių po langais! Nebe sovietmetis, kai valdžios sprendimai buvo privalomi ir nediskutuojami. Teks paisyt ir gyventojų interesų, kad ir kaip nesinorėtų.
tikiuosi tokiu bus mažuma kuriems nerūpi kamščiai mieste
Kad nebūtų kamščių, reikia nustoti investuoti į automobilių infrastruktūrą. Tai plačiai žinomas urbanistinis principas. Domėkitės.
Draudimais ir ribojimais nieko nepasieksi. Miestas plečiasi ir transporto kiekiai neišvengiamai didės. Atitinkamai turi gerėti infrastruktūra. Miestas ne miškas ir ne kaimas, kur pievos ir laukai. Nereik tikėtis stebuklo gyvenant mikrorajono dėžutėse. Ne dabar, tai po poros metų, bet kelias atsiras. Jis privalo atsirasti ir pagerinti situaciją mieste. O kam nepatinka, atgal į kaimą.