Komentuoja tie kurie 100 m automobiliu vaziuoja iki Maximos. Tokiems zmonems svarbiausias tik ju komfortas, nerupi jiems aplinkosauga. Jei klaustyme tokiu dunduku, tai visas Vilnius butu asfalto dziungles…
Gatvė reikalinga, ji kaiptik leis sumažint aplinkinių mažesniųjų apkrovimą.
Aplink ją bus naujas platus dviračių takas. O mažąsias bus galima net susiaurint, lėtint eismą, kaip, pvz., jau daroma Baltupiuose ir kitur.
Iš komentu supratau, kad dvasios ubagas lietuvis dar labai giliai įstrigęs sovietmetyje pradedant valdininkais, baigiant muzikais, tik 2 iš 10 kurie blaivaus proto, kiti vargšai vis dar nesupranta sąvokos, gyvenimo kokybe
Tik už šiaurinę gatvę, beje madei in vilnius, grupelė žmoniu tai ne visi gyventojai. Gal pavažinėkite po Amerika pamatysite kokie keliai eina mieste pvz new yorke. Keista kartais girdėti kai sakoma, užsienyje mažinamas transportas bei parkingai, ne tikrai taip nedaroma. Kaip tik plečia infrastrutūra dėl ev ir statoma daug parkingu kartu su įkrovimo stotelėmis ir t.t, o pas mus Vilnius nusivažiuoja į kažkoki rezervata… atsibuskite užsienyje statomi požeminiai metro, kad netrukdytu eismo viršuje, o keliai toliau naujinami. Pvz Vokietija ruošiasi atnaujinti savo autobanu tinkla skiriama milijardai. Dažniausia kaip taisyklė auto priešininkai įvardina Niderlandus kur pilna dviračių, man pvz ten bardakas kai buvau visur primėtyta dviračiu ir t.t Ten šalis nuo seno taip išsivystė. Man patinka kaip Amerikoje logiški eismo sprendimai arba Vokietijos autobanai. Na su tokiu kaimišku mąstymu kaip dabartine vln miesto valdžia kur tik siaurina gatves tai pvz tesla su autonomija ne prokut cia… žodžiu provincija norima daryti iš didmiesčio, arba šiaurės korėja ten dauguma pėsti vaikšto arba viešuoju važinėja.
Wow va ziurekti koks ispruselis lygina Vokietijos autbahns su mieso gatvemis lol.Ten net i miestus neivaziuosi su Euro 5 automobiliu, nes baudos tave taip nuskalpuos kad galva apsisuks. Gatves siaurinamos ir pesciuju zonos pleciamos – net Amerikoje tokius dalykus pradejo daryti.
Negi neteko girdėti apie legendinius Amerikos miestų kamščius greitkeliuose? Amerikiečiai kaip tik svarsto naikinti greitkelius iš miestų
Europos miestai įskaitant tos pačios Vokietijos irgi visokiais būdais mažina eismą mieste. Pvž apmokestina įvažiavimą ar super brangiu parkingu. Ir nereikia maišyti greikelio tarp miestų ir mieste. Mieste greitkelis nesumažins kamščių, o padidins greitį ir patogumą dėl ko gyventojai daugiau važinės taip didindami taršą.
Vietoj Šiaurinės gatvės tebūnie Šiaurinis parkas. Jis daug reikalingesnis aplinkinių rajonų gyventojams. Taršos ir triukšmo šaltinių čia ir taip per daug, o va kokybiško poilsio vietų žmonėms trūksta.
Jeigu trūksta žalumos važiuokit gyventi į kaimą, arčiau gamtos. Už sovietinį butą, nusipirksite sodybą. Ko čia verkiat? Dabartinė Šiaurės gatvės vieta primena labiau šiukšlyną negu žalią zoną. Šioje vietoje 100 proc. turi atsirasti gatvė su aplink ją esančia infrastruktūra.
Košmaras, vėl kažkas netinka, niekada niekas netinka. TIkuosi savivaldybė neklausys šitų pezėjimų ir greičiau judins projektą.
Greičiau jundinkite pasenusį sovietinį projektą, nes Arnas nori važinėti automobiliu per gamtines zonas:]
Tikrai taip, noriu. Noriu, kad būtų daug gatvių, o po žeme važinėtų metro. Ir miestas būtų miestu, o ne gamtine zona.
Komentuoja tie kurie 100 m automobiliu vaziuoja iki Maximos. Tokiems zmonems svarbiausias tik ju komfortas, nerupi jiems aplinkosauga. Jei klaustyme tokiu dunduku, tai visas Vilnius butu asfalto dziungles…
Gatvė reikalinga, ji kaiptik leis sumažint aplinkinių mažesniųjų apkrovimą.
Aplink ją bus naujas platus dviračių takas. O mažąsias bus galima net susiaurint, lėtint eismą, kaip, pvz., jau daroma Baltupiuose ir kitur.
Koks gali būti dviračių takas šalia greitkelio? Kas juo važinės? Atsipeikėkit pagaliau!
dviračių takas susisiekimui o ne pramogai
Jeigu greitkelio nuo gatvės neskiri tai čia tavo bėdos.
Beje gal reiktu atlikti nešališką balsavimą ir manau, kad didžioji dauguma bus už kelia.
Po balsavimo bus kaip su Lukiškių aikštės paminklu. Žmonės nubalsavo už Vytį, o Vilniaus valdžia išrinko tą ką norėjo. 😁
Iš komentu supratau, kad dvasios ubagas lietuvis dar labai giliai įstrigęs sovietmetyje pradedant valdininkais, baigiant muzikais, tik 2 iš 10 kurie blaivaus proto, kiti vargšai vis dar nesupranta sąvokos, gyvenimo kokybe
Prisiperka butų šalia žadamos gatvės ir paskui klykia…
Gal visi užmiršo,kad baigiasi benzininių-dyzelinių automobilių era,elektromobiliai sumažins oro taršą
Bet poreikis parkingams nuo to nesumažėja. Investuoji į kelią – atiduodi vis daugiau brangaus žemės paviršiaus parkingams.
Tik už šiaurinę gatvę, beje madei in vilnius, grupelė žmoniu tai ne visi gyventojai. Gal pavažinėkite po Amerika pamatysite kokie keliai eina mieste pvz new yorke. Keista kartais girdėti kai sakoma, užsienyje mažinamas transportas bei parkingai, ne tikrai taip nedaroma. Kaip tik plečia infrastrutūra dėl ev ir statoma daug parkingu kartu su įkrovimo stotelėmis ir t.t, o pas mus Vilnius nusivažiuoja į kažkoki rezervata… atsibuskite užsienyje statomi požeminiai metro, kad netrukdytu eismo viršuje, o keliai toliau naujinami. Pvz Vokietija ruošiasi atnaujinti savo autobanu tinkla skiriama milijardai. Dažniausia kaip taisyklė auto priešininkai įvardina Niderlandus kur pilna dviračių, man pvz ten bardakas kai buvau visur primėtyta dviračiu ir t.t Ten šalis nuo seno taip išsivystė. Man patinka kaip Amerikoje logiški eismo sprendimai arba Vokietijos autobanai. Na su tokiu kaimišku mąstymu kaip dabartine vln miesto valdžia kur tik siaurina gatves tai pvz tesla su autonomija ne prokut cia… žodžiu provincija norima daryti iš didmiesčio, arba šiaurės korėja ten dauguma pėsti vaikšto arba viešuoju važinėja.
Vokietijoje autobanai einai per tankiai apgyvendintus rajonus, po langais ir per draustinius? Ar visgi greitkeliai ir aplinkkeliai yra kažkas kito?
Wow va ziurekti koks ispruselis lygina Vokietijos autbahns su mieso gatvemis lol.Ten net i miestus neivaziuosi su Euro 5 automobiliu, nes baudos tave taip nuskalpuos kad galva apsisuks. Gatves siaurinamos ir pesciuju zonos pleciamos – net Amerikoje tokius dalykus pradejo daryti.
Negi neteko girdėti apie legendinius Amerikos miestų kamščius greitkeliuose? Amerikiečiai kaip tik svarsto naikinti greitkelius iš miestų
Europos miestai įskaitant tos pačios Vokietijos irgi visokiais būdais mažina eismą mieste. Pvž apmokestina įvažiavimą ar super brangiu parkingu. Ir nereikia maišyti greikelio tarp miestų ir mieste. Mieste greitkelis nesumažins kamščių, o padidins greitį ir patogumą dėl ko gyventojai daugiau važinės taip didindami taršą.
Vietoj Šiaurinės gatvės tebūnie Šiaurinis parkas. Jis daug reikalingesnis aplinkinių rajonų gyventojams. Taršos ir triukšmo šaltinių čia ir taip per daug, o va kokybiško poilsio vietų žmonėms trūksta.
Siūlau vietoje Vilniaus oro uosto pastatyti parką! Pagalvokite, kaip tai reikalinga aplinkiniams gyventojams!
Oro uostas jau pastatytas, o Šiaurinės g.dar nėra, vadinasi, yra galimybė, kad jos ir nebūtų!
Tai nuo dabar kaip suprantu statom tik parkus, nes Mindaugas taip pasakė.
Todėl kad pgl Bendrąjį planą Šeškinėje ir Fabijoniškėse trūksta želdynų.
Kažką ne taip pažiūrėjote. Pagal bendrąjį planą, Šiaurinės gatvės trasoje turi būti statoma Šiaurinė gatvė.
Jeigu trūksta žalumos važiuokit gyventi į kaimą, arčiau gamtos. Už sovietinį butą, nusipirksite sodybą. Ko čia verkiat? Dabartinė Šiaurės gatvės vieta primena labiau šiukšlyną negu žalią zoną. Šioje vietoje 100 proc. turi atsirasti gatvė su aplink ją esančia infrastruktūra.
Darnieji Šimašius su Pakalniu tuoj užasfaltuos visą miestą. Nevykėliai su 70-ųjų metų atgyvenusiomis idėjomis, ką daugiau galima pasakyti.