Gyventojai ragina stabdyti Šiaurinės gatvės tiesimą

Komentarai 101

  1. Vadimas says:

    Sikasiui vln tai old townas ir jo periferija visa kita pagal geriausias sovkovas tradicijas

  2. Valdemaras says:

    Gatvė neišspręs jokių kamsčiu, tai tik mitas, ir pinigų plovimas. Projekte pilna pažeidimu, šie rajonai per kuriuos planuojama tiesti gatvę yra labiausiai užtertšti, ir žalių zonų turi mažiausiai, pagal aplinkos ministerijos kriterijus, neatitinka normų. Beto labia daug gyventujų prieš šio kelio statybas ir žalių zonų naikinimą.

    • Patriotiškas says:

      Tos “žaliios” zonos primena sąvartynus. O vakarais visokie keisti individai ten slankioja.
      Tik gatvės ir nauji transporto mazgai išsprendžia kamščių problemas. Pasaulinė praktika puikus to pvz.
      Jeigu reiks, rinksime visame Vilniuje parašus tai gatvei nutiesti. Pritariančių bus daugiau!

      • to Patriotiškas says:

        Šiaip vakarais ten šeimos su vaikais slankioja, iš Šeškinės, Fabijoniškių, Baltupių. Džiaugiausi gamta, plius yra vaikų žaidimo nebloga aikštelė. Tikriausiai Jums šių rajonų gyventojai asocijuojasi su keistais individais?

        • Vytautas says:

          Nepatinka? Į kaimą!
          Gyvenant daugiabučių gete nereik tikėtis vienkiemio ramybės!

  3. Rimvydas says:

    Gatvė reikalinga! Mano Rygos gatvelė vėl galės būti rami gatvė kaip prieš aplinkkelio statybas! 100 000 000% už Šiaurinę gatvę!

  4. Patriotiškas says:

    Vėl prakalbo tie, kas net mašinai nesusitaupo. Ką jau kalbėti apie “išgerti kavos”… Kas ten tą kavą geria?
    Visame pasaulyje statomi aplinkkeliai arba miesto žiediniai apvažiavimai. 3,4,6 juostų. Pas mus gi dar sovietinas ne tik miesto infrastruktūroje, bet ir kai kurių žmonių galvose. Platesnės gatvės – geresnis pravažumas – mažesnė tarša. Bet provincial-soviet mąstymas neleidžia to suprasti. Šiandien nauja infrastruktūra, kaip niekad reikalinga Vilniaus miestui. Lieka tikėtis, kad nauja valdžia adekvačiau žiūrės ir tinkamai spręs transporto apriboto judėjimo problemas mieste. Tik kvailas gali nesupradti, kad miestas negali egzistuoti vien iš apribojimų ir draudimų be naujos kokybiškos infrastruktūros.

    • to Patriotiškas says:

      susitaupiau masinai

      • to Patriotiškas says:

        Statomi aplinkeliai, aplink miesta, o ne 6 juostos per gyvenamaji rajona tiesiai po langais ir per draustini

  5. VilnietisX says:

    Geras straipsnis… viena Saulė atstovauja visus vilniečius… puse facebook’o grupių buvo užkišta balsavimais “ar reikalinga šiaurinė gatvė” ir kaip manot koks rezultatas? Visur vienareikšmiškai – TAIP, reikalinga.

    • Mindaugas says:

      Netiesa, tokių Saulių ne viena, o tūkstančiai. Mano aplinkoj nėra nė vieno žmogaus, kuriam būtų reikalinga Šiaurinė g. Mes, vietiniai gyventojai, savo ir savo vaikų labui jos tiesimui nepritariam ir sieksim, kad ji niekada nebūtų nutiesta.

  6. Idomus laikai says:

    Vienos gyventojos nuomonė, kuri pradėjo rinkti parašus bet visiškai jų nesurenkanti vaizduojama kaip visos gyvenvietės ir visų gyventojų nuomonės atstovė.. Įdomus laikai..

    • to Idomus laikai says:

      O iš ko sprendžiate kad vienos? Mūsų tūkstančiai. Tokių, kuriems patinka neasfaltuoti miškai. Tokių, kuriems dėl 5-kių minučių greitesnio atvažaivimo namo tikrai gaila Ozo draustinio

  7. Sofos generolas says:

    Čia rimtai – Saulė iš Fabijoniškių nori, kad savivaldybė ne tiestų gatvę, o jai pastatytų kavinę?
    Pats gyvenu Fabijoniškėse. Kažko panašaus į parkus čia yra.
    O kažko panašaus į Ukmergės gatvės kamščių mažinimo priemonę – trūksta.

  8. aaaa says:

    Kadangi Ozo g. palikta arterine B kategorija (pirminiam plane turėjo Šiaurinė būti B, o Ozo sumažinta iki C), tai nėra prasmės Šiaurinei tiek daug juostų daryti, pakaktų keturių įskaitant viešojo transporto juostas (A + 1 + 1 + A). Papildomą plotą palikti rezervuotą tramvajui ateityje.

    • aaaa says:

      Bet dėl gyventojų argumento apie triukšmą ir taršą miegamuosiuose rajonuose nesutinku, dabar kaip tik yra apkrautos vidinės gatvės dėl to kad nėra Šiaurinės gatvės ir tas apkrovimas daro daug didesnę žalą daug arčiau namų.

    • Kukulis says:

      dar b5ginio autobuso uzsimanei. Metro, o ne tramvajus reikalingas… arba integruota sistema kur traukinys palenda tiek po zeme tiek ant zemes priklausomai nuo vietos kur gali pravaziuot, o kur ne ir reikia kastis….

      • aaaa says:

        Tramvajus daug patogiau žmonėms nes nereikia lįsti į požemius. O kad atims vietos gatvėse iš automobilių tai tik privalumas – sumažins automabilizaciją 😉

  9. Andrius says:

    Toliau lipama ant automobilizacijos greblio. 100 milijonu sitai gatvei. Kada atsipirks ji tiksliai? Ar atsipirkimas reikalingas tik kai yra svarstomas normalus VT?

  10. Vsio zokono po sovietsky says:

    Vsio delajetca po ukazu tovarishich shimasiusa i pakannysa

    • Ezras says:

      Techniškai preziumuojant 😀
      Problema slypi “politizuotoje” viešojo administravimo erdvėje.
      Iš viso politika yra gerai tik globaliu mastu, bent jau pas mus nepasiteisina demokratija savivaldybių lygmeniu.
      Primena 18 a. “naujuosius”, karų nemačiusius valdininkus.

1 2 3 5

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist