Su ta Naugarduko sankryza kazkas is tikruju negerai. 20 metu vazineju Vilniuje, ir kol nepradejau pro ta sankryza vazinet, tol net nezinojau, kad tokie davikliai apskritai egzistuoja. Ten kiekviena vakara baisinga eile, pastoviai “praleidziami” ciklai. Jeigu jau tingit sureguliuoti, tai visai isjunkite tuos daviklius piko metu.
Oj tokių šviesaforų nesamoningų daug. Su motociklu žinau du tikrai kurie nereguoja į motociklą. O savanorių pr sankryža su račių g. Tai naktį šviesaforui šovus į galva visom kryptims įjugia raudoną signalą, kad niekas nevažiuotų.
O kas sakė, kad aš turiu privažiuoti lygiai lygiai su lyg stop linija. Aš negaliu jos tiesiog kirsti… O jūsų davikliai negali būti užsinešią dulkėmis ar dar velnias žino kuo ir del to nematyti automobiluo? O gal automobilio spalva netinkama, kaip ir Tesla nepastebėdavo esfalto spalvos automobilio ir jam į subinę įvažiuodavo… Taip negali būti? Padarykite normalią automatiką su tam tikromis paklaidomis, o ne milimetro tikslumu…
Kitur yra jutikliai po asfaltu, vienas prie stop linijos, kitas už gerų 20 metrų – kad nustatyti kada jau susikaupė daug mašinų ir joms uždegti žalią. Tokiu tikslu, jei jau kas stovi prieky, sustoju ties tuo tolimu jutikliu ir tada labai greitai būna žalia. Kitu atveju reikia laukti, kol iki antro jutiklio prisirinks mašinų, arba kol praeis gan ilgas laikas nuo pirmos sustojimo. Kas sako, kad neįmanoma aktyvuoti jutiklių motociklu ar net dviračiu, tiesiog nežino kaip – galiu parodyti, reikia sustoti įstrižai – kas nesupranta, galvoja važiuoti nemoka.
Ar žinojote, kad Vilniuje, Kalvarijų gatvėje važiuojant nuo miesto link Jeruzalės užkilus į kalną yra pėsčiųjų šviesoforas, kuris užsidega raudonai jei kažkas iš automobilių srauto viršyja greitį… ? paaiškinkite kur čia logika ? ir stoja visi, palaukia ir važiuoja toliau, Dažnai būna, kad tas kuris viršijo greitį, prašoka per geltoną o visi kiti stovi. Kas sugalvojo tokį marazmą ?? Tai statyki radarą ir fotografuokite kas viršyja, kam stabdyti visą gatvę pusgalviai jūs savivaldybiniai 🙁
Žirmūnų g ir P. Lukšio g sankryža posūkis į P. Lukšio g. žalia sekcija užsidega tik kirtus stop linija. Ir jokia instrukcija kaip sustot čia nepadės. Vietoj to, kad patikrint nusiskundimai ir reikalui esant sukalibruoti aiškina kad visi durni ir naudotis nemoka. Tos valstybinės įmonės yra Lietuvos gėda su kruvom darmajedų….
Su ta Naugarduko sankryza kazkas is tikruju negerai. 20 metu vazineju Vilniuje, ir kol nepradejau pro ta sankryza vazinet, tol net nezinojau, kad tokie davikliai apskritai egzistuoja. Ten kiekviena vakara baisinga eile, pastoviai “praleidziami” ciklai. Jeigu jau tingit sureguliuoti, tai visai isjunkite tuos daviklius piko metu.
Aha, patikėjom. O žalia pėsčiųjų perėjos neužsidega, nes pėsčiasis pats kaltas, kad nepaspaudė mygtuką iš abiejų kelio pusiu.
Oj tokių šviesaforų nesamoningų daug. Su motociklu žinau du tikrai kurie nereguoja į motociklą. O savanorių pr sankryža su račių g. Tai naktį šviesaforui šovus į galva visom kryptims įjugia raudoną signalą, kad niekas nevažiuotų.
O kas sakė, kad aš turiu privažiuoti lygiai lygiai su lyg stop linija. Aš negaliu jos tiesiog kirsti… O jūsų davikliai negali būti užsinešią dulkėmis ar dar velnias žino kuo ir del to nematyti automobiluo? O gal automobilio spalva netinkama, kaip ir Tesla nepastebėdavo esfalto spalvos automobilio ir jam į subinę įvažiuodavo… Taip negali būti? Padarykite normalią automatiką su tam tikromis paklaidomis, o ne milimetro tikslumu…
Kitur yra jutikliai po asfaltu, vienas prie stop linijos, kitas už gerų 20 metrų – kad nustatyti kada jau susikaupė daug mašinų ir joms uždegti žalią. Tokiu tikslu, jei jau kas stovi prieky, sustoju ties tuo tolimu jutikliu ir tada labai greitai būna žalia. Kitu atveju reikia laukti, kol iki antro jutiklio prisirinks mašinų, arba kol praeis gan ilgas laikas nuo pirmos sustojimo. Kas sako, kad neįmanoma aktyvuoti jutiklių motociklu ar net dviračiu, tiesiog nežino kaip – galiu parodyti, reikia sustoti įstrižai – kas nesupranta, galvoja važiuoti nemoka.
Ar žinojote, kad Vilniuje, Kalvarijų gatvėje važiuojant nuo miesto link Jeruzalės užkilus į kalną yra pėsčiųjų šviesoforas, kuris užsidega raudonai jei kažkas iš automobilių srauto viršyja greitį… ? paaiškinkite kur čia logika ? ir stoja visi, palaukia ir važiuoja toliau, Dažnai būna, kad tas kuris viršijo greitį, prašoka per geltoną o visi kiti stovi. Kas sugalvojo tokį marazmą ?? Tai statyki radarą ir fotografuokite kas viršyja, kam stabdyti visą gatvę pusgalviai jūs savivaldybiniai 🙁
Kuris viršija kone visuomet prašoka, už jį nubaudžiamas šimtas važiavusių tvarkingai. Logiška!
Žirmūnų g ir P. Lukšio g sankryža posūkis į P. Lukšio g. žalia sekcija užsidega tik kirtus stop linija. Ir jokia instrukcija kaip sustot čia nepadės. Vietoj to, kad patikrint nusiskundimai ir reikalui esant sukalibruoti aiškina kad visi durni ir naudotis nemoka. Tos valstybinės įmonės yra Lietuvos gėda su kruvom darmajedų….
Kaip greičio radarams sankryžose pinigų pakanka,o šviesoforo jutiklikliams patobulinti -sutvarkyti pinigų nėra.Paradoksas !!?