Žalio šviesoforo signalo vilnietis laukė 15 minučių, o „Susisiekimo paslaugos“ kaltina vairuotojus

Komentarai 35

  1. Pritariu says:

    Sustojus prie STOP linijos nesimato šviesaforo.

  2. Eglė says:

    Nu nu. Su motociklu išvis be šansų “įjungti” nepriklausomai kaip gražiai sustoji.

  3. Algirdas says:

    Ryte kalvarijos ir kareiviu gatveje 15 min stovejau ir dar nagli autobusai prieš tave sustoja iš 3 eiles tesej į 1

  4. Abrikosas says:

    Prie Baldų rojaus išvažiuoti į Kalvarijų g. koks ciklas? Kokios 6-7 min tur būt?

  5. Nuomonė says:

    Sustojus prie STOP linijos gali pamatyti šviesoforą tik jei vairuoji kabrioletą. Bet už lango žiema, su atidarytais langais niekas nevairuoja. Šviesoforai pakabinti tikriausiai žirafoms o ne Vilniaus vairuotojams. JUDUs DURNUmas.

  6. Pirmyn says:

    Taupydami nustojo statyti dubliuojančius šviesoforus už sankryžos, o privažiavus iki linijos man nematyti kone jokio šviesoforo – nebent susilenkus dvilinkam stebint laukti. Todėl irgi paprastai stoju už 2-3 metrų iki linijos, bet jei esu vienas, tai pirma važiuoju iki linijos, po to atgal. Kai mašinų daug, tiesiog laukiu kol papypsės už manęs arba ims važiuoti gretima juosta. Nes kažkam (neūžaugai) matai pasirodė, kad dubliuojantys šviesoforai nereikalingi.

  7. DV says:

    9 iš 10 Vilniaus vairuotojų kažkodėl sustoja 5+ metrų nuo stop linijos (neprivažiavę). Niekaip nesuprantu, negi žmonės taip nejaučia gabaritų?

    • Pirmyn says:

      Todėl, kad šviesoforas tampa virš galvos, kaip jį pamatyti? Ne visų mašinos su liuku ar stikliniu stogu.

  8. Tikriausiai says:

    Kvaila šviesoforų sistema padaryta tai pritariu. Pirmiausia šviesoforai virš galvų. Jūs prieš darant galvojote apie patogumą ar ne itin? Jei sustosi prie pat linijos kur reikėtų stoti, tai nematysi šviesoforo, arba turėsi galva užlaužti ir žiūrėti į dangų kažkur. Seniau šviesoforai būdavo kitoje sankryžos pusėje, visi viską matė, buvo tvarka, bet ne, reikėjo padaryti kvailiau, kad niekas nesimatytų. Todėl aš visuomet sustoju bent 5 metrus iki šviesoforo, kad matyčiau tuos (didesnėse sankryžose nėra problemų). Kas liečia jutiklius – tikrai nesamonė, jie puikiai žino jutiklių nekorektišką viekimą, bet atsako “TIKRIAUSIAI sustojo ne prie stop linijos”. Ar Jums čia normalus atsakymas “tikriausiai”, jei skundžiasi – vadinasi analizuokite ir tvarkykite, o ne sakykite galbūt/tikriausiai/matomai ir pan.
    Galėčiau pasakyti – TIKRIAUSIAI Jūs tingigite dirbti savo darbą ir mėtotes nuo atsakomybės ir TIKRIAUSIAI Jums reikėtų keisti darbo etiką.

  9. Normalus says:

    Kodėl nebeišjungiami šviesoforai nakties metu kaip gerais laikas? Kodėl reika stovėti tuščiose sankryžose ir laukti kol užsidegs signalas?

    • Pirmyn says:

      Patinka kai kur užsieniuose, naktį visomis kryptimis nuolat dega raudona, bet privažiuojant užsidega žalia, stabdyti nereikia. Ai, bet lietuvaičiams iki tokių kosmosų dar kokie penki dešimtmečiai, ne kitaip.

  10. M says:

    L. Giros ir M. Šleževičiaus gatvių sankryžoje šviesoforas niekada nefiksuoja pirma juosta važiuojančio autobuso nuo Fabioniškių. Važiuojant ryte pirmu autobusu ne kartą teko laukti ir 10 min žalio signalo, ko pasekoje nespėjam persėsti į kitą autobusą, vėluojam į darbus…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist