Naujųjų KET pakeitimų pažeidėjai kol kas nėra baudžiami

Komentarai 10

  1. JONAS says:

    Puse automobiliu nevaziojanciu, 17val po darbo pastatyti automobili tesiok neimanoma ,mokamos eiksteles uzimtos ,ka daugiau belieka daryt statyt kur dar nors kazkoks tarpas yra…

  2. Remis says:

    Taigi parašyta, kad pereinamasis laikotarpis. Vėliau – baus. Kodėl visi nepatenkinti?

    • nejuokinkit says:

      nes meluoja ir nebaus kaip ir nebaudžia už daugelį kitų pažeidimų pagal taisykles kurios galioja trisdešimt metų, nebent ir joms pereinamasis laikotarpis dar nesibaigęs ;] o šiaip tai čia kalba eina apie kultūrą, kurios nėra, o ne patenkinti kažkas ar nepatenkinti. Ir tas matosi ne tik parkuojant automobilius bet ir kitose gyvenimo srityse. Nesužiūrėk tik kur nors ko nors ir iškart lietuvis visą viešą gėrį sau pasiims, jei tik iš to asmeninės naudos gaus. Dėl to nieko gražaus ir negalime turėti arba iškart reikia aptverti tvora, kad kitas neišvogtų ir nenuniokotų.

  3. Vytas says:

    Kartais atrodo, kad policijai ir viešai tvarkai nusispjauti į pranešimus apie parkavimo pažeidimus.

  4. Cha cha cha says:

    Jie niekada ir nebus baudžiami, nes Lietuvoj visi įstatymai ir taisyklės yra fiktyvus reiškinys, todėl visi kiemai Vilniaus miegamuosiuose rajonuose yra pavirtę CO2 suliniais, užversti autochlamu ir taip bus su metais vis blogiau, kol miestas su visa infrastruktūra bus toliau planuojamas chaotiskai

    • Žinovas... says:

      Aš kieme pastatęs chlama 25 metų senumo už 400 eurų virš pusantrų metų nu ir ką .! Ir toliau laikysiu .

  5. nejuokinkit says:

    O kažkas tikėjosi kad policija dirbs savo darbą? Juokingiausia yra tai kad pažeidėjai yra ne “kol kas” nebaudžiami, o niekad ir nebus baudžiami kaip ir nėra baudžiami dėl galybės kitų taisyklių pažeidimų kurios galioja nuo seno. Jie galvoja kad gerą žmonėms daro šitaip, nes “nėr kur parkuoci”, bet iš tiesų jie atsakingi už tai kad visuomenė degraduoja ir eina velniop per šitą taisyklių ignoravimo “toleranciją”. Padorūs žmonės Lietuvoje jau sugeba užsidirbti bet turi ir toliau emigruoti, tik jau ne dėl pinigų trūkumo o dėl to kad kur pažiūrėsi visur netvarka, purvynai, automobiliai krepšinio aikštelėse, vaikų žaidimo aikštelės, ant pievelių, ant šaligatvių, prieš ir ant perėjų, autobusų stotelėse ir t.t. Viešasis transportas visiška tragedija, pagrindinėse miesto gatvėse stovi kamščiuose kartu su automobiliais, troleibusai baigia sulūžti, pučia skersvėjis, autobusai smirdi, purtosi ir kratosi. Didžioji dalis miesto yra pilkas nykus commieblokynas, kuriame niekas nevyksta tik žmonės lėtai ir nuobodžiai miršta savo dėžutėse.

  6. Bratva says:

    Policija,pranešus apie pažeidimą už stovėjimą, net nereaguoja.Toks pasyvumas toleruoja pažeidėjus. Beto reikia kelti baudų įkainius.

    • Miestietis says:

      Todėl, kad žino, jog teisė arba taisyklės turi būti proporcingos ir, kad tas baudimas situacijos neištaisys, ypač tokiame rajone, kuris pavaizduotas straipsnyje, kai masiškai buvo pažeidinėjami statybos reglamentai ir parkingo normatyvai, tenkantys vienam butui. Kur tai matyta, kad tuo metu, t.y. ne sovietiniais ar pereinamuoju laikotarpiu, 80 butų statytas namas, turi 20 parkingo vietų? Bijau sumeluoti, bet tuo metu lyg ir buvo taikomi tokie normatyvai: 2 parkingai vienam butui mieste, išskyrus Naujamiesčio terotoriją 1 parkinfas – vienas butas ir Senamiestis 0,5 parkingo butui. Dabar tie normatyvai kažkiek pasikeitė, bet statybos leidimus gauna daugiabučiai su 30 būtų ir 10 parkavimo vietų. Pilna visiems žinomų atvejų su svečių namais, viešbučiais, komercinėm patalpom, kur statybų vystytojai dėl tankio godumo, išvengė tų reikalavimų. Sitiacija: patalpose gyvena žmonės, parkingo vietų minimumas. Nereikia varyt ant gyventojų, kurie akcentuoja parkingo problemas, nes jeigu būtų vykdomi normatyvai, problema būtų gerokai mažesnė, o tada galima taikyti baudas. Kitaip tariant, viena didžiausių kaltininikų šioje situacijoje – pati Savivaldybė ir niekas kitas. Senų daugiabučių kiemų infrastruktūrą galima atnaujinti tiek, kad atsirastų parkavimo tvarka ir aiškumas. Normatyvų nepasieks, bet bent jau bus estetiška ir aišku, ir papildomai 30-40% automobilių nekeltų chaoso ant tešlynų ar žalių vejų, ar įvažiavimų į kiemus, ar šaligatvių. Antakalnyje stovi sovietinis 12-aukštis, jame 78 butai ir 12 parkingo vietų. Bausk nebaudęs, per visą perimetrą bus totalus bardakas. Taip, dalis gyventojų po truputį sėda į VT, bet kaip jūs minite, jis dar daugelių atvejų nėra patogi ir greita alternatyva, o ir dar 10 metų nebus, o tai nereiškia, kad tuos 10 metų turime praleisti Čeliabinske.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist