Kai gadinti, siaurinti gatves, tai ir pinigų buvo, o proto ne. Nuimti labai greit nueme, o gražinti tai reikia visokiu durnu agenturu. Yrasavivaldos istatymas, pagal ji savivaldybes daro ka nori, tik sušiktu lenteliu negali pakabint. Kiek daug nuostoliu miestams atneša valdžios durnumas. Teisingai leninas sake, kad valstybe valdyti gali ir virejos ir kitokie kulinarai.
Biurokratizmas visur kiša koja, vieni negali atlikti be kitų žinios ir todėl viskas stovi, nejuda ir “ale” daug darbuotojų daro tyrimus.
Daugumoje sankryžų reikėtų grąžinti rodykles arba tiesiog leisti sukti į dešinę (išskyrus kelias išimtis). Žinoma, automobilis turi sustoti ir praleisti pėstyjį. Labai daug sankryžų tuščiai stovi automobiliai kai galėtų drąsiai sukti dešinėn. Taip būtų įgyvendinamas TVARUMAS, taupomas kuras, mažinamas nuodingųjų dalelių išmetimas į lauka, taupomi žmonių pinigai ir laikas, sumažėtų spūsčių mieste, pagreitėtų tiek viešasis tiek įprastas eismas ir t.t. Vien pliusai. O dėl saugumo – tai jei vairuotojas nesidairo, nesvarbu jis nuskins žmogus ir tiesioje gatvėje, todėl žalių rodyklių ir saugumo faktorius pernelyg neantrinkite.
Aš tai nesuprantu. Jei leistina sukti dešinėn, kai nėra papildomų sekcijų, tai pakanka įrašyti Taisyklėse tą leidimą ir nereikia jokių rodyklių, kurių naktį dar ir nematyti. Yra kitų šalių praktika, kas netinka?
Kai gadinti, siaurinti gatves, tai ir pinigų buvo, o proto ne. Nuimti labai greit nueme, o gražinti tai reikia visokiu durnu agenturu. Yrasavivaldos istatymas, pagal ji savivaldybes daro ka nori, tik sušiktu lenteliu negali pakabint. Kiek daug nuostoliu miestams atneša valdžios durnumas. Teisingai leninas sake, kad valstybe valdyti gali ir virejos ir kitokie kulinarai.
Tai kas grąžins tuod be reikalo išleistus 100000 ir dabar mokės už tų rodyklių pastatymą? Juk kažkas pasirašė?
Tu dar pala kai 200000 isleis rodikliu nuspalvinimui raudonai, nes zalios kelia agresija bmw vairuotojams
…uždirbo nuimant – išleido, dabar vėl uždirbs uždedant ir taip visą savo gyvenimą jie uždirba…
Pidarastišen goverment in wilno !
Biurokratizmas visur kiša koja, vieni negali atlikti be kitų žinios ir todėl viskas stovi, nejuda ir “ale” daug darbuotojų daro tyrimus.
Daugumoje sankryžų reikėtų grąžinti rodykles arba tiesiog leisti sukti į dešinę (išskyrus kelias išimtis). Žinoma, automobilis turi sustoti ir praleisti pėstyjį. Labai daug sankryžų tuščiai stovi automobiliai kai galėtų drąsiai sukti dešinėn. Taip būtų įgyvendinamas TVARUMAS, taupomas kuras, mažinamas nuodingųjų dalelių išmetimas į lauka, taupomi žmonių pinigai ir laikas, sumažėtų spūsčių mieste, pagreitėtų tiek viešasis tiek įprastas eismas ir t.t. Vien pliusai. O dėl saugumo – tai jei vairuotojas nesidairo, nesvarbu jis nuskins žmogus ir tiesioje gatvėje, todėl žalių rodyklių ir saugumo faktorius pernelyg neantrinkite.
Aš tai nesuprantu. Jei leistina sukti dešinėn, kai nėra papildomų sekcijų, tai pakanka įrašyti Taisyklėse tą leidimą ir nereikia jokių rodyklių, kurių naktį dar ir nematyti. Yra kitų šalių praktika, kas netinka?
+
Lietuvoje mes neužsiiminėjame taisyklių lengvinimu! Žiūrėkite ka galvojate 🙂