Verslas supranta, kad tai nera efektyvu ir naudinga bei ekonomiska, Tai gal paklausyti reiketu ju siuo atveju? (retorinis)
Yra savaeigiai troleibusai, kuriems nereikia įkrovimo stotelių. Metanas nors mažai, bet teršia. Jei Lietuva iki 2030 metų neįvykdys įsipareigojimų, mokės virš 1 mlr. EUR kasmet.
Vis tiems lietuviams kastai galvoje. Svarbiausia kuo pigiau, kuo sudiniau. Todel Vilniaus gatvemis ir vazineja 40 metu senumo troleibusai haha
El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *
Vardas *
Email (optional)
© 2012-2022, UAB "Naujosios medijos grupė". Visos teisės saugomos.
Login to your account below
Remember Me
Please enter your username or email address to reset your password.
- Select Visibility -PublicPrivate
Verslas supranta, kad tai nera efektyvu ir naudinga bei ekonomiska, Tai gal paklausyti reiketu ju siuo atveju? (retorinis)
Yra savaeigiai troleibusai, kuriems nereikia įkrovimo stotelių. Metanas nors mažai, bet teršia. Jei Lietuva iki 2030 metų neįvykdys įsipareigojimų, mokės virš 1 mlr. EUR kasmet.
Vis tiems lietuviams kastai galvoje. Svarbiausia kuo pigiau, kuo sudiniau. Todel Vilniaus gatvemis ir vazineja 40 metu senumo troleibusai haha