Skaitmeninių paslaugų bendrovė „Bitė Lietuva“ atidarė naujo koncepto saloną, dar labiau pritaikytą klientams su judėjimo, klausos ir regos negalia. Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ esančio salono atidarymo renginyje dalyvavę paralimpiečiai ir žmonių su negalia organizacijų atstovai teigia, kad Lietuvoje itin opi klientų su negalia kokybiško aptarnavimo problema, vis dar trūksta jiems pritaikytų parduotuvių bei paslaugų teikimo vietų, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Technologijos suteikia galimybių bendrauti visiems žmonėms. Investuojame, kad ir mūsų klientai, turintys judėjimo, klausos ar regos negalią, galėtų lengviau išbandyti jų poreikius atitinkančius išmaniuosius įrenginius bei gauti įvairių paslaugų. Visose aukšto išsivystymo šalyse negalių turintys žmonės yra visaverčiai visuomenės nariai, to siekiame ir Lietuvoje“, – salono atidarymo renginyje kalbėjo Gintas Butėnas, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Skaitmeninių paslaugų bendrovės vadovas pridūrė, kad „atnaujintas salonas taps prototipu, pagal kurį bus atnaujintos ir kitos „Bitės“ klientų aptarnavimo vietos visoje šalyje.

Atnaujintame viename didžiausių „Bitės“ salonų įrengtas reguliuojamo aukščio stalas, kad konsultantai galėtų prisitaikyti prie bet kurio kliento ir bendrauti su juo viename akių lygyje. Tai itin aktualu judumo negalią turintiems klientams.

Regos negalią turintiems klientams įrengtas taktilinis takas, vedantis link klientų aptarnavimo specialistų. Prasčiau girdintiems ar negilią klausos negalią turintiems klientams salone įrengta vadinamoji indukcinė kilpa, kuri gerina komunikacijos garso kokybę, taip pat sumažina aplinkos triukšmą. Be to, visi „Bitės“ salono Vilniaus „Akropolyje“ dirbantys darbuotojai, taip pat kaip ir kiti bendrovės klientų aptarnavimo specialistai, yra apmokyti bendrauti su skirtingų poreikių turinčiais klientais.

Atnaujinto „Bitės“ salono atidaryme dalyvavusių svečių nuomone, verslo dėmesys žmonių su negalia integracijai visuomenėje yra itin svarbus.

„Tiek informacinės, tiek fizinės aplinkos prieinamumas yra labai svarbus bet kurio negalią turinčio asmens gyvenimo aspektas, padedantis jam lengviau įveikti kasdienius iššūkius. Tad labai džiaugiamės, kad verslas imasi iniciatyvos ir daro pokyčius jau dabar, o ne laukia prieinamumo direktyvos įgyvendinimo datos. Šis „Bitės“ salono pavyzdys ne vien gerina paslaugų prieinamumą visiems, bet tarnauja ir kaip edukacinė priemonė“, – teigia Andžejus Ravanas, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos Informacinės aplinkos prieinamumo specialistas.

Pasak Lietuvos paralimpinio komiteto prezidento Mindaugo Biliaus, nepaisant technologinės pažangos, vis dar daug negalią turinčių žmonių negali visavertiškai naudotis visomis mažmeninės prekybos paslaugomis.

„Žmonių su negalia bendruomenei tai ypač svarbu, nes prieinama aplinka yra viena svarbiausių dedamųjų, siekiant įtraukios visuomenės, lygių galimybių visiems, oraus gyvenimo kiekvienam. Be verslo palaikymo tai pasiekti būtų neįmanoma, todėl mes labai džiaugiamės, jog paralimpinio sporto mecenatai „Bitė Lietuva“ aktyviai prisideda prie aplinkos prieinamumo gerinimo ir tuo pačiu rodo pavyzdį. Tokių iniciatyvų dėka draugiška negaliai aplinka tampa norma“, – sako M. Bilius.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar iš Lietuvos oro uostų brangu skristi atostogauti?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist