Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo kaštai šiuo kuru varomais  autobusais būtų tokie patys kaip dyzeliniais, o į aplinką būtų išmetama 80-90 proc. mažiau anglies dvideginio, penktadienį rašo „Verslo žinios“. 

Bendrovės „Scania Lietuva“ vadovas Darius Snieška skaičiuoja, kad kol kas miestui rinktis vien elektra ar vandeniliu varomo transporto neapsimoka, nes, pasak jo, 12 metrų ilgio biometanu varomas autobusas kainuoja apie 300 tūkst. eurų, tokio pat ilgio elektrinis modelis – 450 tūkst. eurų.

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos vadovo Martyno Nagevičiaus teigimu, elektra varomiems autobusams reikėtų ir įkrovos infrastruktūros, kuri kainuotų brangiai – naujiems elektriniams autobusams įkrauti reikėtų 300 įkrovos stotelių, o tokiai infrastruktūrai reikėtų apie 45 megavatų bendrosios įkrovos galios. Pasak jo, tai reiškia milžiniškas lėšas naujoms perdavimo ir skirstymo elektros linijoms, pastotėms įrengti. 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

14 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Kaip vertinate Vilniaus gatvėse įrengiamus greičio matuoklius?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist