Kai busime turtingi, tada galesime statyti metro. Dabar galime ir pasavajoti. Siaip Vilnius yra vienas is keliu Europos sostiniu, neturinciu tramvajaus.
Vilniui reikia metro arba bent greitaeigio tramvajaus (panasaus kaip Japonijoje, kuris vaziuoja virs gatviu kur sankryzos – tokiu budu vengdamas kamsciu ir sviesoforu). Metro turi ir mazesni uz VLN miestai ar panasaus dydzio, pvz Helsinkis ar Lillie.. Turint metro miestas issprestu ir sleptuviu klausima, tuo paciu ir visas miesto (netgi salies) ivaizdis pakiltu i auksciausia lygi. Metro statyti gali privatus investuotojai, jei tam valstybe nenori skirti lesu.. Tramvajus velgi miestui suteikia puosnumo, modernumo, pati priemone maloni vaziavimui.. Manau Vilnius nenusipelne tik sovietu laikais nutiestu troleibusu liniju ar vien autobusu. Reikia judeti i prieki. Tuo paciu ir visas sleivas trobas nuo centro bent 2 km spinduliu reikia keliant savininkam ultimatuma griaut ar visiskai patraukliai renovuoti..
Vandeniliniai yra baisiai neefetyvus ir iš jų “naudos” realiai tiek pat, kiek iš dyzelių. Tik elektra, jie 3-4 kartus efektyvesni ir mažiau taršūs aplinkai, o didesnė kaina atsipirks per 3-4 metus, būtent dėl efektyvumo
Pirma pasidomek tuo, o paskui rasyk nesamones. Ypac apie infrastrukturos pakeitimus, kurie reikalingi tiek vieniems tiek kitiems ir panasiai. As jau nesneku apie gamyba elektro automobiliu, kuri isvis yra n kartu tartsesne nei vdv. taip kad pirma pasigilink i tai o paskui rasyk nesamones.
Tai kai ateis ziema as pasiziuresiu kaip tavo autobusai isvis nepajudes is vietos tada prisiminsi apie VDV ir ju privalumus 😀 nes matau ziema tau dar nieko neparode, arba jais visai nesinaudoji. Kaip manai kodel Norgeje problemos su tuo? (retorinis)
miesto autobusas su batareika, nu čia marazmų marazmas ir pinigų švaistymas vėjais. Mieste turi būti daroma infrastruktūra elektriniam transportui, nes mieste tam yra galimybės, tai gali būti tiesiamos naujos troleibusų linijos, elektrinis tramvajus, dar kažkas. Supraskit vieną kartą, įktaunamas miesto autobusas niekada nebus efektyvus ir bus keturgubai brangesnis už kitas transp. priemones
Automarozas verkia, kad iš jo grabovoznikų niekas nenori pirkt.
Bet šiaip, vienam vidaus degimo autobusui reikia 3 elektrinių. 2 kraunami, kol vienas važiuoja. Reikia greitojo tramvajaus linijos po žeme ir problemos išspręstos
Kai busime turtingi, tada galesime statyti metro. Dabar galime ir pasavajoti. Siaip Vilnius yra vienas is keliu Europos sostiniu, neturinciu tramvajaus.
ir dėkui dievui!
Ir tiek
Vilniui reikia metro arba bent greitaeigio tramvajaus (panasaus kaip Japonijoje, kuris vaziuoja virs gatviu kur sankryzos – tokiu budu vengdamas kamsciu ir sviesoforu). Metro turi ir mazesni uz VLN miestai ar panasaus dydzio, pvz Helsinkis ar Lillie.. Turint metro miestas issprestu ir sleptuviu klausima, tuo paciu ir visas miesto (netgi salies) ivaizdis pakiltu i auksciausia lygi. Metro statyti gali privatus investuotojai, jei tam valstybe nenori skirti lesu.. Tramvajus velgi miestui suteikia puosnumo, modernumo, pati priemone maloni vaziavimui.. Manau Vilnius nenusipelne tik sovietu laikais nutiestu troleibusu liniju ar vien autobusu. Reikia judeti i prieki. Tuo paciu ir visas sleivas trobas nuo centro bent 2 km spinduliu reikia keliant savininkam ultimatuma griaut ar visiskai patraukliai renovuoti..
Tik METRO !!!!!
Vandeniliniai yra baisiai neefetyvus ir iš jų “naudos” realiai tiek pat, kiek iš dyzelių. Tik elektra, jie 3-4 kartus efektyvesni ir mažiau taršūs aplinkai, o didesnė kaina atsipirks per 3-4 metus, būtent dėl efektyvumo
Pirma pasidomek tuo, o paskui rasyk nesamones. Ypac apie infrastrukturos pakeitimus, kurie reikalingi tiek vieniems tiek kitiems ir panasiai. As jau nesneku apie gamyba elektro automobiliu, kuri isvis yra n kartu tartsesne nei vdv. taip kad pirma pasigilink i tai o paskui rasyk nesamones.
Kelių danga tragiška.Iš naujų autobusų ir troleibusų per penkmetį liks tik kledarai …
Norvegai turi daug problemu su elektriniais Vilnius isisavina pinigus.
TIK ELEKTRINIAI AUTOBUSAI!!!! UŽ!! Nebūkime įkaitais verslininku!! Mes mokame mokesčius – mes ir turime spręsti!!!
Tai kai ateis ziema as pasiziuresiu kaip tavo autobusai isvis nepajudes is vietos tada prisiminsi apie VDV ir ju privalumus 😀 nes matau ziema tau dar nieko neparode, arba jais visai nesinaudoji. Kaip manai kodel Norgeje problemos su tuo? (retorinis)
miesto autobusas su batareika, nu čia marazmų marazmas ir pinigų švaistymas vėjais. Mieste turi būti daroma infrastruktūra elektriniam transportui, nes mieste tam yra galimybės, tai gali būti tiesiamos naujos troleibusų linijos, elektrinis tramvajus, dar kažkas. Supraskit vieną kartą, įktaunamas miesto autobusas niekada nebus efektyvus ir bus keturgubai brangesnis už kitas transp. priemones
Automarozas verkia, kad iš jo grabovoznikų niekas nenori pirkt.
Bet šiaip, vienam vidaus degimo autobusui reikia 3 elektrinių. 2 kraunami, kol vienas važiuoja. Reikia greitojo tramvajaus linijos po žeme ir problemos išspręstos