Jei autobusai vaziuotu ant myžalu, tai gal ir važiuociau, ir ekologiška ir nieko nekainuoja. O dabar važiuoja su elektra, kuri gamina vandenili. Čia kaip su raketa skristi i menuli, pavažines ir del brangumo sustos.
Tas benkunskas tikras žirkliarankis vis karpo juosteles. O vilniečiai šokineja per duobes šaligatviuose, prašo kompensaciju, maista ima iš Maisto banko. Man tie vandenilio autobusai gali buti varomi nors ir šlapimu, visai neidomu kuo jis važiuoja.
Nupjautas ąžuolas, autobusai,A juostos perdazymas,kažkada pastatytą koncertų salė ant Tauro kalno ir viskas,daugiau Vilniuje problemų nėra,nieko daugiau daryti neteikia…
Elektros energiją vers į vandenilio vidaus degimo energiją. Neteko niekur girdėti apie ekonominę to naudą (net Kalifornijoje, kur tam paleista vėjais jau daug milijardų ir dešimtmečių) . Net ir ideologiškai (kas, matyt ir yra šio pratimo pagrindas, na gal neskaitant otkatų) taip pat kvailoka – viena “švari” energija bus konvertuojama į kitą “švarią” su nuostoliais pakeliui. Dar autobusų/įrangos kaina, su mokesčiu industrijai už “green” lipduką….
Bus gaminama ne iš perteklinės energijos, bet ekliūziviai iš Vilniaus Šilumos Tinklų gaminamos elektros. Su rinkos stabilizavimo nieko bendro neturi. Jei VŠT konkurencingai gamintų elektrą, ją galėtų parduodit Nord Pool, bet to jie nesugeba daryti, todėl brangia elektrą vers, dar brangesniu vandeniliu. Daug pigiau, ir efektyviau, būtų troleibusų kontaktinį tinklą atnaujint nuo 15kmh iki 65kmh energiją paduot laidais. Mistiniai ‘gadget banai’ nesprendžia jokių Vilnaius susisiekimo problemų.
Tas autobusas vaziuojanti laboratorija gaminanti vandenili.Arba vandeniline bomba?
Maziau pezek nesamoniu!
Jei autobusai vaziuotu ant myžalu, tai gal ir važiuociau, ir ekologiška ir nieko nekainuoja. O dabar važiuoja su elektra, kuri gamina vandenili. Čia kaip su raketa skristi i menuli, pavažines ir del brangumo sustos.
Dar vienas kvailys pezena absoliucius niekus
Pinigų plovimas sudarys reikšmingą dalį savivaldybės darbų sąraše…
Dujomis varomi varikliai ekonomiški ir beveik neteršiantys, tačiau zombiams sėdintiems valdžioje rūpi tik karjera.
Dujomis varomi varikliai gal ir “svarus”, bet netinkantis siekti nuline emisija jei ka.
Leidžia be reikalo važinėt…taigi paimkit keleivių. Nuo menkiausių dalykų pasireiškiantis neūkiškumas
Tas benkunskas tikras žirkliarankis vis karpo juosteles. O vilniečiai šokineja per duobes šaligatviuose, prašo kompensaciju, maista ima iš Maisto banko. Man tie vandenilio autobusai gali buti varomi nors ir šlapimu, visai neidomu kuo jis važiuoja.
šitas nevykėlis benkunskas yra sovietinio mastymo štabas
Dabar tik trūks vandenilių varomų vairuotojų
Nupjautas ąžuolas, autobusai,A juostos perdazymas,kažkada pastatytą koncertų salė ant Tauro kalno ir viskas,daugiau Vilniuje problemų nėra,nieko daugiau daryti neteikia…
Elektros energiją vers į vandenilio vidaus degimo energiją. Neteko niekur girdėti apie ekonominę to naudą (net Kalifornijoje, kur tam paleista vėjais jau daug milijardų ir dešimtmečių) . Net ir ideologiškai (kas, matyt ir yra šio pratimo pagrindas, na gal neskaitant otkatų) taip pat kvailoka – viena “švari” energija bus konvertuojama į kitą “švarią” su nuostoliais pakeliui. Dar autobusų/įrangos kaina, su mokesčiu industrijai už “green” lipduką….
Bišk pievas rašai.
Perteklinę elektros en. reiks kažkur dėti. Tai į H. Ir tai pasiteisina daugeliu aspektų.
Bus gaminama ne iš perteklinės energijos, bet ekliūziviai iš Vilniaus Šilumos Tinklų gaminamos elektros. Su rinkos stabilizavimo nieko bendro neturi. Jei VŠT konkurencingai gamintų elektrą, ją galėtų parduodit Nord Pool, bet to jie nesugeba daryti, todėl brangia elektrą vers, dar brangesniu vandeniliu. Daug pigiau, ir efektyviau, būtų troleibusų kontaktinį tinklą atnaujint nuo 15kmh iki 65kmh energiją paduot laidais. Mistiniai ‘gadget banai’ nesprendžia jokių Vilnaius susisiekimo problemų.
Uz kokia kaina VST pardavines H2 autobusams? Man atrodo nusipirkus VVT ses ant ledo pirkdami uz rinkos kaina.