Prisiperka užpilaitėj kotedžaičių ir varinėja miesto gatvėm 80km/h+, nes gi suspėt visur reikia 😀 miestas pėstiesiems, dviratininkams ir autobusams. Ateitis tik tokia, tad galima po truputį pratintis. O dėl gatvių siaurinimo tai geresnio BWM erelių lėtinimo mechanizmo nesugalvosi – baisu dureles įrėžt tai prilėtina 😀
Tai gal galima, tiesiog uždrausti eismą senamiestyje, jeigu tu nesi gyventojas ir tiek. O dabar aš negaliu į namus patekti senamiestyje. Kam čia kitiems važiuoti tada?
Gal savivaldybės klerkai galėtų baigti tyčiotis iš Naugarduko gatvės. Kamščiai ir tuo pačiu tarša atsirado po savivaldybės “patobulinimų”. Vytenio-Naugarduko sankryža rekonstrukcija tesiasi nuo pavasario ir pabaigos nematyti. Čia taip “gerinamas”eismas Vilniaus mieste?
Hehe, taikykite, bet aš laaaaaaaaaaaabai abejoju kad kas nors to ribojimo laikysis. Pvz. Pašilaičiai – dabar 30km/h zona – kaip važiavo visi 50-60km/h, taip ir važiuoja. Čia gal visgi truputi gilesnis klausimas, negu vien naujų ženklų statymas.
Tai jeigu nustatyti 10km/h ribojimą, važinės kaip tik 30km/h? T.y. aš UŽ saugesnį miestą, bet jeigu mes tik kaitaliosim maks. greičio skaičius – turbūt to neužteks arba užteks iki tam tikros ribos.
Paryžiuje padarė visur 30kmph išskyrus aplinkkelį ir porą arterinių gatvių. Sumažėja triukšmo, gatvėse saugiau, net srautai juda efektyviau nes mažiau tamposi nei kad prie didesnio greičio. Vieni privalumai.
Ar tikrai efektyviau juda ir ką reiškia tas “efektyviau” . Galima daug svaigt apie kažkokį tampymąsi, bet kelionės laikas pailgėja, ir tarša nesumažėja, labai norint aišku visokių tyrimų galima padaryt ir visaip manipuliuojant pandeminiu laikotarpiu
Tiem kas balsuojat kad nereikia: skirtumas tarp 50 ir 30 kmh yra tame kad jei jus partrenktu automobilis, mirtingumas nukristu nuo 45% iki 5%. Cia neissigalvoju o cituoju atliktas studijas, pasigooglinkite jei idomu.
Uzaugau Naugarduko g 60. Ten niekada nebuvo tiek eismi ivykiu, kaip per paskutinius metus.
Prisiperka užpilaitėj kotedžaičių ir varinėja miesto gatvėm 80km/h+, nes gi suspėt visur reikia 😀 miestas pėstiesiems, dviratininkams ir autobusams. Ateitis tik tokia, tad galima po truputį pratintis. O dėl gatvių siaurinimo tai geresnio BWM erelių lėtinimo mechanizmo nesugalvosi – baisu dureles įrėžt tai prilėtina 😀
Tai gal galima, tiesiog uždrausti eismą senamiestyje, jeigu tu nesi gyventojas ir tiek. O dabar aš negaliu į namus patekti senamiestyje. Kam čia kitiems važiuoti tada?
Ką reiškia važiavimas bendrame sraute? Dviratininkams nebereikia laikytis dešinės ir jų lenkt nebegali?
Mažinti greitį…
Aš norėčiau pamatyt tuos apsirukusiuos, kurie siaurina gatvės
Gal savivaldybės klerkai galėtų baigti tyčiotis iš Naugarduko gatvės. Kamščiai ir tuo pačiu tarša atsirado po savivaldybės “patobulinimų”. Vytenio-Naugarduko sankryža rekonstrukcija tesiasi nuo pavasario ir pabaigos nematyti. Čia taip “gerinamas”eismas Vilniaus mieste?
Hehe, taikykite, bet aš laaaaaaaaaaaabai abejoju kad kas nors to ribojimo laikysis. Pvz. Pašilaičiai – dabar 30km/h zona – kaip važiavo visi 50-60km/h, taip ir važiuoja. Čia gal visgi truputi gilesnis klausimas, negu vien naujų ženklų statymas.
Anksčiau buvo 50km/h zona – visi važinėjo 70-80km/h.
Tai jeigu nustatyti 10km/h ribojimą, važinės kaip tik 30km/h? T.y. aš UŽ saugesnį miestą, bet jeigu mes tik kaitaliosim maks. greičio skaičius – turbūt to neužteks arba užteks iki tam tikros ribos.
Klerkams Mažiau šnuokite
Paryžiuje padarė visur 30kmph išskyrus aplinkkelį ir porą arterinių gatvių. Sumažėja triukšmo, gatvėse saugiau, net srautai juda efektyviau nes mažiau tamposi nei kad prie didesnio greičio. Vieni privalumai.
Ar tikrai efektyviau juda ir ką reiškia tas “efektyviau” . Galima daug svaigt apie kažkokį tampymąsi, bet kelionės laikas pailgėja, ir tarša nesumažėja, labai norint aišku visokių tyrimų galima padaryt ir visaip manipuliuojant pandeminiu laikotarpiu
Tiem kas balsuojat kad nereikia: skirtumas tarp 50 ir 30 kmh yra tame kad jei jus partrenktu automobilis, mirtingumas nukristu nuo 45% iki 5%. Cia neissigalvoju o cituoju atliktas studijas, pasigooglinkite jei idomu.
Nereikia valkiotis vidury gatves uzsimerkus ir niekas taves nenutrenks…
Kad kiemais visi ant 50-60 km/h važiuoja, pvz. paralelinėje gatvėje su Tuskulėnų gatve, pirmiausia tokias vietas reikia sutvarkyti.