APKLAUSA: Ar pritariate Šiaurinės gatvės tiesimui?

Komentarai 96

  1. Saulius says:

    Gatvė bus tiesiama kur eina aukštos įtampos laidų linija. Ar dažnai kas ten vaikšto ir leidžia vaikams žaisti? Ten gi toks elektromagnėtinis laukas, kad vasara net žolė geltonos spalvos ir neauga. Isivaizduojate kokia žalą darote jaunam organizmui besivaikščiuodami po šiais laidais? Geriau tie laidai butu užasfaltuoti po nauju keliu.

    • Antakalnietis says:

      o kur dings ta aukštos įtampos linija, nutiesus gatvę? Vizualizacijoje linijos nematau

      • Justė says:

        Pagal naujus Europinius reikalavimus, aukstos itampos laidu liniju greitu laiku neturi likti – viskas bus uzkasta.

    • egis says:

      tuos laidus sleps po zeme

    • Strazdas says:

      Jeigu nestatai kopėčių ir nepradedi laižyti laidų tai absoliučiai jokios įtakos tavo sveikatai ten nėra. Čia yra eilinis mitas ir elektromagnetinė spinduliuotė fiksuojama max 2 metrai nuo laido.

  2. Botvote says:

    ar klastodami rezultatus nepersistengete? Geda adminams, kurie nesusitvarko su botais

    • tomas says:

      aha jau matosi pratryne vienodus ip 😀

      • Vytas says:

        Taip, gerokai pratrynė Nepritariu sugeneruotus boto balsus, bet dabar akivaizdziai pradejo su botu generuoti “reikia tobulinti”

  3. Vytas says:

    Šis balsavimas neobjektyvus, nes balsuoti galima kiek nori kartų.

    • vilnietis says:

      tai kad nelabai, neuzsakaito balsa 😉

  4. Vilnietė says:

    toks jausmas, kad kurčias su nebyliu diskutuoja – vilniečiai prieštarauja prieš žalios miesto dalies ir Ozo draustinio niokojimą. Gatvę numatyta tiesti per parkelį su ežeriuku – prisiminkit ribojimus: žmonės turėjo vienintelę galimybę pabūti gamtoje, tėvai su mažais vaikais turėjo galimybę po gryną ora pasivaikščioti

    • Šaras says:

      gryno oro kviepuoti važiuoik į kaimą.

      • Povilas says:

        Kad negalima važiuoti i kaimus dė mūsų valdžios draudimu. Vilniui kuo toliau tuo mažiau lieka žalios zonos. Tai gal isvis padarom ir vingio parke ir visur kitur auto magistrales. Kam tie parkai reikalingi.

    • Vytautas says:

      Persikelk į kaimą prie kokios balos ir arčiau kialydžių. Gamta gi…

  5. Antakalnietis says:

    Ar būtinai Vilnius turi kartoti kitų klaidas? Daug didesnių ir senesnių miestų patirtis rodo, kad norint spręsti transporto problemas reikia elgtis lygiai priešingai, negu Vilniaus valdžia forsuoja. Nebent konkretūs vystytojai yra labai susinteresuoti, bet tuomet klausimas kas Vilniaus valdžią – priešingai sveikam protui – verčia jų klausyti?

  6. Reg says:

    Jusu apklausoje imanoma balsuot kelis kartus. Todel rezultatai, matyt, nebus labai objektyvus.

    • Tomas says:

      ane? ar cia bandai izvelgti kad viskas suklastota, kad vilnieciai nepalaiko siaurines gatves tiesimui. Tai zinai eikt tu ….. 😀

  7. Mindaugas Andrikis says:

    Ši gatvė, būtų ekologinė katastrofa, mažam gamtos kampeliui, kuris džiugina ir leidžia atsikvėpti, nuo smirdančių dyzelių nupirktomis techninėmis apžiūromis… Jei balsuoja žmonės, niekada ten nebuvę, raginu nepraleisti progos apsilankyti ir pažvelgti kitu kampu, kol jis dar yra… Žmonių ir automobilių visada daugės, deja, gamtos jei nesaugosime, nebeliks…Ši gatvė niekaip kamščių nepanaikins, tiesiog perstums į kitas arterijas. Labai tikiuosi, jog ši katastrofa neįvyks ir toliau galėsime džiaugtis nedideliu gamtos ploteliu, o ne augančių savižudybių skaičiumi..

    • Darius says:

      Apie ka tu čia kalbi? Apie dykynes prie birziskos gimnazijos ar “nuostabu” parka ukmerges g prie hesburger? Sitie gamtos perlai labiau tersia aplinka sunu ismatomis, nuotukomis, svirkstais ir primetytais buteliais. Vienintele siokia tokia gamta yra ozas seskineje. Aisku jei ji isdraskytu ir pradetu gatves statybas tai gal ir nekazka, bet manau sugalvos koki sprendima ten. Ar mazint juostas ar palikt juostas ir investuoti i ozo sutvarkyma ar is vis kitaip.. na pirma iki ten reik statyti kelia o tada bus matyt.

      • Onutė says:

        Ar gerbiamas Darius žino, kur tas kelias veda?

      • Mindaugas Andrikis says:

        Kalbu apie ozą ;)) hesburgerio dykynės gamta nepavadinsi…

    • Šaras says:

      po 10-20 metų važinėsime elektromobiliais. apie kokias čia katastrofas nusišneki.
      Smagu kamšyje sėdėti?

  8. Archimedas says:

    Ar Vilniečiai važiuos automobiliais tolimesnėje ateityje?
    Mano nuomonė, Taip važiuos dar artimiausius 20 metų.

    Nei vienas minimas miestas Londonas, Kopenhaga, Amsterdamas nėra visiškai atsisakę autmobilių. Kol kas eina klaba apie eismo ribojimus miesto centruose, kas yra logiška. ES Baltoji knyga taip pat aiškiai nurodo, kad miesto centrų apvažiavimų statyba yra teigiamas apsektas ir finansuojamas iš ES fondų.

    Gal ateityje bus pasaulio miestų, kuriuose automobilių bus atsisakoma, tačiau kol kas tai pavieniai atvejai ir eksperimentai. Taip pat yra visiškas manipuliavimas, kai sakoma, kad naujų gatvių statyba didina grūstis. Vienareikšmiškai NE, tai nepagrįsta moksliniais tyrimais ir eksperimentais, o tik spėjimas ir gąsdinimas.

    Remiantis tokia logika jokios gatvės ir keliai neturi būti remontuojami, nestatomi nauji objektai. Kaip Jūs tada prasisksite naujus statomus objektus periferijoje?

    Mieste yra daug sudėtingų posistemių: vandens tiekimo, elektros, šilumos, atliekų tavrkymo, gyvenamoji, susisiekimo, parkų ir t.t. Visas klausimas kokią pusiausvyrą surandame tarp šių elementų. Šioje pusiasvyroje gatvės yra būtinas elementas ir klausimų ar reikia, man čia nekyla. Galima diskutuoti kokia funkcija ir kertiniai parametrai.

    • Senas Vilnietis says:

      Jeigu nesate susipażinęs su tyrimais ir įrodymais, negalite tvirtinti, kad jų nėra. Šie dalykai jau senai dėstomi universitetuose, tačiau yra daugiau technokratų išmanančių ne kaip racionaliai vystyti miestą, o kaip paskaičiuoti kiek reikia juostų, jei per valandą reikia sankryžą reikia pravažiuoti 10 tūkst. automobilių. Los Andželas vis tiesė kelius , bet tai neišvadavo iš kamščių, Detroitas išgriovė centrinę dalį gatvėms ir parkingams , ta pati Olandija, Belgija, Danija buvo užkimšta automobiliais, bet dabar siaurina ar naikina gatves, verčia jas dviračių takais ar skirtomis tik VT. Reikia tik pasidomėti ir sužinosite, koks požiūris dabar yra pripažįstamas kaip moksliškai pagrįstas.

  9. Senas Vilnietis says:

    Matosi, kokia didelė dalis žmonių mano, kad daugiau kelių išspręs kamščių problemas, nors senai įrodyta, kad ši problema sprendžiama mažinant automobilių keliones ir dididinant keliavimą pėsčiomis, dviračiu ir VT. Tačiau tai yra tiek daugumai parodoksalu, kontrintuityvu, todėl dar nemažai šalių miestų juda šia brangia ir miestams tik kenkenčia linkme , vietoj to, kad bandytų šviesti savo visuomenę ir keisti jos keliavimo įpročius mieste. Kaip taisyklė šiuo keliu einančios, tai daugiausiai – besivystančios šalys, kuriose perkama daug senų automobilių, o VT retas ar nekomfortiškas , dviračių susiekimas nėra saugus, o keliavimas automobiliu , tai vos ne statuso demonstravimas.

    • Kelininkas says:

      Kokio dar statuso demonstravimas? 🙂 Pasakysiu tau paslaptį.. šitoje ubagų šalyje žmonės kurie turi daug pinigų nesiafišuoja naujomis brangiomis mašinomis.. yra aišku išskirtinių variantų, kurie čia puikuojasi naujomis daugiau negu 100 000 kainuojančiomis mašinomis, bet jie nesusipratėliai 🙂 nes praeis laikas ir supras, kad šitoje ubagų (ne tik finansiškai, bet ir protiškai) šalyje nėra ko važinėti brangiomis mašinomis.

      O ištiesų, esi bedarbis arba tinginys, arba pensininkas, arba sėdi kokioje valstybinėje institucijoje ir ten deja nieko neveiki… Nes visi Vilniuje dirbantys ir kažko siekiantys daugiau – skuba. Skuba nuvažiuoti į darbą, paimti nuvežti vaikus, į parduotuve, ir t.t.

      Man išvis keista kiek nesusipratėlių lėtai važinėja gatvėmis… užsidega žalia – reikia važiuoti, o jie ten miega ar mobilų maigo ar ką daro.. per tokius tik kamščiai.. Ai dar uždeda savivaldybė kokį ženklą 50 km/h, tai visi važiuoja 45 km/h…

      • Senas Vilnietis says:

        Reikia šiek tiek daugiau nusimanyti ir susipažinti su miestų patirtimi ir urbanistika prieš dėstant savo suinteresuotą nuomonę ir kitus kliedėsius apie neva skubėjimą.
        Senai įrodyta, kad papidomi keliai skatina įsigyti automobilį ir dažniau juo naudotis,o visa tai didina kamščius ir juose praleidžiama daugiau laiko.
        Vilniui jau dabar pakanka kelių, o jų statybos kainuoja milijonus, įskaitant ir tolimesnius remontus. Vakarų šalyse mieste kelionėms skatinama visomis priemonėmis rinktis kitas priemones, bet ne automobilį, net siaurinant ir naikinant gatves, o ne naujų statyba.

        Ir dar – nors pasimokykite šiek tiek kultūros.

  10. Darius says:

    Keistas argumentas, kad gatvė terš orą. Gi po kokių 10 metų bus praktiškai vien elektromobiliai.. na bus dar vienas kitas dyzelis, ar ekskluzyvinis auto, bet tokie už taršą daug ir mokės. taigi elektromobiliai, vadinasi tarša atkrenta.
    Kas lieka – argumentas, kad didelė ir negraži gatvė… taip, gali būti, bet čia miesto pakraštys.. be to, krūmai kur dabar ten auga yra daug daug baisiau.
    Dar dėl 6 eismo juostų. Dabar gal ir per daug jų, bet žiūrint į ateitį, tai kažkada turėtų atsirasti papildomos juostos visokiem elektriniam paspirtukam, dviračiam riedžiam ir kitokiem aparatam, kurių prisiveis per artimiausius 10 metų. tai gal ir gerai būtų jei visi šitie varinėtų ne raudonais ir siaurais Šimašiaus dviračių takais, bet turėtų savo juostas. Tokios gatvės kaip ukmergės, šiaurinė, pilaitės pr, laisvės pr tai tikrai po 10, 15 metų skirs vieną ar kelias eismo juostas alternatyviems transporto būdams.
    Na dar į ateitį žiūrint tai gal kažkuris meras tikrai sugebės antžeminį traukinį Vilniuje padaryti. Tai vėl tokios plačios gatvės kaip pilaitės pr. ar ukmergės ar šiaurinė galėtų būti lengvai konvertuojamos į bėgius.

    Viso reziume, kad dabar gal ir nepats geriausias variantas ta gatvė, bet po kažkiek laiko taršos nebus o ir prisitaikys prie ateities ir visi labai džiaugsis..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Lukiškių aikštėje vėl turėtų būti atidarytas paplūdimys?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist