Tai kai ateis toji išsvajotoji elektromobilių era, tuomet ir tieskim jiems gatves. O kol turim tokį taršių ir triukšmingų automobilių kiekį, nereikia jokių naujų gatvių, kurios tik gerintų sąlygas taršių automobilių eismui mieste.
Iš mašinos neišlipančių klausiat, ar jiems reikia dar vienos gatvės?!! Jau koktu darosi nuo dabartinės miesto valdžios supratimo, kas yra gražus gyvenimas mieste. Geležiniam vilke sugalvoja kažkokį ten nulaižytą sodą, kur bus baisu ant žolės atsistot(dar gal net ir kokį kičinį spalvotų švieselių fontaną įdėsit?)nes tipo gi reikia parkų miestui, o už kelių km ketina sudarkyti natūralų geologinį draustinį, parką, mišką tam, kad gatvių dar biškelį galima būt nutiest. Mažai Vilniuj gatvių, matai. Šimašiui ir co. reiktu susitvarkyti savo “InVEstIcIJoMS” tarnaujančias vertybes ir dar įsigyti estetinio skonio jausmą
Pritaria visi tie kurie negyvena ten. Jei gyventu nemanau kad jiems patiktu masinu gaudesys ir padidejes oro uzterstumas. Valdininkai priims sau naudinga sprendima. Kaip isplaut daugiau pinigu ir panasiai. Tai tegul tada ir atsikrausto gyvent prie tos gatves, o ne toliau nuo miesto savo rezidencijose. Jie to nepagalvoja apie padidejusi oro uzterstuma, ekologija, bei gyvunija.
Tegul issitiesia prie savo namu aplinkelius!!!
Gal mielieji VMS žmonės gali mums visiems parodyti planus tikslius finansinius ir kt. dokumentus, parodančius, kaip šita gatvė atsipirks? Ar atsipirkimo kriterijus galioja tik tramvajui/light rail/ metro?
Plečiasi vakarinė dalis ir toliau ji sparčiai plėsis, tik plėtra su tragiška, chaotiška socialine, gyvenamąja ir transporto infrastruktūra, kuri ateityje turės labai didelių neigiamų pasekmių, kurios brangiai kainuos, už dabartinės miesto valdžios daromas klaidas. Akivaizdu, kad miestas toliau planuojamas, pagal kažkokius likusius tarybinių laikų brėžinius ir VGTU specialistų nuomone, noriu pabrėžti, kad tiems specialistams laikas sustojo dar sovietmečiu, bet nesivadovaujant gerąją vakarų Europos miestų praktika, deja Vilnius tampa rytų Europos uzkampiu
Tikrai taip. Visi, kas bent kiek yra susidūręs su ta chebra, paliudys, kad ten grynai 70-ųjų USSR mentalitetas tose institucijose. Nieko europietiško ten nerasta. Šimašius tiesiog pasitiki tais visais nevykėliais ir daro tai, ką jie sako. Neseniai Šimašius savo interviu porino, kaip šiaurinė gatvė ‘nuims srautus’ nuo ten ar nuo kitur kai visi Europoje jau seniai suprato tai, kad dideli keliai srautus nuima tik labai laikinai (‘induced demand’ principas deja nėra suprastas dar posovietinių planuotojų tokių, kokie sėdi VMS). Normalus planavimas Vilniuje baigėsi su ankstyvu sovietiniu deja. 90+% to, kas buvo pastatyta po Kruščiovo atėjimo yra šlamštas ir tai greitai nesibaigs.
Automobilizuoto getų kratinio (Vilniaus) gyventojų klausti, ar reikia naujos gatvės, ar geriau vietoje to išleisti tuos pinigus rimtam VT tai tas pats, kas klausti narkomano ar jis labiau nori dozės, ar burokėlių salotų.
O mums, vietiniams gyventojams, jos visai nereikia. Mielai tokio šlamšto atsikratytumėm.
Tad jei jums labai jos reikia, galim padovanot. Galėsit laisvai nusitiest po savo langais, varinėsit sau visur patogiai ir vargo nematysit.
Vėl turiu priminti,kad ateina elektromobilių era,sumažės oro ir garso tarša,o naujos gatvės reikia-nuims aplinkinių gatvių apkrovimą.
Po kokių dvidešimties trisdešimties metelių…
Gatves, kaip zinia, tiesiamos daugiau nei 50iai metu
Tai kai ateis toji išsvajotoji elektromobilių era, tuomet ir tieskim jiems gatves. O kol turim tokį taršių ir triukšmingų automobilių kiekį, nereikia jokių naujų gatvių, kurios tik gerintų sąlygas taršių automobilių eismui mieste.
Gerai kad kamščiai oro užterštumo nedidina
Iš mašinos neišlipančių klausiat, ar jiems reikia dar vienos gatvės?!! Jau koktu darosi nuo dabartinės miesto valdžios supratimo, kas yra gražus gyvenimas mieste. Geležiniam vilke sugalvoja kažkokį ten nulaižytą sodą, kur bus baisu ant žolės atsistot(dar gal net ir kokį kičinį spalvotų švieselių fontaną įdėsit?)nes tipo gi reikia parkų miestui, o už kelių km ketina sudarkyti natūralų geologinį draustinį, parką, mišką tam, kad gatvių dar biškelį galima būt nutiest. Mažai Vilniuj gatvių, matai. Šimašiui ir co. reiktu susitvarkyti savo “InVEstIcIJoMS” tarnaujančias vertybes ir dar įsigyti estetinio skonio jausmą
Pritaria visi tie kurie negyvena ten. Jei gyventu nemanau kad jiems patiktu masinu gaudesys ir padidejes oro uzterstumas. Valdininkai priims sau naudinga sprendima. Kaip isplaut daugiau pinigu ir panasiai. Tai tegul tada ir atsikrausto gyvent prie tos gatves, o ne toliau nuo miesto savo rezidencijose. Jie to nepagalvoja apie padidejusi oro uzterstuma, ekologija, bei gyvunija.
Tegul issitiesia prie savo namu aplinkelius!!!
Gal mielieji VMS žmonės gali mums visiems parodyti planus tikslius finansinius ir kt. dokumentus, parodančius, kaip šita gatvė atsipirks? Ar atsipirkimo kriterijus galioja tik tramvajui/light rail/ metro?
Reik taisyt projektą ir vietoje 6 juostų daryti 8. Gerinti pralaidumą ir žiūrėti į priekį.
Tik 8? Gal geriau tada iškart 10, 10 į kiekvieną pusę! Taip pat nepamirškit antžeminų perėjų. Taip, taip, antžeminių, požemines jau praeitis.
Plečiasi vakarinė dalis ir toliau ji sparčiai plėsis, tik plėtra su tragiška, chaotiška socialine, gyvenamąja ir transporto infrastruktūra, kuri ateityje turės labai didelių neigiamų pasekmių, kurios brangiai kainuos, už dabartinės miesto valdžios daromas klaidas. Akivaizdu, kad miestas toliau planuojamas, pagal kažkokius likusius tarybinių laikų brėžinius ir VGTU specialistų nuomone, noriu pabrėžti, kad tiems specialistams laikas sustojo dar sovietmečiu, bet nesivadovaujant gerąją vakarų Europos miestų praktika, deja Vilnius tampa rytų Europos uzkampiu
Tikrai taip. Visi, kas bent kiek yra susidūręs su ta chebra, paliudys, kad ten grynai 70-ųjų USSR mentalitetas tose institucijose. Nieko europietiško ten nerasta. Šimašius tiesiog pasitiki tais visais nevykėliais ir daro tai, ką jie sako. Neseniai Šimašius savo interviu porino, kaip šiaurinė gatvė ‘nuims srautus’ nuo ten ar nuo kitur kai visi Europoje jau seniai suprato tai, kad dideli keliai srautus nuima tik labai laikinai (‘induced demand’ principas deja nėra suprastas dar posovietinių planuotojų tokių, kokie sėdi VMS). Normalus planavimas Vilniuje baigėsi su ankstyvu sovietiniu deja. 90+% to, kas buvo pastatyta po Kruščiovo atėjimo yra šlamštas ir tai greitai nesibaigs.
Automobilizuoto getų kratinio (Vilniaus) gyventojų klausti, ar reikia naujos gatvės, ar geriau vietoje to išleisti tuos pinigus rimtam VT tai tas pats, kas klausti narkomano ar jis labiau nori dozės, ar burokėlių salotų.
O kodėl negalima abiejų kartu?:)
Juokinga darosi, bando visur listi, jau kiek buvo balsavimų, visur nubalsuojama, kad gatvė reikalinga ir toliau bando vis kaišioti pagalius…
Labai reikia tos gatvės ir būtent 6 juostų, kaip ir buvo numatyta.
O mums, vietiniams gyventojams, jos visai nereikia. Mielai tokio šlamšto atsikratytumėm.
Tad jei jums labai jos reikia, galim padovanot. Galėsit laisvai nusitiest po savo langais, varinėsit sau visur patogiai ir vargo nematysit.