Aš turiu automobilį bet beveik visada su VVT važinėju . Benzinas jau apie 1.60 eurų. Automobilis skirtas ten kur su VVT negali nuvažiuoti ar eiti kelis KM.
Aš tai logikos vistiek nesuprantu. Į kokius žmones orientuota čia?
Na kokie žmonės čia rinksis stayti mašiną ir persėsti į Autobusą. Tarkim Pilaitės gyventojai iškarto gali į 4g sėsti. ar čia tingi paeiti 500m, tai tada sėda į mašiną, nuvažiuoja iki stotelės, paeina 50m iki autobuso ir skaitosi darnus judumas. Gal tada visokie sudervės ir pan gyventojai, bet tada vistiek nesuprantu, važiuoji 25km, kad persėsti į autobusą ir pavažiuoti dar 5km? ką iš to laimi. Laiko tai tikrai ne.
Vienintelis atvejis, kuomet rinkčiausi tokią stotelė, tai jei reikėtų pigiai paparkuoti. neįsivaizduoju kainų, bet tokioje stotelėje matyt pigiau laikyti automobilį nei žvėryne ant gatvės. Tai jei dirbi žvėryne, atvarai iki jammi kebabų stotelės, pigiai pasiparkuoji ir eini dirbti.
Už Pilaitės ir aplink ją gyvena daugybė žmonių. Nauji kvartalai statosi Papiškėse, Platiniškėse, Kriaučiūnuose ir t.t.
Žmonės važiuoja į Vilnių dirbti ir iš Rastinėnų, Sudervės, Čekoniškių.
Statyk ir važiuok labai puikus konceptas. BET, dar niekad nesu matęs kad P&R aikštelės būtų ne prie viešojo transporto mazgo. Nes kam man ta aikštelė, jeigu šalia ne vieno normalaus maršruto ar greitojo autobuso. Geriau jau tada dar extra 20-30 minučių spūstyje damušiu. Aišku geriau negu P&R aikštelė Žvėryne ar prie Siemens Arenos 🙂
Bullshit’as apie nieką. Ten šalia aibė autobusų – rinkis ir važiuok, gali pasiekti pagrindinius traukos centrus per 20 minučių. Taip pat yra naujas dviračių takas. O pasiaiškinimą kodėl važiuoti automobiliu galima visada rasti.
Aš turiu automobilį bet beveik visada su VVT važinėju . Benzinas jau apie 1.60 eurų. Automobilis skirtas ten kur su VVT negali nuvažiuoti ar eiti kelis KM.
Dar vienas beprasmis pasipuikavimo projektas.
Aš tai logikos vistiek nesuprantu. Į kokius žmones orientuota čia?
Na kokie žmonės čia rinksis stayti mašiną ir persėsti į Autobusą. Tarkim Pilaitės gyventojai iškarto gali į 4g sėsti. ar čia tingi paeiti 500m, tai tada sėda į mašiną, nuvažiuoja iki stotelės, paeina 50m iki autobuso ir skaitosi darnus judumas. Gal tada visokie sudervės ir pan gyventojai, bet tada vistiek nesuprantu, važiuoji 25km, kad persėsti į autobusą ir pavažiuoti dar 5km? ką iš to laimi. Laiko tai tikrai ne.
Vienintelis atvejis, kuomet rinkčiausi tokią stotelė, tai jei reikėtų pigiai paparkuoti. neįsivaizduoju kainų, bet tokioje stotelėje matyt pigiau laikyti automobilį nei žvėryne ant gatvės. Tai jei dirbi žvėryne, atvarai iki jammi kebabų stotelės, pigiai pasiparkuoji ir eini dirbti.
Už Pilaitės ir aplink ją gyvena daugybė žmonių. Nauji kvartalai statosi Papiškėse, Platiniškėse, Kriaučiūnuose ir t.t.
Žmonės važiuoja į Vilnių dirbti ir iš Rastinėnų, Sudervės, Čekoniškių.
Žiauriai fainas dalykas – ačiū savivaldybei už darnaus judėjimo vystymą! Tikrai naudosiu. Ypač kai dar tokia kaina 🙂
ačiu sušiktam Šimašiui ir savivaldybei uź meno instaliacijas ir išdarkytas gatves!
Statyk ir važiuok labai puikus konceptas. BET, dar niekad nesu matęs kad P&R aikštelės būtų ne prie viešojo transporto mazgo. Nes kam man ta aikštelė, jeigu šalia ne vieno normalaus maršruto ar greitojo autobuso. Geriau jau tada dar extra 20-30 minučių spūstyje damušiu. Aišku geriau negu P&R aikštelė Žvėryne ar prie Siemens Arenos 🙂
Bullshit’as apie nieką. Ten šalia aibė autobusų – rinkis ir važiuok, gali pasiekti pagrindinius traukos centrus per 20 minučių. Taip pat yra naujas dviračių takas. O pasiaiškinimą kodėl važiuoti automobiliu galima visada rasti.
Cia dabar jau reikia pasiaiskinti, kodel automobiliu vaziuoji?
Tai galèsi rinktis ir vaźinèt!
Sutinku, užsisvajojau. Tiesiog pamiršau kad Vilniuje iš VT vien tik autobusai… Tai tada taip, ten net 6 autobusai važiuoja!
Šalia prekybcentrio planuojamas autobusų parkas. Kai tai įsigyvendins, bus visai patogu.