Ar numatyti kokie nors oakeitimai del transporto eismo sumazinimo Kauno gatveje,ar planuojama sumazinti eisma kitose gatvese ir ji dar padidinti Kauno gatveje?
Manau dar vienas tipinis populistinis projektas. Lėtėjantis eismas ne visada lygu mažejančiai taršai. Kartais net atvyrkščiai. Tarkime sustojimas ir įsibėgėjimas prie ir po “greičio kalnelio” arba šviesoforo tik padidina co2 išmetimą. Bet pas mus greičio kalneliai ir šviesoforai visur. Keista tik kodėl? Ar ne todėl, kad tai nepigiai kainuoja ir kažkas iš to gerai uždirba?
Draudimai, ribojimai, uždarymai… O kur alternatyvos laisvam žmogaus pasirinkimui?
Kur nauji transporto mazgai, požeminiai tuneliai, apvažiavimai? Ne visi nori “darniai” judėti “bakterijų veisiklom”. Tuo labiau jos ne visur važiuoja! O atsakymai “ateityje numatoma plėtra” tik primena standartinį atsikalbinėjimą.
Sekančius rinkimus laimės tas, kas pažadės sutvarkyti dabartinės valdžios nesusipratimus, kas panaikins nepagrįstus ribojimus ir skirs dėmesį sklandžiam transporto pralaidumui mieste, bet ne “kamščių” sudarinėjimui, kas išgirs miesto žmones ir prioritetiniai sprendimai bus priimami jų naudai, bet ne verslui, kas pažabos parkavimo problemą ne baudom ir apmokestinimais, bet naujų parkavimo vietų įrengimais, kas nesudarinės vairuotojams kliūtys, bet jas pašalins.
O kol kas miestiečiai stebi ir būtinai prisimins.
O kada automobilių aikšteles Ševčenkos g. šalia Mindaugo Maksimos panaikinsit? Miesto žemė – o pėsčiajam praeit neįmanoma! Žmonių srautas iš Senamiesčio šioje vietoje didelis ir tik didės! Ševčenkos g. žymiai svarbesnė ir patogesnė pėstiesiems nei Naugarduko.
Vėl kažkam nubires atkatai
Ar numatyti kokie nors oakeitimai del transporto eismo sumazinimo Kauno gatveje,ar planuojama sumazinti eisma kitose gatvese ir ji dar padidinti Kauno gatveje?
Manau dar vienas tipinis populistinis projektas. Lėtėjantis eismas ne visada lygu mažejančiai taršai. Kartais net atvyrkščiai. Tarkime sustojimas ir įsibėgėjimas prie ir po “greičio kalnelio” arba šviesoforo tik padidina co2 išmetimą. Bet pas mus greičio kalneliai ir šviesoforai visur. Keista tik kodėl? Ar ne todėl, kad tai nepigiai kainuoja ir kažkas iš to gerai uždirba?
Draudimai, ribojimai, uždarymai… O kur alternatyvos laisvam žmogaus pasirinkimui?
Kur nauji transporto mazgai, požeminiai tuneliai, apvažiavimai? Ne visi nori “darniai” judėti “bakterijų veisiklom”. Tuo labiau jos ne visur važiuoja! O atsakymai “ateityje numatoma plėtra” tik primena standartinį atsikalbinėjimą.
Sekančius rinkimus laimės tas, kas pažadės sutvarkyti dabartinės valdžios nesusipratimus, kas panaikins nepagrįstus ribojimus ir skirs dėmesį sklandžiam transporto pralaidumui mieste, bet ne “kamščių” sudarinėjimui, kas išgirs miesto žmones ir prioritetiniai sprendimai bus priimami jų naudai, bet ne verslui, kas pažabos parkavimo problemą ne baudom ir apmokestinimais, bet naujų parkavimo vietų įrengimais, kas nesudarinės vairuotojams kliūtys, bet jas pašalins.
O kol kas miestiečiai stebi ir būtinai prisimins.
Kokiu reikia būti glušu, kad pasakyt ar įtikėt, jog suletinus eismą bus oras švaresnis???
Per valandą pravažiuoja 1000 ar 500 automobilių – skirtumas yra?
tas pats 1000 automobiliu ilgiau vaziuos ir stoves prei sviesoforu.
Greitai 600 skubančiųjų tranzitui pasirinks kitus maršrutus, tad tuomet bus 400 vietoj 1000
O kada automobilių aikšteles Ševčenkos g. šalia Mindaugo Maksimos panaikinsit? Miesto žemė – o pėsčiajam praeit neįmanoma! Žmonių srautas iš Senamiesčio šioje vietoje didelis ir tik didės! Ševčenkos g. žymiai svarbesnė ir patogesnė pėstiesiems nei Naugarduko.
Puiku! Tik vis dar turim magistralę prie pat Senamiesčio – Drujos gatvę. Ten irgi norėtųsi panašių pokyčių. Sėkmės!
Puiku, galetumet naikint magistralinius kelius, kurie pjauna istisus rajonus ir kist metalolauza po zeme, irengiant tuneliniu pravaziavimus, sekmes
Brangoka pertvarka..
Visam mieste norim tokiu pokyciu!