Vilniaus rinka

Ukrainos „Join UP!” startas Baltijos šalyse viršijo lūkesčius – pritraukė apie 10 proc. poilsiautojų srauto

Prieš tris mėnesius į Lietuvą, Latviją ir Estiją žengęs „Join UP! Baltics“ į vasaros keliones jau nuskraidino 12 tūkstančių turistų. Skaičiuojama, kad tai siekia apie 10 proc. Baltijos šalių rinkos. Iki metų pabaigos planuojama aptarnauti dar 35 tūkst. turistų, bene pusė jų – iš Lietuvos. Įmonė taip pat startuoja su naujais pasiūlymais rudens sezonui.

„Kol kas galime labai atsargiai pasidžiaugti, kad mūsų startas Baltijos šalyse viršijo lūkesčius. Atėjome kaip tik tuo laiku, kai po dvejų metų kelionių suvaržymų, ši vasara pagaliau leidžia laisvai keliauti ir matome, kad kelionių išsiilgę žmonės skuba pasinaudoti tomis galimybėmis. Beje, galima pastebėti, kad palyginus tris Baltijos valstybes, daugiausia kelionių, apie 40 proc., pardavėme būtent Lietuvoje. Taip pat itin reikšminga paminėti, kad pradėję veiklą Baltijos šalyse „Join UP!“ suteikė galimybę išsaugoti ukrainiečiams darbo vietas ir paremti šalies ekonomiką šiuo itin sudėtingu laikotarpiu“, – komentuoja „Join UP! Baltics” vadovas Gediminas Kerys.

Jis sako, kad ryškiausia tendencija dabartinėje kelionių rinkoje – grįžusi išankstinė rezervacija. Žmonės nelaukia paskutinės minutės pasiūlymų, užsisako keliones iš anksto beveik taip pat kaip prieš pandemiją.

 

 „Keliautojus domina kokybiškas poilsis gražioje ir tvarkingoje aplinkoje. Populiariausia šios vasaros kryptis – Turkija, į kurią dauguma vyksta su maitinimo sistema „viskas įskaičiuota“. Bene 99 proc. į Antalijos regioną vykstančių turistų pasirenka šią paslaugą. Kaip įdomų nacionalinį išskirtinumą, pastebėtą mūsų veiklos laikotarpiu, galiu išskirti, kad artėjant Joninių šventėms, rezervacijų padaugėjo bene tris kartus ir mūsų siūlomos kelionės buvo išparduotos likus dviem savaitėm iki atostogų. Panašias tendencijas stebime ir prieš rugpjūčio Žolinės šventę – ilgąjį savaitgalį, – pastebi G. Kerys.

Anot jo, artėjančio rudens sezono kryptys parinktos išanalizavus tiek kurortų klimato sąlygas, tiek Baltijos regiono turizmo įpročius. Graikijos kryptimis pasirinktos Kretos ir Zakinto salos. Anot G. Kerio, per pastaruosius 10 metų Kreta buvo antra pagal populiarumą vasaros kryptis Baltijos šalyse. Bendrovės skaičiavimais, iki metų pabaigos į šiuos kurortus Lietuvoje ir Estijoje bus parduota po 4 tūkst., Latvijoje – bent 1500 bilietų.

Egipto kurortuose Hurgadoje, Marsa Alame ir Šarm El Šeiche nuo rugsėjo kelionių organizatorius rezervavo vietas 54 tūkst. poilsiautojų. „Join UP! Baltic” prognozės rodo, kad rudens sezonu Egipto kurortus galėtų aplankyti 22 tūkst. turistų iš Lietuvos, 14 tūkst. – iš Latvijos, 18 tūkst. – iš Estijos.

 

Turistams iš Baltijos šalių „Join UP! Baltics“ jau užsakė vietas 9 tūkst. poilsiautojų Zanzibare, kurį pirmą kartą bus galima pasiekti tiesioginiu skrydžiu iš Baltijos šalių sostinių.

„Join Up!“ įkurta 2010 m. ir per 10 metų tapo vienu didžiausių Ukrainos turizmo rinkos dalyvių. Ukrainoje bendrovė bendradarbiauja su daugiau nei 7000 kelionių agentų ir 130 kelionių agentūrų. Įmonės būstinė įsikūrusi Ukrainos sostinėje Kijeve. Regionų padaliniai veikia Charkove, Odesoje, Dnepre ir Lvove. Įmonės partnerių būstinės veikia Moldovoje ir Kazachstane. „Join Up!“ Baltijos šalių padalinio biurai atvėrė duris Vilniuje, Rygoje ir Taline. Ateityje kelionių organizatorius planuoja įkurti viešbučių tinklą Ukrainoje ir kitose šalyse. Kelionių organizatoriaus „Join UP!“ strateginis partneris – Ukrainos skrydžių bendrovė „SkyUp Airlines“. 

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
11 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button