Gruodžio 19 dieną Vilniuje, Pašilaičių mikrorajone, duris atvėrė naujas „Luminor“ banko Pašilaičių klientų konsultavimo centras, kuriame gyventojai gali spręsti kasdienės bankininkystės klausimus ar gauti finansų specialistų patarimų taupymo ir kreditavimo klausimais.

Banko konsultavimo centras veikia naujame verslo centre „Meraki“,  Eitminų g. 3. Sparčiai augančiame Perkūnkiemyje pastatyta daug naujų gyvenamųjų namų kvartalų, verslo centrų, prekybos vietų, todėl „Luminor“ bankas priėmė sprendimą šioje Vilniaus dalyje įkurti naują banko konsultavimo centrą.

Kaip ir kituose centruose, Pašilaičių klientų konsultavimo centre klientai turi galimybę be išankstinės registracijos kreiptis dėl kritinių paslaugų – mokėjimo kortelės išdavimo, interneto bankininkystės aktyvavimo ar pan. Norint atvykti ilgiau užtrunkančioms paslaugoms (sąskaitos atidarymui,  verslo klientų konsultavimui ar pan.), rekomenduojama rezervuoti laiką iš anksto paskambinus bendruoju banko telefonu.

230 kvadratinių metrų ploto konsultavimo centro patalpose įkurtos klientų konsultavimo erdvės, savitarnos zonos, kuriose galima patogiai prisijungti prie savo interneto banko paskyros, taip pat veikia pinigus priimantis ir išduodantis bankomatas. Lankytojai naujame konsultavimo centre taip pat vaišinami kava ir kviečiami aptarti finansinius poreikius atvirose bendravimo erdvėse.

Naujasis klientų konsultavimo centras darbą pradeda 1 valanda anksčiau nei kiti Vilniuje esantys centrai. Pirmadieniais-ketvirtadieniais darbuotojai lankytojus priima nuo 8 iki 17 val., penktadieniais – nuo 8 iki 16 val.

„Didžioji dalis gyventojų noriai naudojasi galimybėmis banko paslaugas gauti nuotoliniu būdu, tačiau sparčiai augančiame Vilniaus mikrorajone pasitaiko nemažai atvejų, kai nuotolinių paslaugų nepakanka, todėl gyventojų patogumui atidarėme naują konsultavimo centrą“, – sako „Luminor“ banko Mažmeninės bankininkystės vadovas Edvinas Jurevičius.  

Anot jo, pasibaigus pandemijos laikotarpiui, pastebimas padidėjęs klientų poreikis finansinius klausimus spręsti gyvo susitikimo metu, todėl „Luminor“ kuriami ir atnaujinami klientų konsultavimo centrai atspindi pačią moderniausią bankinių paslaugų koncepciją ir klientų lūkesčius.

Šiandien nuotoliniu būdu klientai gali atsidaryti banko sąskaitą sau ar savo nepilnamečiui vaikui, valdyti kasdienę bankininkystę: užsisakyti, aktyvuoti, blokuoti mokėjimo kortelę ir gauti kortelės PIN kodo priminimą, keisti limitus, pasitikrinti sąskaitos likutį, atlikti mokėjimus, atidaryti indėlio ar taupomąją sąskaitą ir t.t.

„Luminor“ 2022 metų pabaigoje turi 9 klientų konsultavimo centrus Lietuvoje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

3 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar į Vilnių turėtų grįžti naktinis viešasis transportas?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist