statybos leidžiamos pilnu tempu, o infrastruktūros niekas netvarko.. Kol kas gyvename tik pažadais, kad bus nauja Tarandės gatvė su apšvietimu ir šaligatviais, ir kad bus požeminis įvažiavimas į Tarandę prie Aprangos. KADA? po 5 m? Kas garantuoja, kad tikrai bus po tų 5 m? o gal dar po 5? Kiek per tą laiką gali nutikti nelaimių… Ar kiek jų turi nutikri, kad kažkobūtų imtasi?
Puiku!
Tarandės gatvė be apšvietimo, be šaligatvių. Tamsiu paros metu pėstiesiems – vienas žingsnis iki nelaimės. Savivaldybės planai plėtrai? Mašinų srautas rytą / vakare – mašina paskui mašiną – gatvę pereiti problema. Įvažiavimas į Tarandę – piko valandomis mašinų “uodega” prasideda dar vakariniame aplinkelyje. Važiuojant nuo centro tenka brautis į kairę juostą, tuo sukeliant avarinę situaciją mašinų sraute, vykstančiame link Ukmergės. Įvažiuoti į Tarandę piko metu tenka sugaišti 30 ir daugiau minučių. Ne gana to – darant kairį posūkį reikia praleisti visą automobilių srautą link Vilniaus. … Vėl, labai dažnai yra sukeliamos avarinės situacijos. Į panašias situacijas patenka maršrutinis 52 autobusas, kuris dažnai būna pakankamai pilnas. Įvykus autoįvykiui daugybiniai sužalojimai garantuojami. (Iki rinkiminiu į seimą laikotarpiu, piko metu kairio posūkio eismą reguliuodavo policija. Po rinkimų – policijos pagalba dingo…)
Tendencingai nesprendžiamos bendros Vilniaus / Tarandės problemos, nors statybos – plėtra vykdoma be jokių suvaržymų. Vykdant daugiabutę statybų plėtrą – nekontroliuojamai auga automobilių srautas.
Pirmiausia miestas privalo sutvarkyti minimalią mikrorajono infrastruktūrą ir tik tada leisti statybinę – ypač daugiaukštę / daugiabutę plėtrą Tarandėje. Formuojant Tarandės mikrorajoną daugiaaukštė statyba nebuvo numatyta. Miestas savo sprendimą pakeitė, o visus iš to kylančius reikalavimus pamiršo. Laikas skubiai tvarkyti padėti, ir kol nebus įvykdyti visi minimalūs gyventojų saugumo reikalavimai, daugiaukštę / daugiabutę statybų plėtrą įšaldyti.
Gražu. Visai atitinka miesto pakraščio dvasią. Gali daugiau taip statyti norintiems tokių pastatų miesto centre. Svarbu, kad nepamirštų valdžia pažadų statyti tarandiečiams viaduką Ukmergės gatvėje.
statybos leidžiamos pilnu tempu, o infrastruktūros niekas netvarko.. Kol kas gyvename tik pažadais, kad bus nauja Tarandės gatvė su apšvietimu ir šaligatviais, ir kad bus požeminis įvažiavimas į Tarandę prie Aprangos. KADA? po 5 m? Kas garantuoja, kad tikrai bus po tų 5 m? o gal dar po 5? Kiek per tą laiką gali nutikti nelaimių… Ar kiek jų turi nutikri, kad kažkobūtų imtasi?
Puiku!
Tarandės gatvė be apšvietimo, be šaligatvių. Tamsiu paros metu pėstiesiems – vienas žingsnis iki nelaimės. Savivaldybės planai plėtrai? Mašinų srautas rytą / vakare – mašina paskui mašiną – gatvę pereiti problema. Įvažiavimas į Tarandę – piko valandomis mašinų “uodega” prasideda dar vakariniame aplinkelyje. Važiuojant nuo centro tenka brautis į kairę juostą, tuo sukeliant avarinę situaciją mašinų sraute, vykstančiame link Ukmergės. Įvažiuoti į Tarandę piko metu tenka sugaišti 30 ir daugiau minučių. Ne gana to – darant kairį posūkį reikia praleisti visą automobilių srautą link Vilniaus. … Vėl, labai dažnai yra sukeliamos avarinės situacijos. Į panašias situacijas patenka maršrutinis 52 autobusas, kuris dažnai būna pakankamai pilnas. Įvykus autoįvykiui daugybiniai sužalojimai garantuojami. (Iki rinkiminiu į seimą laikotarpiu, piko metu kairio posūkio eismą reguliuodavo policija. Po rinkimų – policijos pagalba dingo…)
Tendencingai nesprendžiamos bendros Vilniaus / Tarandės problemos, nors statybos – plėtra vykdoma be jokių suvaržymų. Vykdant daugiabutę statybų plėtrą – nekontroliuojamai auga automobilių srautas.
Pirmiausia miestas privalo sutvarkyti minimalią mikrorajono infrastruktūrą ir tik tada leisti statybinę – ypač daugiaukštę / daugiabutę plėtrą Tarandėje. Formuojant Tarandės mikrorajoną daugiaaukštė statyba nebuvo numatyta. Miestas savo sprendimą pakeitė, o visus iš to kylančius reikalavimus pamiršo. Laikas skubiai tvarkyti padėti, ir kol nebus įvykdyti visi minimalūs gyventojų saugumo reikalavimai, daugiaukštę / daugiabutę statybų plėtrą įšaldyti.
Gražu. Visai atitinka miesto pakraščio dvasią. Gali daugiau taip statyti norintiems tokių pastatų miesto centre. Svarbu, kad nepamirštų valdžia pažadų statyti tarandiečiams viaduką Ukmergės gatvėje.
Kaip grazu, kai laukuose stato daugiabucius. Ant zoles pilna parkingo vietu 😀