Esu už senųjų pastatų išsaugojimą, bet gal ne tokių. Ar jis turi istorinę ir kt. vertę, ar tai yra griuvena? Juk kiekviename šiukšlyne muziejaus neįrengti… Ne visus trikdo lėktuvai, kapinės …
Va tas baigiantis sugriūti medinukas tai “gražu”,o naujas,modernus pastatas su sutvarkyta aplinka,tai negatyvas,sunkus griozdas…
Kai paskaitai komentarus,tai toks įspudis,kad daugumai komentatorių geriausia būtų gyventi 18-19 a. Vilniuj,o ne šiolaikiniam mieste.
Esmė yra istorijos saugojimas. Blogai, kad iki šiol loetuviai gėdyjasi ar net bjaurisi tokiais mediniais pastatais. Nežinau ar čia tai lemia, jog daug kas užaugo kaime, sunkiomis sąlygomis, persikėlė į miestą ir nori atsikratyti, nutolti nuo savo praeities, gal ji buvo sudėtinga. Tiesiog skandinavijos valstybėse, kurios labiau pažengusios, toks medinukų nuvertinimas vyko pries pusšimtį metų, o šiomis dienomis jie jau susiprato ir tokie statiniai saugomi. Nejau ir mums reikės 50 metų po šių dienų naikinimo bumo gailėtis tai ką vardan modernumo ir naujovių pridarėme ir praradome.
Minusai:
salia intensyvaus eismo sankryza….
virs galvu lektuvu nusileidimo takas i Vilniaus aer.uosta…
per kelia ,priesais Rasu kapines….
Pliusai:
nauja statyba…
Laba negrazus ir slykstus baisus pastatas, kazkoks sunkus griozdtas, negatyvas visiskas pagal tai matosi, kad daroma kazkokia eiline papigushka kur Vilniuje pilna tokiu projektu, toks sunkus negatyvus griozdas, tikrai nebus Rasu seniunijoje.
O kam ta begine nesamone? Reikia miesto pletros plano. Jeigu betkas bet kur statoma atsirugs gyventojams, statytojam tikrai pf. Reikia geros viesojo transporto ir didesniu parkavimo mokesciu. Nereikes gatviu platinti
Vilnius yra vienintelė sostinė ES, neturinti ‘bėginės nesąmonės’. Gal tai nėra ‘bėginė nesąmonė’, o tu esi ‘suknistas kaimietis neišlindęs iš savo trobos’ (kaip dauguma Vilniaus savivaldybės transporto ‘ekspertų’)? http://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm
Pastatas šiaip yra visai neblogas. Tankis sukuriamas sublokuojant namus, o ne statant bokštus ‘towers in the park’ pasenusiu ir atgyvenusiu getų stiliumi (90% Vilniaus statybos). Yra (dėl to) ir privačių erdvių prie namų kažkiek. Viskas kaip ir OK. Aišku savivaldybės nėra sukurtos jokios rimtos gairės tam rajonui, todėl ten nebus padarytas rimtas ir aiškus perimetras, išlaikantis bendrą rajono braižą, ir šis projektas liks tik nuotrupa to, kas galėtų būti esant normaliai chebrai savivaldybėje ir turint normalų bendrąjį planą, o ne tą pasityčiojimą, kurį Pakalnis pristatė praeitą savaitę. Šalia garantuotai pridygs kruščiofkių v2 ir taps eiliniu naujojo Vilniaus rajonu (=kakofonija).
Bokštai turi vieną nežmonišką privalumą – lieka daugiau erdvės žemės lygyje, kurią galima naudoti senų pastatų apsaugai, gamtos išsaugojimui ir sukurimui. Tokie blokuoti perimetriniai namai greitai veda link pilkų monotoniškų didmiesčių vaizdo.
Taip sako tik teorija. Realiai, tarp bokštų atsiranda ‘niekieno erdvės’, kuriose niekas nenori būti. Toks bokštų statymas vadinasi ‘towers in the park’ – jį bandė vakaruose trumpai, bet dabar jis yra laikomas getų stiliumi (įrašyk Wikipedia towers in the park). Pakalnio Vilniuje, aišku, vakaru Europos getų stilius yra prestižas ir absoliuti dauguma statybos yra būtent to stiliaus.
Gražus projektas, puikiai dera su vietos reljefu ir tausojama augmenija. Reikia planuoti taip pamažu pakeisti daugumą kvartalo tarp Rasų ir Liepkalnio gatvių pastatų, mokyklos aplinkoje gali atsirasti ir stambesnių pastatų. Rūpestį kelia tik, pradedant Pašilaičių statyba, Vilniuje įsigalėjusi neprotinga gatvių tiesimo “logika”, daugelyje vietų pastaraisiais dešimtmečiais gatvės statomos tokio pločio tarsi gyventume, pvz. Panevėžyje ar net Alytuje. Dar blogiau būna kuomet statant tokio tipo pastatus gatvėmis iš viso nepasirūpinama, jos lieka kreivos, neretai vadintinos net ne gatvėmis, o keliukais, dažnos baigiasi akligatviais ir t.t… Šiame kvartale taip pat reikėtų turėti bent pora platesnių Liepkalnio ir Rasų gatves siejančių jungčių. Panašiai reikalai turėtų vykti ir dešinėje Dunojaus gatvės pusėje Juodojo kelio gatvės ir Kalnėnų link. Porą medinukų senai reikia likviduoti ir rytinėje Rasų kapinių pašonėje nutiesiant trijuostę vienpusio judėjimo gatvę – kapinių apylanką judant iš Lepkalnio magistralinių Olandų ir Stepono Batoro gatvių link.
Jo, Vilniuje didžiausia problema yra tai, kad gatvės per siauros 😀 Gal jūs (kartu su savivaldybės ‘ekspertais’) galėtumėte pagaliau susikišti savo sovietinį mastymą ir lygiavimąsi į matiušką Rusiją su visais pralaidumais ir greitkeliais vidury miesto į vieną vietą? Kuriame vakarų Europos mieste (panašaus dydžio kaip Vilnius) gatvės yra tokio pločio kaip Vilniuje ar platesnės? Vilniuje pusėje sankryžų galima lėktuvus nuleisti iš bet kurios pusės, kaip pvz. Ukmergės ir Žalgirio sankryžoje nesimato vieno galo iš kito, horizontas užstoja. Vilniuje desperatiškai trūksta bėginės transporto priemonės ir geros VT strategijos, o ne platesnių gatvių.
Labai neblogas ir patrauklus projektukas
Esu už senųjų pastatų išsaugojimą, bet gal ne tokių. Ar jis turi istorinę ir kt. vertę, ar tai yra griuvena? Juk kiekviename šiukšlyne muziejaus neįrengti… Ne visus trikdo lėktuvai, kapinės …
Va tas baigiantis sugriūti medinukas tai “gražu”,o naujas,modernus pastatas su sutvarkyta aplinka,tai negatyvas,sunkus griozdas…
Kai paskaitai komentarus,tai toks įspudis,kad daugumai komentatorių geriausia būtų gyventi 18-19 a. Vilniuj,o ne šiolaikiniam mieste.
ne ten šablonus įklijuoja 😀 smegenėlių tai ne per daugiausia
Esmė yra istorijos saugojimas. Blogai, kad iki šiol loetuviai gėdyjasi ar net bjaurisi tokiais mediniais pastatais. Nežinau ar čia tai lemia, jog daug kas užaugo kaime, sunkiomis sąlygomis, persikėlė į miestą ir nori atsikratyti, nutolti nuo savo praeities, gal ji buvo sudėtinga. Tiesiog skandinavijos valstybėse, kurios labiau pažengusios, toks medinukų nuvertinimas vyko pries pusšimtį metų, o šiomis dienomis jie jau susiprato ir tokie statiniai saugomi. Nejau ir mums reikės 50 metų po šių dienų naikinimo bumo gailėtis tai ką vardan modernumo ir naujovių pridarėme ir praradome.
Minusai:
salia intensyvaus eismo sankryza….
virs galvu lektuvu nusileidimo takas i Vilniaus aer.uosta…
per kelia ,priesais Rasu kapines….
Pliusai:
nauja statyba…
Laba negrazus ir slykstus baisus pastatas, kazkoks sunkus griozdtas, negatyvas visiskas pagal tai matosi, kad daroma kazkokia eiline papigushka kur Vilniuje pilna tokiu projektu, toks sunkus negatyvus griozdas, tikrai nebus Rasu seniunijoje.
O kam ta begine nesamone? Reikia miesto pletros plano. Jeigu betkas bet kur statoma atsirugs gyventojams, statytojam tikrai pf. Reikia geros viesojo transporto ir didesniu parkavimo mokesciu. Nereikes gatviu platinti
Vilnius yra vienintelė sostinė ES, neturinti ‘bėginės nesąmonės’. Gal tai nėra ‘bėginė nesąmonė’, o tu esi ‘suknistas kaimietis neišlindęs iš savo trobos’ (kaip dauguma Vilniaus savivaldybės transporto ‘ekspertų’)?
http://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm
Pastatas šiaip yra visai neblogas. Tankis sukuriamas sublokuojant namus, o ne statant bokštus ‘towers in the park’ pasenusiu ir atgyvenusiu getų stiliumi (90% Vilniaus statybos). Yra (dėl to) ir privačių erdvių prie namų kažkiek. Viskas kaip ir OK. Aišku savivaldybės nėra sukurtos jokios rimtos gairės tam rajonui, todėl ten nebus padarytas rimtas ir aiškus perimetras, išlaikantis bendrą rajono braižą, ir šis projektas liks tik nuotrupa to, kas galėtų būti esant normaliai chebrai savivaldybėje ir turint normalų bendrąjį planą, o ne tą pasityčiojimą, kurį Pakalnis pristatė praeitą savaitę. Šalia garantuotai pridygs kruščiofkių v2 ir taps eiliniu naujojo Vilniaus rajonu (=kakofonija).
Bokštai turi vieną nežmonišką privalumą – lieka daugiau erdvės žemės lygyje, kurią galima naudoti senų pastatų apsaugai, gamtos išsaugojimui ir sukurimui. Tokie blokuoti perimetriniai namai greitai veda link pilkų monotoniškų didmiesčių vaizdo.
Taip sako tik teorija. Realiai, tarp bokštų atsiranda ‘niekieno erdvės’, kuriose niekas nenori būti. Toks bokštų statymas vadinasi ‘towers in the park’ – jį bandė vakaruose trumpai, bet dabar jis yra laikomas getų stiliumi (įrašyk Wikipedia towers in the park). Pakalnio Vilniuje, aišku, vakaru Europos getų stilius yra prestižas ir absoliuti dauguma statybos yra būtent to stiliaus.
Ar tas medinukas ne paveldas? Juk Rasose kur tik pasisuksi, ten paveldas. Kaip cia taip leidzia griauti?
Gražus projektas, puikiai dera su vietos reljefu ir tausojama augmenija. Reikia planuoti taip pamažu pakeisti daugumą kvartalo tarp Rasų ir Liepkalnio gatvių pastatų, mokyklos aplinkoje gali atsirasti ir stambesnių pastatų. Rūpestį kelia tik, pradedant Pašilaičių statyba, Vilniuje įsigalėjusi neprotinga gatvių tiesimo “logika”, daugelyje vietų pastaraisiais dešimtmečiais gatvės statomos tokio pločio tarsi gyventume, pvz. Panevėžyje ar net Alytuje. Dar blogiau būna kuomet statant tokio tipo pastatus gatvėmis iš viso nepasirūpinama, jos lieka kreivos, neretai vadintinos net ne gatvėmis, o keliukais, dažnos baigiasi akligatviais ir t.t… Šiame kvartale taip pat reikėtų turėti bent pora platesnių Liepkalnio ir Rasų gatves siejančių jungčių. Panašiai reikalai turėtų vykti ir dešinėje Dunojaus gatvės pusėje Juodojo kelio gatvės ir Kalnėnų link. Porą medinukų senai reikia likviduoti ir rytinėje Rasų kapinių pašonėje nutiesiant trijuostę vienpusio judėjimo gatvę – kapinių apylanką judant iš Lepkalnio magistralinių Olandų ir Stepono Batoro gatvių link.
Jo, Vilniuje didžiausia problema yra tai, kad gatvės per siauros 😀 Gal jūs (kartu su savivaldybės ‘ekspertais’) galėtumėte pagaliau susikišti savo sovietinį mastymą ir lygiavimąsi į matiušką Rusiją su visais pralaidumais ir greitkeliais vidury miesto į vieną vietą? Kuriame vakarų Europos mieste (panašaus dydžio kaip Vilnius) gatvės yra tokio pločio kaip Vilniuje ar platesnės? Vilniuje pusėje sankryžų galima lėktuvus nuleisti iš bet kurios pusės, kaip pvz. Ukmergės ir Žalgirio sankryžoje nesimato vieno galo iš kito, horizontas užstoja. Vilniuje desperatiškai trūksta bėginės transporto priemonės ir geros VT strategijos, o ne platesnių gatvių.
Grazus projektas :)) kas jame grazaus ? kazkoks griozdas, tanko formos ? Labai negrazu ir banalu, Vilniui reikia graziu moderniu pastatu.