Absoliuti nesąmonė tokią potencialą vietą taip prastai integruoti su tokiu menku funkcionalumu. Gėda žiūrėti į tokias nuotraukas.
Totali gėda.
Visiškai neišnaudota ši miesto dalis.
Galima būtų sukurti milžinišką pridėtinę vertę turistams ir gyventojams su vienu kitu milijardu investicijų, bet ne, užtenka šaligatvius ir kelius perkloti už keliasdešimt tūkstančių su milijonų sąmata.
Iš viso ar Lietuvoje kas nors bandė iš politikų visos Lt istorijos laikais pastatyti ką nors be “politinio antkainio”…
Debilai.
Nu jei jums per mažai pinigų gyvenime, eikite į verslą dar kur. Kam jums per politiką vogti meluoti. Užknisat.
Susiję žmonės – Vilniaus savivaldybės asmenys su meru, Lt geležinkeliai, Kaušpėdas.
tai dabar vietoj pries Panoramos viesbuti esancio skvero darys viesojo transporto terminala?Paciame senamiestyje?O likusius medzius, kuriu labai truksta sioje vietoje iskirs ir paklos asfalta
jau ir taip ju iskirto nemazai toje vietoje
Ar butina ta VT terminala daryti butent toje vietoje, ar neuztektu kad tiesios VT privaziuotu prie stoteliu, bet autobusai ir troleibusai masiskai toje vietoje nestovetu
Kai Civitta vertina, tai ir gausis nuosaikiai, nes jeigu ambicingai – reikštų, kad Civittai reikėtų pačiai padirbėti, ko jie iš principo nedaro. Čia matyt jų pirmas toks vertinimas ir matyt vėl deleguota ką tik studijas baigusiai merginai, kuri nieko bendrą neturi su tokio lygio projektais. Realiai joks čia sujungimas su Naujininkais, tai ir dabar viskas jungiasi, yra net trys jungiamosios dalys, o papildomas viadukas tik nukirs vieną nedidelį kampą.
Matant, kokiomis sovietinėmis plytelėmis dabar grąžinama Geležinkelio g. ir kokia kokybe klojama, tai wow efektas nebus pasiektas. Tačiau Šnipiškėse Giedraičių g., kur net ne senamiestis – klojamos prabangios trinkelės, statomi granitiniai bordiūrai ir tai tik todėl, kad merui pro langą būtų gražesnis vaizdelis, o kur nesimato – tebūnie kažkiek patvarkyta.
Jei nieko nedarysi, bus viltis, kad po taves ateis kazkas, kas myli Vilniu ir turi ambiciju, o jau jei ” nuosaikiai” paremontuosi stogus ir zebru papaisysi, artimiausius desimtmecius stotis vilnieciams darys geda net pries kaimynus.
Vilniuje viską daro nuosaikios. Tautos namai nuosaikūs, neries krantinė nuosaikiai, nacionalinis stadionas su mažiau vietų nei žalgirio arena. Dabar stoties rajonas su visu savo potencialu vėlgi nuosaikiai. Sostinė be ambicijų ir vizijų į ateitį.
Civitta yra tie patys Lietuvos VGTU urbanistai, jie neturėtų būti prileisti prie jokio projekto vertinimo po to, kai Klaipėdoje rekomendavo BRT (=kelių platinimą). Jei jie parinko kokį variantą, gali būti tikras, kad tai – blogiausias variantas.
Absoliuti nesąmonė tokią potencialą vietą taip prastai integruoti su tokiu menku funkcionalumu. Gėda žiūrėti į tokias nuotraukas.
Totali gėda.
Visiškai neišnaudota ši miesto dalis.
Galima būtų sukurti milžinišką pridėtinę vertę turistams ir gyventojams su vienu kitu milijardu investicijų, bet ne, užtenka šaligatvius ir kelius perkloti už keliasdešimt tūkstančių su milijonų sąmata.
Iš viso ar Lietuvoje kas nors bandė iš politikų visos Lt istorijos laikais pastatyti ką nors be “politinio antkainio”…
Debilai.
Nu jei jums per mažai pinigų gyvenime, eikite į verslą dar kur. Kam jums per politiką vogti meluoti. Užknisat.
Susiję žmonės – Vilniaus savivaldybės asmenys su meru, Lt geležinkeliai, Kaušpėdas.
Visi kas susiję su Masiuliu yra vagys by default.
Panašu, kad stoties rajonas dar daug metų atrodys kaip ubagynas.
tai dabar vietoj pries Panoramos viesbuti esancio skvero darys viesojo transporto terminala?Paciame senamiestyje?O likusius medzius, kuriu labai truksta sioje vietoje iskirs ir paklos asfalta
jau ir taip ju iskirto nemazai toje vietoje
Ar butina ta VT terminala daryti butent toje vietoje, ar neuztektu kad tiesios VT privaziuotu prie stoteliu, bet autobusai ir troleibusai masiskai toje vietoje nestovetu
Kai Civitta vertina, tai ir gausis nuosaikiai, nes jeigu ambicingai – reikštų, kad Civittai reikėtų pačiai padirbėti, ko jie iš principo nedaro. Čia matyt jų pirmas toks vertinimas ir matyt vėl deleguota ką tik studijas baigusiai merginai, kuri nieko bendrą neturi su tokio lygio projektais. Realiai joks čia sujungimas su Naujininkais, tai ir dabar viskas jungiasi, yra net trys jungiamosios dalys, o papildomas viadukas tik nukirs vieną nedidelį kampą.
Matant, kokiomis sovietinėmis plytelėmis dabar grąžinama Geležinkelio g. ir kokia kokybe klojama, tai wow efektas nebus pasiektas. Tačiau Šnipiškėse Giedraičių g., kur net ne senamiestis – klojamos prabangios trinkelės, statomi granitiniai bordiūrai ir tai tik todėl, kad merui pro langą būtų gražesnis vaizdelis, o kur nesimato – tebūnie kažkiek patvarkyta.
Bordiūras tai vokiškai prancūziškas žodis su lietuviška galūne. Neteiktina svetimybė. Apvadas mūsiškai.
Simasiau, maldauju taves- nedaryk nieko. Nuosirdziai prasau !
Jei nieko nedarysi, bus viltis, kad po taves ateis kazkas, kas myli Vilniu ir turi ambiciju, o jau jei ” nuosaikiai” paremontuosi stogus ir zebru papaisysi, artimiausius desimtmecius stotis vilnieciams darys geda net pries kaimynus.
Buk draugas, tiesk toliau savo dvirtakius!
Gali nemaldauti. Simasius ir toliau bus meru. Vienintelis meras kazka Vilniui gero daro
Na ką, modernios stoties važiuosim pasižiūrėt į Taliną. Vilniuje viskas nuosaikiai, Estijoj – Zaha Hadid.
zaha-hadid.com/architecture/ulemiste-terminal-tallinn
Vilniuje viską daro nuosaikios. Tautos namai nuosaikūs, neries krantinė nuosaikiai, nacionalinis stadionas su mažiau vietų nei žalgirio arena. Dabar stoties rajonas su visu savo potencialu vėlgi nuosaikiai. Sostinė be ambicijų ir vizijų į ateitį.
koks siurprizas ! :)) eilinį kartą paaiškėjo, kad ta nuostabioji konversija tebuvo priešrinkiminė antis :))
O kodėl nepasikviesti kokius Nyderlandų ar Danų ekspertus? Būtų tikrai pateikta daugiau įžvalgų, nes dabar savi vertina savus.
Civitta yra tie patys Lietuvos VGTU urbanistai, jie neturėtų būti prileisti prie jokio projekto vertinimo po to, kai Klaipėdoje rekomendavo BRT (=kelių platinimą). Jei jie parinko kokį variantą, gali būti tikras, kad tai – blogiausias variantas.