Būtent. Naujoji jų įrengimo tvarka yra visiška nesąmonė. Vietoj to, kad kaip anksčiau sumontuotų vieną šviesoforą už sankryžos, tai dabar pagabina bent tris virš galvos, kur sustojus prie stop juostos jų neįmanoma pamatyti.
Šviesoforų varnoms problemos lenda? Labai gerai!
Dažniausiai prie stop linijos nevažiuoju, nes negaliu matyti šviesoforo. Jei aš niekur neskubu, ir nuo tokio mano sustojimo eilinį kartą užsikiš miestas, tebūnie.
Diena automatiskai veikia. Atejus vakarui persijungia i “smart” kuris nesugeba pagauti masinos. Si problema yra tikrai ne vienoj vietoj, del blogo davikliu pozicionavimo. Tiek Pilaites pr. sankryzoje prie mcdonalds, pastoviai nepagauna daviklis, tiek zveryne keliose vietose kaip durnelis turi pirmyn atgal vazinet, per viduri kelio stotis, kad pagautu daviklis. Kam buvo reikalinga tokia sistema, jeigu ji veikia ne korektiskai
Pietario ir Konarskio g sankryža, turi sensoriu sukti is pietario i konarskio, nakti gali ilgai laukt dažnai neužfiksuoja, dažniausiai palaukiu viena šviesaforo cikla, bet jei matau kad neužsidegs tiesiog važiuoju. Yra ir daugiau tokiu sankryžų
Pietario ir Konarskio g sankryža, turi sensoriu sukti is pietario i konarskio, nakti gali ilgai laukt dažnai neužfiksuoja, dažniausiai palaukiu viena šviesaforo cikla, bet jei matau kad neužsidegs tiesiog važiuoju. Yra ir daugiau tokiu sankryžų
Naugarduko ,sukant link aplinkelio, neretai kertama linija, nes sunku suprognozuoti kada galutinai užsikimš, o už nugaros didelė eilė, bet jutiklis reaguoja tik į kirtimą, o eilę laukiančių
Labai daug kur sustojus prie stop juostos nesimato sviesoforu, nebent autobusa vairuoji
Būtent. Naujoji jų įrengimo tvarka yra visiška nesąmonė. Vietoj to, kad kaip anksčiau sumontuotų vieną šviesoforą už sankryžos, tai dabar pagabina bent tris virš galvos, kur sustojus prie stop juostos jų neįmanoma pamatyti.
Autobusus irgi nemato šviesoforai
Šviesoforų varnoms problemos lenda? Labai gerai!
Dažniausiai prie stop linijos nevažiuoju, nes negaliu matyti šviesoforo. Jei aš niekur neskubu, ir nuo tokio mano sustojimo eilinį kartą užsikiš miestas, tebūnie.
Jei niekur neskubi važiuok Pirma juosta, važiuok leistinu greičiu (bet ne lėčiau, nesivilk kaip autobusas 30 km/h) ir niekas tau nieko nesakys.
Kažkodėl švieslentė Tuskulėnų parko st.,važiuojant į miesto pusę neveikia.Kartais įsijungia ir vėl pudė švieslentės- juoda.
Pakiškit tuos jutiklius katinui po uodega !
Kameras stato,o davikliu kokybisku negali isigyti,tikriausiai prasiplove eurukus sau,o nupirko kiniskus prastos kokybes?
Diena automatiskai veikia. Atejus vakarui persijungia i “smart” kuris nesugeba pagauti masinos. Si problema yra tikrai ne vienoj vietoj, del blogo davikliu pozicionavimo. Tiek Pilaites pr. sankryzoje prie mcdonalds, pastoviai nepagauna daviklis, tiek zveryne keliose vietose kaip durnelis turi pirmyn atgal vazinet, per viduri kelio stotis, kad pagautu daviklis. Kam buvo reikalinga tokia sistema, jeigu ji veikia ne korektiskai
Čia nėra viskas taip paprasta. Jei privažiuoji iki Stop linijos – nematai šviesoforo kabančio virš galvos.
Pietario ir Konarskio g sankryža, turi sensoriu sukti is pietario i konarskio, nakti gali ilgai laukt dažnai neužfiksuoja, dažniausiai palaukiu viena šviesaforo cikla, bet jei matau kad neužsidegs tiesiog važiuoju. Yra ir daugiau tokiu sankryžų
Pietario ir Konarskio g sankryža, turi sensoriu sukti is pietario i konarskio, nakti gali ilgai laukt dažnai neužfiksuoja, dažniausiai palaukiu viena šviesaforo cikla, bet jei matau kad neužsidegs tiesiog važiuoju. Yra ir daugiau tokiu sankryžų
Naugarduko ,sukant link aplinkelio, neretai kertama linija, nes sunku suprognozuoti kada galutinai užsikimš, o už nugaros didelė eilė, bet jutiklis reaguoja tik į kirtimą, o eilę laukiančių