O tai ką keisti? Juk jie tiek metų dirbo, kad tie kamščiai atsirastų ir būtų galima žmones priversti atsisakyti automobilių. Tai jų tikslas ir nėra, kad kamščiai išnyktų
Vaikštau pėsčiomis, automobilį naudoju tik ne piko metu. Kamščuose praleidžiu praktiškai nieko. Kiekvienam reikia savo prioritetus susidėlioti ir pasirinkti – jei kamščiai labai nepatinka, rinkis mažesnį būstą arčiau centro, bet jei svarbiau didelis namas ir erdvė, tai susitaikyt su kamščiais.
Viska galima ispresti.jai normalus meras butu tiestu naujas gatves viadukus statytu.tokius kurius turi visi didesni europos pasaulio miestai.bet kai isrenki pridurkus visokius is tauragiu ar kalabibiskiu i merus.tas tik 8metus sugiaba siaurinti gatves ir krumus seti gatvese
Kamščių nėra ten kur žmonės gyvena tankiau, vaikšto pėsčiomis ir naudojasi viešuoju transportu. Ten kur plačios gatvės ir viadukai, ten ir dideli kamščiai, Amerikoje milžiniški kamščiai 10 juostų pločio autostradose, nieko negelbėja papildomi viadukai. Vienintelis sprendimas Vilniui – tankėti ir smarkiai daugiau autobusų ir troleibusų.
SEIP JAU AMERIKOJE 100 KART DAUGIAU GYVENTOJU JEI KA IR MIESTAI DYDESNI….TAI GAL NESTATOM GATVIU ,VIADUKU UZDRAUDŽIAM MAŠINAS IR PROBLEMA PATI ISSISPRES…😂🤣👍 O VIEŠAJI TRANSPORTA REIK SIUST TEN KUR RUSU KARO LAIVAI….GYVENAU PRIE SOVIETU KAI VISI JUO IR VAŽINEJO. AČIU NE.IR BAIKIT JUS SU TOMIS LEVAKINEMIS KOMUNISTINEMIS IDEJOMIS.
Nu, tu Vycka 58 metų matyt daugiau apie miesto planavimą žinai, negu žmonės, kurie dirba šioje srityje. Gal pasidomėk, ką reiškia skatinamoji paklausa (angl. Induced demand), kai statai naują, platesnį kelią, žmonės tą patogesnį kelią renkasi, daugiau mašinų kelyje, mažiau keleivių viešam transporte, ir vėl prasideda spūsčiai. Vėl platini kelią, kol niekas nebenaudos viešąjį, ir maršrutą uždarys dėl mažo keleivių skaičio. Ir jūs norit taip visam mieste padaryt? Ačiū dievui jūs ne mūsų meras, nusižudyčiau
Būtent kai sėdi savo bute tik su mašina į darbą ir į kaimą tai tik greitkeliai galvoj. O kad kamščių nėra ten kur normalus viešasis transportas (žmonės posovietinio mąstymo net nesupranta kad jis gali būti patogus ir greitas) su bėginiu transportu normaliu, dviračių ir pėsčiųjų takais. Taigi, kol visi rėkaus PLATYNKYM GATVIAS ir pan. tol kamščiai tik didės
Kai iškart runkeliai sukilo, kai parašei paprasčiausią tiesą 😀 Gali rodyti srautų analizės, kitų miestų praktikas, jiems dzin. Su tokiais ir diskutuoti neverta.
O tai ką keisti? Juk jie tiek metų dirbo, kad tie kamščiai atsirastų ir būtų galima žmones priversti atsisakyti automobilių. Tai jų tikslas ir nėra, kad kamščiai išnyktų
O kiek nutiesta troleibuso linijų nuo pvz 2000m.❓️O visuose miestuose dovana +vienas šviesoforas ir +vienas papildomas kamštis. . .
Vatnyksms turi būti kaip čialabynske daug avto ir daug eismo linijų avto, kad gali būti kitaip net 21 amžius vatnyksms neįveikiama misija
is rasto matosi,kad tikras vatnikas ir esi
Pasirodo los angelas yra vatniku chujabynskas. Ok
Fix public transport by creating a comfortable, reliable and accessible rail system that offers a genuine alternative to the car.
Agreed! Public transport is not great at the moment. A lot of people would use it more if it would be of better quality, speed and comfort.
Neįmanoma nieko pakeisti automobilių tik daugės kamščių tik daugės ir Ilgės ir tt šeimos po 2 ar 3 auto turi aš turiu važiuoju retai
Vaikštau pėsčiomis, automobilį naudoju tik ne piko metu. Kamščuose praleidžiu praktiškai nieko. Kiekvienam reikia savo prioritetus susidėlioti ir pasirinkti – jei kamščiai labai nepatinka, rinkis mažesnį būstą arčiau centro, bet jei svarbiau didelis namas ir erdvė, tai susitaikyt su kamščiais.
Viska galima ispresti.jai normalus meras butu tiestu naujas gatves viadukus statytu.tokius kurius turi visi didesni europos pasaulio miestai.bet kai isrenki pridurkus visokius is tauragiu ar kalabibiskiu i merus.tas tik 8metus sugiaba siaurinti gatves ir krumus seti gatvese
Kamščių nėra ten kur žmonės gyvena tankiau, vaikšto pėsčiomis ir naudojasi viešuoju transportu. Ten kur plačios gatvės ir viadukai, ten ir dideli kamščiai, Amerikoje milžiniški kamščiai 10 juostų pločio autostradose, nieko negelbėja papildomi viadukai. Vienintelis sprendimas Vilniui – tankėti ir smarkiai daugiau autobusų ir troleibusų.
SEIP JAU AMERIKOJE 100 KART DAUGIAU GYVENTOJU JEI KA IR MIESTAI DYDESNI….TAI GAL NESTATOM GATVIU ,VIADUKU UZDRAUDŽIAM MAŠINAS IR PROBLEMA PATI ISSISPRES…😂🤣👍 O VIEŠAJI TRANSPORTA REIK SIUST TEN KUR RUSU KARO LAIVAI….GYVENAU PRIE SOVIETU KAI VISI JUO IR VAŽINEJO. AČIU NE.IR BAIKIT JUS SU TOMIS LEVAKINEMIS KOMUNISTINEMIS IDEJOMIS.
Nu, tu Vycka 58 metų matyt daugiau apie miesto planavimą žinai, negu žmonės, kurie dirba šioje srityje. Gal pasidomėk, ką reiškia skatinamoji paklausa (angl. Induced demand), kai statai naują, platesnį kelią, žmonės tą patogesnį kelią renkasi, daugiau mašinų kelyje, mažiau keleivių viešam transporte, ir vėl prasideda spūsčiai. Vėl platini kelią, kol niekas nebenaudos viešąjį, ir maršrutą uždarys dėl mažo keleivių skaičio. Ir jūs norit taip visam mieste padaryt? Ačiū dievui jūs ne mūsų meras, nusižudyčiau
Aiskiai 3dozem vakcinuotas.kur tu pesciom nueisi durneli.mano darbas z.paneruai o gyvenu fabu gale.biski mastyk savo nuo vakcinu pazeistom smegenimis
Būtent kai sėdi savo bute tik su mašina į darbą ir į kaimą tai tik greitkeliai galvoj. O kad kamščių nėra ten kur normalus viešasis transportas (žmonės posovietinio mąstymo net nesupranta kad jis gali būti patogus ir greitas) su bėginiu transportu normaliu, dviračių ir pėsčiųjų takais. Taigi, kol visi rėkaus PLATYNKYM GATVIAS ir pan. tol kamščiai tik didės
ar kada nors prasipagiriosi?
O tu bandei at byb… raitas i darba?
Kai iškart runkeliai sukilo, kai parašei paprasčiausią tiesą 😀 Gali rodyti srautų analizės, kitų miestų praktikas, jiems dzin. Su tokiais ir diskutuoti neverta.
Nugriaut miestą ir viską išasfaltuot. Visi keliauja tiesiom linijom ir jokiu kamščių