Tapo aišku, kada prasidės Šiaurinės gatvės įrengimo darbai

Komentarai 26

  1. Agota says:

    visiskai netikslus pavadinimas nepaaiskejo kada “prasidės Šiaurinės gatvės įrengimo darbai”, paaiskes, kai gaus staybos leidima, kai atliks darbu viesaji pirkima ir sudarys sutarti…
    Jei atvirai, tikiuosi, kad niekada ir Ozas liks zmonems pasivaiksciot – bent kazkiek zalumos ir grozio nuo centro nutolusiems rajonams.

  2. Jonas says:

    Kiek prisimenu Simasiukas jau 2017 metais gyresi,jog 2019 metais jau vazinesime sia gatve,Sia ziema vel gyresi,jog geguze bus baigti visi derinimai,ir jau sia vasara bus pradeti kelio tiesimo darbai.Pagal si straipsni jau nuo kitu metu vasaros.Paziuresim,bet tikimybe labai maza,gal pries pat naujus mero rinkimus kazka ir prades…

  3. VILNIUS=MINSKAS 2 says:

    100% KAD NIEKO NEBUS NEI KITAIS METAIS NEI ARTIMIAUSIAM PENKMETYJE…LIEZUVIAIS YRA VILNIUJE GATVES TIESIAMOS.

  4. SidabrinisVardas says:

    Bent planą idėtų naują o ne ta pasenusi su dobilais 😀 ot naujienos 3 metu senumo planus viešinti…

  5. Ksystof says:

    Koks likimas laukia parko tarp Staneviciaus g. ir Gelezinio vilko g.?

  6. O_K says:

    tik kas įdomu, kad maps.lt numatomos gatvės pavadinimas tyliai pasikeitė į Vienybės g.

  7. Pilietis says:

    Debilizmas jeigu per Ozo draustini ties, po zeme bent darytu tada jau

    • Mykolas says:

      Čia pirmas etapas, kuris iki Ozo netrauks. O tolimesni reikalai spręsis jau po kitų rinkimų. Gal niekada ir nebus antro etapo.

    • ABC says:

      Po žeme daro tik ten, kur turtuoliai gyvena 🙂 Kol padarys antrą etapą, tai jau visi važinės elektromobiliais, tai nebebus nei smarvės, nei triukšmo.

  8. Ozas says:

    Ar šią gatvę žadama tiesti per Vilniaus Ozo geomorfologinį draustinį?

  9. Auksinis kardas says:

    Darnus judumas pagal savivaldybę: kraupi, miestą dalinanti 6-8 juostų gatvė mikrorajonuose, dar labiau padidinsianti automobilizmą. Vakarų miestai kaip Amsterdamas ar Kopenhagą tokias gatves laiko blogiu ir humanizuoja statydami greičio ribojimo priemones ir vieno lygio perėjų daug jose. Grynas 70-ųjų planavimas ir klaidos. Baisu, kad VMS turime tokius sovietikus, kurie stato pagal sovietų planus. Labai labai liūdna.

    • ABC says:

      Ta gatvė yra ne kažkoks naujas padalinimas, o trūkstama jungtis, dėl kurios nebuvimo kenčia Ozo ir Narbuto gatvės ir jų apylinkių gyventojai. Gatvė suplanuota dar sovietmečiu, jai palikta pakankamai erdvės, gatvė bus ne magistralinio tipo, daug žalumos, naujų verslų, dviračių takai. O šiuo metu ten yra dykynė, tai nematau dėl ko taip virkauti.

      • Auksinis kardas says:

        Yra du požiūriai į miesto plėtrą:
        (1) mieste visiems galima važinėti automobiliu, visiems užteks vietos (įskaitant parkavimo, tiek prie namų, tiek centre), dėl ko reikia statyti trūkstamas jungtis, plačias gatves ir dideles sankryžas
        (2) mieste automobilis užima per daug vietos, vos pora šimtų žmonių (kurie nesunkiai telpa į porą traukinio vagonų piko metu stovint) gali sukelti kilometrinį kamštį, parkavimo vietos atima per daug brangios žemės, dalina miestą ir daro jį nejaukiu
        1-as požiūris Europoje buvo pabandytas ir pramestas per bortą. Dabar jis yra UNIVERSALIAI laikomas neteisingu požiūriu ir didele klaida, o, vietoje jo, yra skatinamas darnus judumas, t.y. viešass transportas, mažos, jaukios gatvės, daug pėsčiųjų infrastruktūros ir dviračių takai. Vilniaus savivaldybė oficialiai deklaruoja, kad palaiko (2), bet, praktikoje, toliau labai intensyviai ir noriai laikosi (1), t.y. atgyvenusio ir neteisingo požiūrio. Jie, už mūsų pinigus, toliau lipa ant grėblio, ant kurio jau užlipo visi ir visi pasimokė. VMS sėdi ištikimi Brežnevo urbanistikos kareivukai ir tai yra žiauriai didelis praradimas šiam miestui.

      • to ABC says:

        Būtent, suplanuota dar sovietmečiu ir projektas paseno morališkai. Ir šiuo metu ten nėra jokios dykynės, o tik gyventojų megstama pasivaikšiojimo vieta. Ir jokios žalumos ateityje ten faktas kad nebus, tik gražaus gamtos kampelio sunaikinymas

    • Alvydas says:

      Dabar Savivaldybėje turime ne sovietikus, o jaunuosius politikus-verslininkus, kurie einą į politiką, kad galėtų sau verslą daryti. Kur tik nepasižiūri, viskas daroma ne žmonių patogumui, o europinių pinigų įsisavinimui. Europinė parama turėtų būti lyg ir gerai, bet mūsų politikai, valdininkai, verslininkai ją paverčia blogiu. Nuo tų projektų tuoj pradėsime bėgti ir iš miestų ir iš Lietuvos.

  10. Andrius says:

    **** Dar Antraste raco, kad aisku, kada prasides darbai, straipsnyje apie tai NE VIENO ZODZIO. Priedo, dalis vizulkiu naudojama nes savivaldybes, o kazkokios grupes zmoniu, kurios nera nei oficialios, nei atitinkancios realybe – nebus jokiu tuneliu. **** ***

    • tomas says:

      Taigi rasoma, net paryskinta 🙂 “Savivaldybė informuoja, jog pradiniai naujosios gatvės įrengimo darbai turėtų prasidėti kitų metų antroje pusėje”. Kaip savivaldybei tai cia labai konkretus laikotarpis 😀

    • anute says:

      nu ir dal*** 🙁

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist