Šiaip koks skirtumas, kad nebus leidžiama? Jau dabar daug kur neleidžiama, bet ne tik kad taksi, bet ir visokie Boltai ir elektromobiliai be skrupulų A juostomis, skirtomis tik viešajam transportui, skraido.
Kol nebus automatizuotos A juostų kontrolės, tol visi tokie sprendimai yra tik braižymas šakėmis ant vandens.
O koks būtų drausminimas vairuotojų, kurie nesilaiko šių reikalavimų? Kurie tiesiog be ceremonijų rikiuojasi sustojimuose drauge su troleibusų virtine ir užkemša visą A juostą? Gal galima būtų pabauduot vieną kartą ir surinktą sumą atidalinti viešojo transporto vairuotojų atlyginimams? Jei kiltų tokia mintis- maloniai prašome įgyvendinti, tereiktų video kamerytės, o baudos pasipils kaip iš rago gausybės. Pirmasis puikus pelno taškas – sustojimas “Laisvės prospektas”, kryptis – link Spaudos rūmų…. Tik baudomis galima nugalėti kai kurių vairuotojų “neišmatuojamą” naglumą.
Nuo kada kažkokia įmonė sprendžia, kokius leidimus kam turi išduoti. Ir čia aiškiausiai matomas interesų konfliktas- įmonė kuri valdo autobusų parką sprendžia kam palengvinti, o kam apsunkinti paslaugų teikimą. Čia lyg maxima sprestų kam leisti pardavinėti turguj, o kam ne.
Tai yra Savivaldybės Įmonė (teisinė forma), kuriai pavestos tam tikros viešosios funkcijos. Gal prieš vapėdamas nesąmones geriau pasidomėk, apie ką nuomonę reiški?
Tavo žiniai, SĮ Susisiekimo Paslaugos nevaldo nė vieno autobuso, Vilniuje viešajį autobusų transportą vykdo UAB Transrevis ir UAB VVT.
labai gerai pavežėjas ar taxi taspats tai kodėl taxi išskirtiniai sąlygos turi būti visiems vienodos jei leist visiems jei ne VISIEMS NE ,. sveikinu su priimtu sprendimu .
Mažų mažiausiai keista, bet paskutiniu metu visi kaip susitarę bando sabotuoti viešąjį transportą ir aplamai eismą Vilniuje. Gerai kad tik rinkimai ne už kalnų.
Koks skirtumas, taxi nebeliko praktiškai. Pavėžėjai nėra taxi.
Šiaip koks skirtumas, kad nebus leidžiama? Jau dabar daug kur neleidžiama, bet ne tik kad taksi, bet ir visokie Boltai ir elektromobiliai be skrupulų A juostomis, skirtomis tik viešajam transportui, skraido.
Kol nebus automatizuotos A juostų kontrolės, tol visi tokie sprendimai yra tik braižymas šakėmis ant vandens.
O koks būtų drausminimas vairuotojų, kurie nesilaiko šių reikalavimų? Kurie tiesiog be ceremonijų rikiuojasi sustojimuose drauge su troleibusų virtine ir užkemša visą A juostą? Gal galima būtų pabauduot vieną kartą ir surinktą sumą atidalinti viešojo transporto vairuotojų atlyginimams? Jei kiltų tokia mintis- maloniai prašome įgyvendinti, tereiktų video kamerytės, o baudos pasipils kaip iš rago gausybės. Pirmasis puikus pelno taškas – sustojimas “Laisvės prospektas”, kryptis – link Spaudos rūmų…. Tik baudomis galima nugalėti kai kurių vairuotojų “neišmatuojamą” naglumą.
Nuo kada kažkokia įmonė sprendžia, kokius leidimus kam turi išduoti. Ir čia aiškiausiai matomas interesų konfliktas- įmonė kuri valdo autobusų parką sprendžia kam palengvinti, o kam apsunkinti paslaugų teikimą. Čia lyg maxima sprestų kam leisti pardavinėti turguj, o kam ne.
Tai yra Savivaldybės Įmonė (teisinė forma), kuriai pavestos tam tikros viešosios funkcijos. Gal prieš vapėdamas nesąmones geriau pasidomėk, apie ką nuomonę reiški?
Tavo žiniai, SĮ Susisiekimo Paslaugos nevaldo nė vieno autobuso, Vilniuje viešajį autobusų transportą vykdo UAB Transrevis ir UAB VVT.
Susisiekimo paslaugos yra koloradas.daro viska kad tik zmonems butu blogiau ,sunkiau.vykdo lazbergiu politika kenk lietuvai. Zmonems verslui ir tt.
lanzbergei neleido taxi vazuot a juostom!!1! Ainam protestuot prie seimo!!
labai gerai pavežėjas ar taxi taspats tai kodėl taxi išskirtiniai sąlygos turi būti visiems vienodos jei leist visiems jei ne VISIEMS NE ,. sveikinu su priimtu sprendimu .
Mažų mažiausiai keista, bet paskutiniu metu visi kaip susitarę bando sabotuoti viešąjį transportą ir aplamai eismą Vilniuje. Gerai kad tik rinkimai ne už kalnų.
Taksi nėra viešasis transportas.