Bus vargo vakarienė važiuojantiems nuo Giedraičiu link Kalvarijų vienpusiu eismu, nes piko metu (o tada ir bus didžiausias srautas), stovės visi nejudėdami, nes į Kalvarijų g. (į kairę pusę link Žalgirio g.) piko metu nebus įmanoma pasukti, nes kamštis driekiasi jau nuo turgaus ir vienas kitas draugiškai leidžia įlysti, o į dešinę (atgal) į miestą bus sukančių gal tik 10 %, nes niekam nebereikia į miestą, plius po to nėr iš Kalvareikos kaip pasukti kairėn, nes visi posūkiai iki Konstitucijos pr. uždrausti… Kas čia sumastė vtkį vienpusį padaryti… , nerandu logikos …
Taigi aiškiai parašyta, kad planuojana kaip pėsčiųjų gatvė, o ne automobilių. Automobiluams centre vis mažiau rūpinamasi, o pėsčiaisiais ir dviratininkais – vis labiau. XXI amžius, nieko nepadarysi.
Normaliai bus, nes piko metu Giedraičių g. nieko nebus…. nes ten vienpusis bus tik link centro. Į Kalavrijkę suks per Lvovo g.
Bus vargo vakarienė važiuojantiems nuo Giedraičiu link Kalvarijų vienpusiu eismu, nes piko metu (o tada ir bus didžiausias srautas), stovės visi nejudėdami, nes į Kalvarijų g. (į kairę pusę link Žalgirio g.) piko metu nebus įmanoma pasukti, nes kamštis driekiasi jau nuo turgaus ir vienas kitas draugiškai leidžia įlysti, o į dešinę (atgal) į miestą bus sukančių gal tik 10 %, nes niekam nebereikia į miestą, plius po to nėr iš Kalvareikos kaip pasukti kairėn, nes visi posūkiai iki Konstitucijos pr. uždrausti… Kas čia sumastė vtkį vienpusį padaryti… , nerandu logikos …
Taigi aiškiai parašyta, kad planuojana kaip pėsčiųjų gatvė, o ne automobilių. Automobiluams centre vis mažiau rūpinamasi, o pėsčiaisiais ir dviratininkais – vis labiau. XXI amžius, nieko nepadarysi.