Lietuvos kelių tvarkeivių tarnyba žino, kad vykdomos užkardymo priemonės, vajai, kuomet pažeidėjai stabdomi tiesioginiu būdu, greičio pažeidėjus nustatančio vaizdryklės būtų tobulas dalykas, apsaugantis žmones nuo erzinančios netvarkos, nuovykių, suluošinimų ar net žūčių. Jiems keista, kada juos peiki. Tarytum nėra už ką. Tai štai priminsiu tokį dalyką, kai dabar jau net ausys raustų tai išgirdus. Gal jau bemaž prieš 20 metų tai buvo, kai neapsikentęs eilinio vežiotojo su mažuoju važčiu pranėrimu Žygimantų gatvės šaligatviu, kreipiausi pas tarnybos viršininką. Jo garbei galima pasakyti, kad priėmė iš karto. Tačiau tik galvą kraipė. – Sako: žinom. – Ką galim padaryti? – Na, jei kitą kartą pamatysite, skambinkite man. Dabar atrodo laukiniška? Bet tuomet – beviltiškai įprasta. Kaip šiuolaikinių godžių ir savimylų lenktynininkų gatvėmis siautulys. Tik klausimas sekantis – nuo kada dėl šito rausite iš gėdos?
„… kilpinis eismas padėjo pasiekti teigiamų rezultatų – keliaujančiųjų tranzitu Senamiestyje sumažėjo kone triskart. …”, – komentuoja savivaldybės atstovas.
Teigiamas rezultatas – aplink senamiesti penkis kart padidėjo auto srautai, išmetamos dujos, sudegintas kuras, sueikvotas laikas.
Sprendimai O! 👍 Ekonomika klesti, darbai vyksta, baudos skiriamos, pinigai plaunami, degalinės pelnus didina, žmonės dujomis dusinami. Nu ką, malačiai. Debiliški sprendimai verti … Dar biški ir bus Tauragė 🤣
Kuo toliau, tuo labiau Vilnius tampa nepatrauklus gyventi miestas. Viešasis transportas provincijos lygio. Gatvės duobėtos, šaligatviai nelygüs, dviračių takai veda į niekur. Senamiestyje namai aptriušę, miegamieji rajonai nerenovuoti, priemesčių rajonų infrastruktūra neišvystyta visomis prasmėmis. Miesto vystymo projektai tik ant popieriaus ir nėra įgyvendinami. Menas tik surudiję vamzdžiai ir rėmai, ir taip galima vardinti ir vardinti.
Reikia uždrausti ir visus kilpinius, mažiau kainuos. Senamiestis nėra skirtas važinėti automobiliams, tai yra laisvalaikio praleidimo ir turistinė vieta, Vilnius ties automobilizacijos mazinimo klausimu vis dar žaidžia demokratija, gal jau užtenka, nusileidinet marozams ir žaisti darnų juduma?
Vilniuje senai turistams nera ka veikti, nes Vilnius nestato jokiu nauju turistines traukos centru. O kilpinis eismas, projektas apie nieka, tai faktas, kaip ir gatviu siaurinimas projektas apie nieka.
Vilniuje turistams nėra ką veikti, nes senamiestis yra pavirtęs cO dujų kamera, kam malonu kartu grožėtis miestu ir saugotis, kad koks X5 vairuojantis gopnikas tavęs nenumustu kaip keglio… saugiu gatvių standartas tam ir yra daromas, kad miestas kažkaip taptų vakarietišku ir nusiplautu sovietine smarve
Is dalies sutinku – per pastarosius 5 metus i senamiesti su masina vaziavau 3 kartus, visa kita pestute arba dviraciu.
Manau sitas variantas visai neblogas – vistiek gi reikia kazkokiu privaziavimu.
kokiu kaušu reik būti kad į centra trenktis su automobiliu ir ten maltis . gyvenu vilniuje nei kart su automobiliu nevažiavau . nebent kas turi už 100 000 eurų automobilį nori pasirodyti .
20000 senamiečio gyventojų yra visiški kaušai. Mldc luciferis. Gal tada ir tamstos Fabijoniškėse reikia įrengti kilpinį ir nėra ko ten maltis automobiliu!
šimašoidiniai nukvakę pionieriai pridirba nesąmonių su judėjimu Vln, poto bando vartytis iš gaidžio, bandydami tai “sutvarkyt”. Laukiam nesulaukiam normalaus mero ir jo komandos, o ne šito pastoviai išsiviepusio kaimiečio autofobo
Lietuvos kelių tvarkeivių tarnyba žino, kad vykdomos užkardymo priemonės, vajai, kuomet pažeidėjai stabdomi tiesioginiu būdu, greičio pažeidėjus nustatančio vaizdryklės būtų tobulas dalykas, apsaugantis žmones nuo erzinančios netvarkos, nuovykių, suluošinimų ar net žūčių. Jiems keista, kada juos peiki. Tarytum nėra už ką. Tai štai priminsiu tokį dalyką, kai dabar jau net ausys raustų tai išgirdus. Gal jau bemaž prieš 20 metų tai buvo, kai neapsikentęs eilinio vežiotojo su mažuoju važčiu pranėrimu Žygimantų gatvės šaligatviu, kreipiausi pas tarnybos viršininką. Jo garbei galima pasakyti, kad priėmė iš karto. Tačiau tik galvą kraipė. – Sako: žinom. – Ką galim padaryti? – Na, jei kitą kartą pamatysite, skambinkite man. Dabar atrodo laukiniška? Bet tuomet – beviltiškai įprasta. Kaip šiuolaikinių godžių ir savimylų lenktynininkų gatvėmis siautulys. Tik klausimas sekantis – nuo kada dėl šito rausite iš gėdos?
„… kilpinis eismas padėjo pasiekti teigiamų rezultatų – keliaujančiųjų tranzitu Senamiestyje sumažėjo kone triskart. …”, – komentuoja savivaldybės atstovas.
Teigiamas rezultatas – aplink senamiesti penkis kart padidėjo auto srautai, išmetamos dujos, sudegintas kuras, sueikvotas laikas.
Sprendimai O! 👍 Ekonomika klesti, darbai vyksta, baudos skiriamos, pinigai plaunami, degalinės pelnus didina, žmonės dujomis dusinami. Nu ką, malačiai. Debiliški sprendimai verti … Dar biški ir bus Tauragė 🤣
Kuo toliau, tuo labiau Vilnius tampa nepatrauklus gyventi miestas. Viešasis transportas provincijos lygio. Gatvės duobėtos, šaligatviai nelygüs, dviračių takai veda į niekur. Senamiestyje namai aptriušę, miegamieji rajonai nerenovuoti, priemesčių rajonų infrastruktūra neišvystyta visomis prasmėmis. Miesto vystymo projektai tik ant popieriaus ir nėra įgyvendinami. Menas tik surudiję vamzdžiai ir rėmai, ir taip galima vardinti ir vardinti.
Reikia uždrausti ir visus kilpinius, mažiau kainuos. Senamiestis nėra skirtas važinėti automobiliams, tai yra laisvalaikio praleidimo ir turistinė vieta, Vilnius ties automobilizacijos mazinimo klausimu vis dar žaidžia demokratija, gal jau užtenka, nusileidinet marozams ir žaisti darnų juduma?
Vilniuje senai turistams nera ka veikti, nes Vilnius nestato jokiu nauju turistines traukos centru. O kilpinis eismas, projektas apie nieka, tai faktas, kaip ir gatviu siaurinimas projektas apie nieka.
Vilniuje turistams nėra ką veikti, nes senamiestis yra pavirtęs cO dujų kamera, kam malonu kartu grožėtis miestu ir saugotis, kad koks X5 vairuojantis gopnikas tavęs nenumustu kaip keglio… saugiu gatvių standartas tam ir yra daromas, kad miestas kažkaip taptų vakarietišku ir nusiplautu sovietine smarve
Reikia ieškoti sutarimo. Sutikit, gi klaidinate, žinote, kad miesto branduolyje važiu naudojamasi ir Vakaruose.
Is dalies sutinku – per pastarosius 5 metus i senamiesti su masina vaziavau 3 kartus, visa kita pestute arba dviraciu.
Manau sitas variantas visai neblogas – vistiek gi reikia kazkokiu privaziavimu.
kokiu kaušu reik būti kad į centra trenktis su automobiliu ir ten maltis . gyvenu vilniuje nei kart su automobiliu nevažiavau . nebent kas turi už 100 000 eurų automobilį nori pasirodyti .
20000 senamiečio gyventojų yra visiški kaušai. Mldc luciferis. Gal tada ir tamstos Fabijoniškėse reikia įrengti kilpinį ir nėra ko ten maltis automobiliu!
Kokiu *** reik būti, kad nesuprasti, kad ten irgi gyvena žmonės. Na ir ne visiems patinka šalti ant dviračio žiemą ar rudenį. Ne visi gi mazachistai.
šimašoidiniai nukvakę pionieriai pridirba nesąmonių su judėjimu Vln, poto bando vartytis iš gaidžio, bandydami tai “sutvarkyt”. Laukiam nesulaukiam normalaus mero ir jo komandos, o ne šito pastoviai išsiviepusio kaimiečio autofobo
Kas nuspręs panaikinti visus tuos ribojimus ir taršos kalnelius mieste, už tą ir balsuosiu.