Vilniaus gatvės

Senamiestyje įrengs kameras, kurios gaudys KET pažeidėjus

Dar šiemet Vilniaus miesto savivaldybė įrengs pusšimtį vaizdo kamerų, padėsiančias identifikuoti Kelių eismo taisyklių pažeidėjus. Tai yra darnaus judėjimo plėtros Senamiestyje dalis.

Kilpinis eismas mieste įsigaliojo 2020 metų vasarą. Toks eismo organizavimo būdas siekia sumažinti automobilių kiekį Senamiestyje, panaikinti tranzitinį eismą bei skatinti darnų judumą. Pirmaisiais metais prie eismo kilpų įvažiavimų ir išvažiavimų buvo įrengtos kelios filmavimo kameros. Šiemet jų atsiras daugiau.

„Dar šiemet planuojama įrengti daugiau nei pusšimtį kamerų, kurios padės identifikuoti Kelių eismo taisyklių pažeidėjus. Kameros bus įrengtos numatytose vietose, be jų bus peržiūrimas ženklinimas ir jei bus nustatytas poreikis, ženklinimas gali būti koreguojamas”, – sako Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Rimantas Baravykas.

 

Vairuotojai vis dar pažeidinėja Kelių eismo taisykles miesto senamiestyje. Neseniai, vienoje feisbuko grupių, vartotojai skundėsi, kad dažnai fiksuoja KET pažeidimus šalia Rotušės aikštės. Šioje vietoje vairuotojai linkę nepaisyti ženklų ir kerta gatvę neleistinoje vietoje.

„Prieš du metus įvestas kilpinis eismas padėjo pasiekti teigiamų rezultatų – keliaujančiųjų tranzitu Senamiestyje sumažėjo kone triskart. Ne paslaptis, kad įvedus eismo organizavimo pokyčius, ne visi vairuotojai noriai laikosi taisyklių”, – komentuoja savivaldybės atstovas.

Kas KET pažeidimų sumažėtų, Senamiestyje bus įrengtos vaizdo stebėjimo kameros. Prieš du metus prie eismo kilpų įvažiavimų ir išvažiavimų įrengtos išmaniosios kameros fiksavo ne tik pravažiuojančių transporto priemonių kiekį, bet ir vidutinį greitį, taip pat galimus kelių taisyklių pažeidimus. Tačiau šiemet gali būti įrengtos kitokio pobūdžio kameros.

 

Eismo kilpose įrengtos kameros yra analogiškos naudojamoms Lietuvos automobilių kelių direkcijos, taigi turi ir galimybę susijungus su registrais tikrinti techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo polisų galiojimą, kartu automatiškai generuojant administracinio nusižengimo protokolus. Daugiau apie kamerų veikimo principą galima perskaityti čia.

Pagal grafiką projektas turėtų būti įgyvendintas iki šių metų pabaigos. Šiuo metu elektros projektas (kamerų maitinimui) derinamas su Kultūros paveldo departamentu. Gavusi institucijos pritarimą, savivaldybė žada projektą pradėti lygiagrečiai.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
32 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
13 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vaclovas
Vaclovas
21 dienas (-ų)

Lietuvos kelių tvarkeivių tarnyba žino, kad vykdomos užkardymo priemonės, vajai, kuomet pažeidėjai stabdomi tiesioginiu būdu, greičio pažeidėjus nustatančio vaizdryklės būtų tobulas dalykas, apsaugantis žmones nuo erzinančios netvarkos, nuovykių, suluošinimų ar net žūčių. Jiems keista, kada juos peiki. Tarytum nėra už ką. Tai štai priminsiu tokį dalyką, kai dabar jau net ausys raustų tai išgirdus. Gal jau bemaž prieš 20 metų tai buvo, kai neapsikentęs eilinio vežiotojo su mažuoju važčiu pranėrimu Žygimantų gatvės šaligatviu, kreipiausi pas tarnybos viršininką. Jo garbei galima pasakyti, kad priėmė iš karto. Tačiau tik galvą kraipė. – Sako: žinom. – Ką galim padaryti? – Na, jei kitą… Skaityti daugiau

Dundukas
Dundukas
21 dienas (-ų)

„… kilpinis eismas padėjo pasiekti teigiamų rezultatų – keliaujančiųjų tranzitu Senamiestyje sumažėjo kone triskart. …”, – komentuoja savivaldybės atstovas.
Teigiamas rezultatas – aplink senamiesti penkis kart padidėjo auto srautai, išmetamos dujos, sudegintas kuras, sueikvotas laikas.
Sprendimai O! 👍 Ekonomika klesti, darbai vyksta, baudos skiriamos, pinigai plaunami, degalinės pelnus didina, žmonės dujomis dusinami. Nu ką, malačiai. Debiliški sprendimai verti … Dar biški ir bus Tauragė 🤣

Paskutinį kartą redaguota 21 dienas (-ų) (Dundukas)
Vilnietis
Vilnietis
21 dienas (-ų)

Kuo toliau, tuo labiau Vilnius tampa nepatrauklus gyventi miestas. Viešasis transportas provincijos lygio. Gatvės duobėtos, šaligatviai nelygüs, dviračių takai veda į niekur. Senamiestyje namai aptriušę, miegamieji rajonai nerenovuoti, priemesčių rajonų infrastruktūra neišvystyta visomis prasmėmis. Miesto vystymo projektai tik ant popieriaus ir nėra įgyvendinami. Menas tik surudiję vamzdžiai ir rėmai, ir taip galima vardinti ir vardinti.

Paskutinį kartą redaguota 21 dienas (-ų) (Vilnietis)
Brendis
Brendis
21 dienas (-ų)

Reikia uždrausti ir visus kilpinius, mažiau kainuos. Senamiestis nėra skirtas važinėti automobiliams, tai yra laisvalaikio praleidimo ir turistinė vieta, Vilnius ties automobilizacijos mazinimo klausimu vis dar žaidžia demokratija, gal jau užtenka, nusileidinet marozams ir žaisti darnų juduma?

Herkus
Herkus
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Brendis

Vilniuje senai turistams nera ka veikti, nes Vilnius nestato jokiu nauju turistines traukos centru. O kilpinis eismas, projektas apie nieka, tai faktas, kaip ir gatviu siaurinimas projektas apie nieka.

Brendis
Brendis
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Herkus

Vilniuje turistams nėra ką veikti, nes senamiestis yra pavirtęs cO dujų kamera, kam malonu kartu grožėtis miestu ir saugotis, kad koks X5 vairuojantis gopnikas tavęs nenumustu kaip keglio… saugiu gatvių standartas tam ir yra daromas, kad miestas kažkaip taptų vakarietišku ir nusiplautu sovietine smarve

Vaclovas
Vaclovas
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Brendis

Reikia ieškoti sutarimo. Sutikit, gi klaidinate, žinote, kad miesto branduolyje važiu naudojamasi ir Vakaruose.

D__.
D__.
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Brendis

Is dalies sutinku – per pastarosius 5 metus i senamiesti su masina vaziavau 3 kartus, visa kita pestute arba dviraciu.
Manau sitas variantas visai neblogas – vistiek gi reikia kazkokiu privaziavimu.

liucifer
liucifer
21 dienas (-ų)

kokiu kaušu reik būti kad į centra trenktis su automobiliu ir ten maltis . gyvenu vilniuje nei kart su automobiliu nevažiavau . nebent kas turi už 100 000 eurų automobilį nori pasirodyti .

donatas
donatas
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  liucifer

20000 senamiečio gyventojų yra visiški kaušai. Mldc luciferis. Gal tada ir tamstos Fabijoniškėse reikia įrengti kilpinį ir nėra ko ten maltis automobiliu!

Vytautas
Vytautas
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  liucifer

Kokiu *** reik būti, kad nesuprasti, kad ten irgi gyvena žmonės. Na ir ne visiems patinka šalti ant dviračio žiemą ar rudenį. Ne visi gi mazachistai.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button