Ši magistralė sostinei labai reikalinga, intensyviai ir dažnai ja naudosis beveik 100 000 prie šios atkarpos gyvenančių vilniečių, o kur dar rečiau besinaudosiantieji būsimąja gatve. Projektas gražus. Užkliūna tik monotoniškas, vizualizacijoje pateikiamas namų aukštingumas, Vilniuj būdingas aukštuminių akcentų žaismas, pažvelkime į garsųjį senamiestį, sklidiną į viršų besiveržiančių bažnytinių pastatų. Labai puikiai aukštingumo žaismą pavyko sukurti ir Konstitucijos prospekte. Reiktų saiekti, kad ir būsimos gatvės pirmoji atkarpa galėtų tapti įdomiu ir patraukliu sostinės įvaizdžiu. Gatvės sankirta su aplinkkeliu aukštuminiais akcentais turėtų prilygti aplinkkelio sankirtai su Pilaitės prospektu,
Paveikslėlyje malonu žiūrėti: parodyti normalūs medžiai, kuriems, atrodo bus leista ir augti. Planuojama tikra gatvė su šaligatviais pėstiesiems, ko labai pasigendama Ukmergės plente. Būtų pats laikas civilizuoti ir šią gatvę, nes gyventojai, gyvenantys šalia Ukmergės plento neturi galimybės normaliai paėjėti bent vieną stotelę (pvz. iš stotelės Šeškinės poliklinika paėjėti miesto link ar iš miesto) gyventojai neturi tokios galimybės. Tad tą vieną stotelę tenka važiuoti ir tai užtrunka kur kas ilgiau nei eiti pėstute. Be abejo autobusas važiuoja greičiau nei eina pėstysis, bet bėda ta, kad autobusų grafikai sudaryti taip, kad visi autubusai važiuoja grupėmis ir, nepataikius į tuos grupinius važiavimus tenka laukti 15 – 20 minučių.
Ar nepritrūks pinigų? Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis, Vilniaus Pietinis Aplinkkelis, Nacionalinis stadionas, Vilniaus gatvių apšvietimo modernizavimas (įdiegiant LED apšvirtimą), Tiltas prie “LitExpo”, Tiltas prie Edukologijos universiteto (į šiaurę nuo seimo), Geležinkelio (ir autobusų) stoties atnaujinimo projektas, Vilniaus viešojo transporto atnaujinimas…
Na as jau tuo pazaduku Simasiuku ir jo apstatytais melageliais visai netikiu,jau rase pries pora metu jog praeitais metais turejo si atkarpa pradeta,ir si geguzi baigta.Na jei raso jog nuo geguzio dabar bus pradeta,tai geriausiu atveju kitais metais reikia tiketis kazkokios pradzios.Pamatysit…
Patogumai skirti susiekimui automobiliais skatins pirkti automobilius, kamščiai ir toliau didės, kol po dešimties metų šį kelią siaurins ar panaikins, kaip tai vyksta supratųsi tokios krypties beprasmiškumą Europa. O mes kasmet kol kas mokėsime už šio asfalto priežiūrą ir remontą.
2021 metais planuojamas dviračių takas į Balsius. Kadangi dviratis daug mažesnis už automobilį, dviračių tako pralaidumas bus netgi didesnis negu automobilių gatvės.
6 juostų, o nupieštos 7 juostos? Ar tikrai reikia tokio didžiulio ploto asfalto klodų? Būtų pakakę 4 juostų per akis. Dabar tų 7 juostų niekas nenorės kirsti pėsčiomis, bus rajonai vienas nuo kito atkirsti pėstiesiems. Reikės sėsti į automobilį, norint į gretimą rajoną nusigauti. Tai prieštarauja darnaus miesto vizijai, tiek asfalto Vilniuj tikrai nereikia.
nupieštos 6 juostos, po 2 lengvosioms, po 1 viešajam transportui, o 4 atsiranda tik prie sankryžų, geriau į nuotrauką įsižiūrėk arba pasižiūrėk techninį dabartinį projektą, esantį vilnius.lt
dėl pėsčiųjų. kadangi pats esu gyventojas šalimai, tai pačiam pirmame projekte savivaldybė siūlė daryti dobilą. mes tam priešinomės, nes ten tikrai būtų pėstiesiems nesaugu pvz eiti iš šeškinės link senukų ar fabijoniškių. be to, reiktų ratais eiti. savivaldybė tada užsakė VGTU tyrimą, ir VGTU nustatė, kad jeigu svarbiausias mašinų pralaidumas, tai dobilas yra ok, bet jeigu norim kad dėmesys skirtas būtų ne tik mašinoms, bet ir pėstiesiems, ir dviratininkams, tai reikia daryti viaduką kaip dabar yra Laisvės prospekte prie Spaudos rūmų, ir savivaldybė pasirinko II variantą. Tai su viaduku tikrai nebus problemų, pėstieji galės eiti kaip dabar eina (pvz šeškinės gyventojai link senukų, ten bus šviesoforas jiems, o prie topo centro, norintiems patekti į fabijoniškes, bus požeminė perėja).
Justinai, viskas klaip ir ok, bet mokslininkai eilinį kartą paliko butelio kakliuką. Šiuo atveju jis – stanevičiaus – fabijoniškių sankryža. Ten jau nuo pat pirmo etapo reiktų bent jau viaduką pastatyt (gatvės pratęsimą iki geležinio vilko palikti antram etapui). Ir lėšų nuo sankryžų (šiaurinės – fabijoniškių ir stanevičiaus – fabijoniškių rekonstrukcijos) sutaupytų. Vistiek vieną dieną reikės to viaduko (jau dabar reikia, nepriklausomai nuo šiaurinės g.)
Ši magistralė sostinei labai reikalinga, intensyviai ir dažnai ja naudosis beveik 100 000 prie šios atkarpos gyvenančių vilniečių, o kur dar rečiau besinaudosiantieji būsimąja gatve. Projektas gražus. Užkliūna tik monotoniškas, vizualizacijoje pateikiamas namų aukštingumas, Vilniuj būdingas aukštuminių akcentų žaismas, pažvelkime į garsųjį senamiestį, sklidiną į viršų besiveržiančių bažnytinių pastatų. Labai puikiai aukštingumo žaismą pavyko sukurti ir Konstitucijos prospekte. Reiktų saiekti, kad ir būsimos gatvės pirmoji atkarpa galėtų tapti įdomiu ir patraukliu sostinės įvaizdžiu. Gatvės sankirta su aplinkkeliu aukštuminiais akcentais turėtų prilygti aplinkkelio sankirtai su Pilaitės prospektu,
Paveikslėlyje malonu žiūrėti: parodyti normalūs medžiai, kuriems, atrodo bus leista ir augti. Planuojama tikra gatvė su šaligatviais pėstiesiems, ko labai pasigendama Ukmergės plente. Būtų pats laikas civilizuoti ir šią gatvę, nes gyventojai, gyvenantys šalia Ukmergės plento neturi galimybės normaliai paėjėti bent vieną stotelę (pvz. iš stotelės Šeškinės poliklinika paėjėti miesto link ar iš miesto) gyventojai neturi tokios galimybės. Tad tą vieną stotelę tenka važiuoti ir tai užtrunka kur kas ilgiau nei eiti pėstute. Be abejo autobusas važiuoja greičiau nei eina pėstysis, bet bėda ta, kad autobusų grafikai sudaryti taip, kad visi autubusai važiuoja grupėmis ir, nepataikius į tuos grupinius važiavimus tenka laukti 15 – 20 minučių.
Ar nepritrūks pinigų? Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis, Vilniaus Pietinis Aplinkkelis, Nacionalinis stadionas, Vilniaus gatvių apšvietimo modernizavimas (įdiegiant LED apšvirtimą), Tiltas prie “LitExpo”, Tiltas prie Edukologijos universiteto (į šiaurę nuo seimo), Geležinkelio (ir autobusų) stoties atnaujinimo projektas, Vilniaus viešojo transporto atnaujinimas…
jei bus pasaulinė krizė, taip:]
Na as jau tuo pazaduku Simasiuku ir jo apstatytais melageliais visai netikiu,jau rase pries pora metu jog praeitais metais turejo si atkarpa pradeta,ir si geguzi baigta.Na jei raso jog nuo geguzio dabar bus pradeta,tai geriausiu atveju kitais metais reikia tiketis kazkokios pradzios.Pamatysit…
isgerk vaistu
Patogumai skirti susiekimui automobiliais skatins pirkti automobilius, kamščiai ir toliau didės, kol po dešimties metų šį kelią siaurins ar panaikins, kaip tai vyksta supratųsi tokios krypties beprasmiškumą Europa. O mes kasmet kol kas mokėsime už šio asfalto priežiūrą ir remontą.
What?
Darnus judumas = vos ne 100m 8 juostų greitkeliui vienam rajone (=automobilizmo skatinimas) + 50 metų troleibusai, nes nėra pinigų
O ką savovaldybė galvoja apie susisiekimą su Balsiais?
Šiaurinė gatvė Balsių nesieks, ji ne tam skirta.
2021 metais planuojamas dviračių takas į Balsius. Kadangi dviratis daug mažesnis už automobilį, dviračių tako pralaidumas bus netgi didesnis negu automobilių gatvės.
6 juostų, o nupieštos 7 juostos? Ar tikrai reikia tokio didžiulio ploto asfalto klodų? Būtų pakakę 4 juostų per akis. Dabar tų 7 juostų niekas nenorės kirsti pėsčiomis, bus rajonai vienas nuo kito atkirsti pėstiesiems. Reikės sėsti į automobilį, norint į gretimą rajoną nusigauti. Tai prieštarauja darnaus miesto vizijai, tiek asfalto Vilniuj tikrai nereikia.
nupieštos 6 juostos, po 2 lengvosioms, po 1 viešajam transportui, o 4 atsiranda tik prie sankryžų, geriau į nuotrauką įsižiūrėk arba pasižiūrėk techninį dabartinį projektą, esantį vilnius.lt
dėl pėsčiųjų. kadangi pats esu gyventojas šalimai, tai pačiam pirmame projekte savivaldybė siūlė daryti dobilą. mes tam priešinomės, nes ten tikrai būtų pėstiesiems nesaugu pvz eiti iš šeškinės link senukų ar fabijoniškių. be to, reiktų ratais eiti. savivaldybė tada užsakė VGTU tyrimą, ir VGTU nustatė, kad jeigu svarbiausias mašinų pralaidumas, tai dobilas yra ok, bet jeigu norim kad dėmesys skirtas būtų ne tik mašinoms, bet ir pėstiesiems, ir dviratininkams, tai reikia daryti viaduką kaip dabar yra Laisvės prospekte prie Spaudos rūmų, ir savivaldybė pasirinko II variantą. Tai su viaduku tikrai nebus problemų, pėstieji galės eiti kaip dabar eina (pvz šeškinės gyventojai link senukų, ten bus šviesoforas jiems, o prie topo centro, norintiems patekti į fabijoniškes, bus požeminė perėja).
Justinai, viskas klaip ir ok, bet mokslininkai eilinį kartą paliko butelio kakliuką. Šiuo atveju jis – stanevičiaus – fabijoniškių sankryža. Ten jau nuo pat pirmo etapo reiktų bent jau viaduką pastatyt (gatvės pratęsimą iki geležinio vilko palikti antram etapui). Ir lėšų nuo sankryžų (šiaurinės – fabijoniškių ir stanevičiaus – fabijoniškių rekonstrukcijos) sutaupytų. Vistiek vieną dieną reikės to viaduko (jau dabar reikia, nepriklausomai nuo šiaurinės g.)
Pagarba
Puiku, labai laukiame.
tu pažiurėk projekta pradžioje, padarys gatve kur 6 juostos sueina i 2 juostas fabijoniškėse ir tas bus n metų, kur logika????
Spėju logika tokia, kad gatvę tiesti neskaidant į etapus būtų finansiškai neįmanoma.
Neverk
Logika tokia, kad iš Fabijoniškių galėsiu greitai ir patogiai patekti į Laisvės pr. ir aplinkelį.