Vilniaus gatvės

Prieš Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukciją – patogesnis eismas Bajorų ir Visorių gyventojams

Miestui augant, teritorijose, kurios anksčiau buvo naudojamos kitoms reikmėms, kuriasi naujos gyvenvietės, kvartalai, todėl sostinė imasi sprendimų, kurie užtikrintų ne tik saugų susisiekimą su centrine miesto dalimi, bet ir būtų tvarūs, ilgalaikiai.

Sparčiai plečiantis šiaurinei Vilniaus teritorijai, rengiamas Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukcijos projektas – ši gatvė yra svarbi trūkstama arterija pasiekti aplinkines Bajorų bei Visorių gyvenvietes. Kad projektas būtų sėkmingas, prieš tai imtasi teisinių aspektų ir kitų nuoseklių žingsnių dėl greta esančių sklypų. Planuojama sklypų klausimus išspręsti per šiuos metus.

Vystant projektą, šiam rajonui bus parinkti triukšmo ir taršos mažinimo sprendiniai, kurie tausos aplinką, bus patogūs aplinkiniams gyventojams. Planuojamas ir naujas autobuso maršrutas, todėl didelis dėmesys – darniam judumui.

 

Besiruošiant Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijai, pirmiausiai planuojami eismo organizavimo pakeitimai, kurie leis Visorių ir Bajorų rajonų gyventojams patogiau susisiekti su miestu Vakariniu aplinkkeliu. Išvažiuojant iš Mykolo Lietuvio gatvės, bus galima sukti ne tik į dešinę (link Ukmergės g.), bet ir judėti tiesiai į Vakarinį aplinkkelį. Įvedus pakeitimus, ši išvažiavimo kryptis taps saugesnė, sumažins poreikį apsisukinėti Ukmergės g. ties įvažiavimu į Tarandę. Dėl esamo užstatymo ir sklypų (pagal šiuo metu įgyvendinamą projektą) kol kas posūkis į kairę nėra numatytas, tačiau jau planuojamas.

Sankryžoje įrengti prie eismo prisitaikantys šviesoforai, kurie reaguos į transporto srautus: infraraudonųjų spindulių transporto priemonių jutikliai leis šviesoforų signalų trukmei keistis automatiškai, pagal tuo metu susidariusią situaciją.

Sankryža bus papildomai stebima ir reguliuojama pagal poreikį.

 

Šviesoforai atitinka naujai įrengtus dviračių tako ir pėsčiųjų perėjos standartus. Mykolo Lietuvio g. įrengti nauji pėsčiųjų ir dviratininkų šviesoforai, mygtukai ir signalai turintiems individualių poreikių žmonėms.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
28 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
18 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
4 mėnesius

Galvokime jau dabar ką rinksime kitai kadencijai, manau reikia siekti, kad būtų nuosaikiai reaguojantis į visas modernistines idėjas ir miesto biudžete kasmet skirtų po 30 mln eurų gatvių bei transporto mazgų statyboms.

Kristina
Kristina
4 mėnesius

Viešųjų ryšių akciją. Nieko daugiau. Atsakykite į gyventojų skundus pirma

rem
rem
4 mėnesius

Šita gatvė pagal DP turi buti 2+2 juostų ir susijungti su Geležinio Vilko gatve, o dabar padarė parodyje dėl nuolaidų vystytojams.

Urbanistad
Urbanistad
4 mėnesius

Zuokas spejo bent vakarini aplinkleli praktiskai uzbaigti, Simasius nieko negali, tik siaurint, o kad pagrindines gatves uzkistos ir truksta pilno ziedo aplink miesta numatyta dar Sovietiniu laiku urbanistikos inzineriu

Artūras
Artūras
4 mėnesius
Atsakinėti į  Urbanistad

Gerai čia pataikėte – Šimašius tik siaurinti. 😀

Kappahl
Kappahl
4 mėnesius

Visai čia ne Bajorų gyventojams palengvinimas, o tiems, kurie statys prie šios sankryžos biuro ar kokį ten pastatą. Ir šiaip ten reikėjo projektuoti tunelį bei viadukų sistemą, o ne sviesaforine sankryžą. Kai ties šiaurinį aplinkeli jau šis pastatas trukdys šiai sistemai, keista kad leido statyti ten jį, bei nebuvo nustatyta didesnės kelio apsaugos zonos…

Artūras
Artūras
4 mėnesius
Atsakinėti į  Kappahl

Tą patį galvojau. Elementari logika sako, kad į Lietuvio gatvę iš aplinkkelio reikia tunelio, juk ir taip aišku, kad bus labai svarbi jungtis su Molėtų plentu. Tuo pačiu, kai viskas čia buvo išrausta, būtų ir padarę.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button