Prieš Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukciją – patogesnis eismas Bajorų ir Visorių gyventojams

Komentarai 18

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Galvokime jau dabar ką rinksime kitai kadencijai, manau reikia siekti, kad būtų nuosaikiai reaguojantis į visas modernistines idėjas ir miesto biudžete kasmet skirtų po 30 mln eurų gatvių bei transporto mazgų statyboms.

  2. Kristina says:

    Viešųjų ryšių akciją. Nieko daugiau. Atsakykite į gyventojų skundus pirma

  3. rem says:

    Šita gatvė pagal DP turi buti 2+2 juostų ir susijungti su Geležinio Vilko gatve, o dabar padarė parodyje dėl nuolaidų vystytojams.

  4. Urbanistad says:

    Zuokas spejo bent vakarini aplinkleli praktiskai uzbaigti, Simasius nieko negali, tik siaurint, o kad pagrindines gatves uzkistos ir truksta pilno ziedo aplink miesta numatyta dar Sovietiniu laiku urbanistikos inzineriu

    • Artūras says:

      Gerai čia pataikėte – Šimašius tik siaurinti. 😀

  5. Kappahl says:

    Visai čia ne Bajorų gyventojams palengvinimas, o tiems, kurie statys prie šios sankryžos biuro ar kokį ten pastatą. Ir šiaip ten reikėjo projektuoti tunelį bei viadukų sistemą, o ne sviesaforine sankryžą. Kai ties šiaurinį aplinkeli jau šis pastatas trukdys šiai sistemai, keista kad leido statyti ten jį, bei nebuvo nustatyta didesnės kelio apsaugos zonos…

    • Artūras says:

      Tą patį galvojau. Elementari logika sako, kad į Lietuvio gatvę iš aplinkkelio reikia tunelio, juk ir taip aišku, kad bus labai svarbi jungtis su Molėtų plentu. Tuo pačiu, kai viskas čia buvo išrausta, būtų ir padarę.

  6. Vytas says:

    O kur Šiaurinis aplinkkelis?
    Kur normali infrastruktūros plėtra mieste?

    • Urbanistika says:

      Vyksta 🙂 “Normali infrastruktūros plėtra” nėra tik greitkelio nutiesimas tinginiams su mašinomis. Į tai įeina ir dviračių takai, šaligatviai, takai ir t.t.

      • Bob says:

        Šiaurinė gatvė kaip tik turės dviračių takus, šaligatvius ir netgi medžius 🙂 Ir viešasis transportas ten irgi greičiausiai važiuos. Ir verslai aplink įsikurs.

  7. Pikts says:

    Šiaurinė. Gatvė. Kur? Nors net neverta klausti, viskas aišku. Dabar prioritete ne esamų rajonų problemų sprendimas, bet bėgiojimas paskui vystytojus, su jų naujais projektais Bajorų laukuose. Tankinimas, ane?

    • ... says:

      Gatvių siaurinimas 😀

    • Dhdjdb says:

      Nebegioja paskui tuos vystytojus, palaida bala, leidzia po 5 namis 10 aru sklype, salia getus po 100 namu kepa, o infrastrukturos tvarkyt nereikalauja, pastato du apsvietimo stulpelius tarp savo geto namu ir baigta, toliau lieka ismalti meslynai, sugadinti zvyrkeliai.

    • Urbanistika says:

      Nereikia tos šiaurinės gatvės dar. Geriau tuos pinigus investuot į viešąjį, gal net kokį tramvajų, ir gatvių pertvarkymą visiems (koks vyksta naujamiestyje pagaliau: su gerais šaligatviais, dviračių takais ir normaliomis važiuojamosiomis dalimis, kuriose nelabai išeina važiuot 70km/h)

      • Bob says:

        O Šiaurinė gatvė bus automagistralė be viešojo transporto? Tiesiog būtų šaunu jeigu pinigus paskirstytų tolygiau ir neužmirštų sovietinių mikrorajonų, kur irgi gyvena vilniečiai (netgi didžioji jų dalis). Pabandykite su dviračiu ar paspirtuku iš Pašilaičių iki biuro centre nusigauti 😉

        • Artūras says:

          Kai Šimašiui tai pasakiau, tai atrėžė, jog jis pasirinko centre gyventi, o tie, kurie nusidangino į miesto pakraščius – tai jų problema. Gerulis, ania? 😀

      • Artūras says:

        Eikit jūs, tramvajistai, kakot. Jau užknisote su ta transporto atgyvena. Bent pažiūrėkite kaip tai Rygoje, Daugpilyje ar Karaliaučiuje atrodo, nekarksėję čia. Ir kaip dar meišgirdau apie darželis bei pensijų padidinimą!

        • Jonas says:

          Tai ką siūlai? Padaryt greitkelius ir visiem sėdėt kamščiuos? Aišku metro geriau, bet tramvajus realiau.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist