Net Berlyne yra nemokamos stovėjimos aikštelės centre, mes kadangi išmanesni, norim iš visų viską susirinkti, tai net dirvonus neasfaltuotus šalia šnipiškių apmokestinome ir pakabinom geltoną zoną. Na gi, kuris atsiras meras, galintis padaryti nemokamų stovėjimo automobilių aikštelių nors valandai ir nors prie vaikų būrelių vietų: pvz. jaunimo centro, centrų
Visa tai popierinių planuotojų samprotavimai ir iš valdiniškų kėžių pozicijų vykdomas brutalus nesiskaitymas su miestiečių nuomone. Trisdešimt metų, nuo gegužės iki Vėlinių, stengiausi po miestą važinėti tik dviračių, jei tik nelydavo. Dažnai vykdavau ir į priemiesčius, esu keliavęs ir 1000 km keliones, todėl puikiai žinau, kad ne dviračių takai ar visokie teoriniai išgalvojimai yra svarbiausias dalykas siekiant, kad žmogus tikrai dažniau apsispręstų mieste judėti tokiu būdu.
damidavičius tai 100% pats su alternatyva darnai nejuda, ypač žiema. Melagis.
Parkavimo vietos didinamos? 🤣🤣🤣 Pezunų pezunas. Kiek čia pasakų ne sekit, ne visi žmonės yra tupi avinai. Straipsnis vien melas. Naikinat miestą, bus šakės Vilniuj po jūsų iškrypiliškų projektų.
Tai 100% didėja garantija pėstiesiems būti partenktiems paspirtukininkų ar dviratininkų ant šaligatvių. Jokių taiskyklių, jokių normų jokių reikalavimų jiems. Pažiūrėkit kas darosi perėjose tik gal 1% saugiai persiveda savo priemonę, 99% lekia ir pralekia kaip niekur nieko. Gedimino prospektas su dviračių juostom. Kiek jom važiuoja? Gal 30-40%. Visas tas durnus judumas vyksta tarp pėščiųjų, braukiojant per skvernus ir gasdinant žmones. Saugiausias yra automobilis su dar galojančiomis kelių eismo taisyklėmis. Bet gal ir jom jau dienos suskaičiuotos?
Pritarių 500 procentu . Paziūrekit kokiza banguojanti duobeta Bazilionu g. Pylimo g.prie Turgaus, Gelezinkelio g .Tai vilniečiu sumokėtu mokesčiu švaistymas. Ir apzeldintoju biznis. Dźiaugsmo gatves pradźia c kategorijos senajame Pavilnyje visiškai sunaikinti kelio bortai ir asfalto danga .Viršyti oro ir Triukšmo taršos ribiniai dydźiai arterines gatves gyventoju del neigiamos kietuju daleliiu koncentracijos , truikšmo źymiai pablogino jų gyvenimo sąlygos .
Man atrodo, kad pagrinde komentuoti ir kalbėti apie gatvių siaurinimą turėtų tie, kurie ir yra tokių gatvių gyventojai. Nesakau, kad kitų nuomonė nesvarbi, tačiau kai pašilaičiuose gyvenantis asmuo garsiai rėkia kokia bloga, pavyzdžiui, atnaujinta Algirdo gatvė, kuria jis pravažiuoja max vieną kartą per metus automobiliu, o apie dviračio net nelabai turi, tai atrodo keistai. Mano žiniomis, dauguma naujamiesčio gyventojų yra patenkinti pozityviais pokyčiais. Pats ten gyvendavau ir nesuprasdavau, kam ten reikia mašinoms lėkt ant 70…
As gyventojas, dabar yra visiska tragedija, neitiketinai tapo nesaugu, reikia kuo skubiau baigti sitas nesamones, gal ketinimai buvo ir geri, bet rezultatas atvirkstinis
Kai viešojo transporto kontekste pamatai tokį pasisakymą “… o pats miestas, kuris per paskutinius 10 metų keitėsi į moderniąją pusę, dėl kurios jis rikiuojasi šalia patrauklių Europos miestų”, supranti kad toliau skaityti net neverta.
Pritariu Kristijonui. Aš gyvenu vienoje iš tų naujai susiaurintų, ramaus eismo gatvių (T. Ševčenkos) ir labai labai džiaugiuosi, kad čia dabar daugiau augalų ir lėčiau, atsargiau juda automobiliai. Taip, mašinoms prasilenkti sunkiau, bet būtent dėl to ir važiuoja jos lėčiau. Turint omenyje, kad čia ir mokykla šitoje gatvėje, ir tikrai didelis pėsčiųjų srautas, tai tikrai džiugu, kad mašinos važiuoja atsargiau. 🙂
Bet, kol kas, nuo jų darbų tik blogiau…
Net Berlyne yra nemokamos stovėjimos aikštelės centre, mes kadangi išmanesni, norim iš visų viską susirinkti, tai net dirvonus neasfaltuotus šalia šnipiškių apmokestinome ir pakabinom geltoną zoną. Na gi, kuris atsiras meras, galintis padaryti nemokamų stovėjimo automobilių aikštelių nors valandai ir nors prie vaikų būrelių vietų: pvz. jaunimo centro, centrų
Visa tai popierinių planuotojų samprotavimai ir iš valdiniškų kėžių pozicijų vykdomas brutalus nesiskaitymas su miestiečių nuomone. Trisdešimt metų, nuo gegužės iki Vėlinių, stengiausi po miestą važinėti tik dviračių, jei tik nelydavo. Dažnai vykdavau ir į priemiesčius, esu keliavęs ir 1000 km keliones, todėl puikiai žinau, kad ne dviračių takai ar visokie teoriniai išgalvojimai yra svarbiausias dalykas siekiant, kad žmogus tikrai dažniau apsispręstų mieste judėti tokiu būdu.
damidavičius tai 100% pats su alternatyva darnai nejuda, ypač žiema. Melagis.
Parkavimo vietos didinamos? 🤣🤣🤣 Pezunų pezunas. Kiek čia pasakų ne sekit, ne visi žmonės yra tupi avinai. Straipsnis vien melas. Naikinat miestą, bus šakės Vilniuj po jūsų iškrypiliškų projektų.
Tai 100% didėja garantija pėstiesiems būti partenktiems paspirtukininkų ar dviratininkų ant šaligatvių. Jokių taiskyklių, jokių normų jokių reikalavimų jiems. Pažiūrėkit kas darosi perėjose tik gal 1% saugiai persiveda savo priemonę, 99% lekia ir pralekia kaip niekur nieko. Gedimino prospektas su dviračių juostom. Kiek jom važiuoja? Gal 30-40%. Visas tas durnus judumas vyksta tarp pėščiųjų, braukiojant per skvernus ir gasdinant žmones. Saugiausias yra automobilis su dar galojančiomis kelių eismo taisyklėmis. Bet gal ir jom jau dienos suskaičiuotos?
Pritarių 500 procentu . Paziūrekit kokiza banguojanti duobeta Bazilionu g. Pylimo g.prie Turgaus, Gelezinkelio g .Tai vilniečiu sumokėtu mokesčiu švaistymas. Ir apzeldintoju biznis. Dźiaugsmo gatves pradźia c kategorijos senajame Pavilnyje visiškai sunaikinti kelio bortai ir asfalto danga .Viršyti oro ir Triukšmo taršos ribiniai dydźiai arterines gatves gyventoju del neigiamos kietuju daleliiu koncentracijos , truikšmo źymiai pablogino jų gyvenimo sąlygos .
” Nj u vasiuki ” projektas
Man atrodo, kad pagrinde komentuoti ir kalbėti apie gatvių siaurinimą turėtų tie, kurie ir yra tokių gatvių gyventojai. Nesakau, kad kitų nuomonė nesvarbi, tačiau kai pašilaičiuose gyvenantis asmuo garsiai rėkia kokia bloga, pavyzdžiui, atnaujinta Algirdo gatvė, kuria jis pravažiuoja max vieną kartą per metus automobiliu, o apie dviračio net nelabai turi, tai atrodo keistai. Mano žiniomis, dauguma naujamiesčio gyventojų yra patenkinti pozityviais pokyčiais. Pats ten gyvendavau ir nesuprasdavau, kam ten reikia mašinoms lėkt ant 70…
Visiskai sutinku. As irgi netoli gyvenu, ir labai patenkintas siais projektais.
As gyventojas, dabar yra visiska tragedija, neitiketinai tapo nesaugu, reikia kuo skubiau baigti sitas nesamones, gal ketinimai buvo ir geri, bet rezultatas atvirkstinis
Vilnius platina gatves ?? Xaxaxa geras baeris
Artėja komunizmas, bus bendri automobiliai, ir asilo sapaliones.
Kai viešojo transporto kontekste pamatai tokį pasisakymą “… o pats miestas, kuris per paskutinius 10 metų keitėsi į moderniąją pusę, dėl kurios jis rikiuojasi šalia patrauklių Europos miestų”, supranti kad toliau skaityti net neverta.
“ naujų gatvių principų atsiradimą diktuoja ne valdininkai, o pats miestas”
bulls**t 🙂 bent jau kolkas
Miesto gyventojai tai tikrai nori ramesnių gatvių, čia labiau priešinasi priemiesčių gyventojai kurie neįsivaizduoja gyvenimo be automobilio.
Įdomu, kodėl gi jie taip priešinasi?
Pritariu Kristijonui. Aš gyvenu vienoje iš tų naujai susiaurintų, ramaus eismo gatvių (T. Ševčenkos) ir labai labai džiaugiuosi, kad čia dabar daugiau augalų ir lėčiau, atsargiau juda automobiliai. Taip, mašinoms prasilenkti sunkiau, bet būtent dėl to ir važiuoja jos lėčiau. Turint omenyje, kad čia ir mokykla šitoje gatvėje, ir tikrai didelis pėsčiųjų srautas, tai tikrai džiugu, kad mašinos važiuoja atsargiau. 🙂
NeValant gavių prasilenkti bus dar įdomiau.