Naugarduko gatvėje žadamos permainos: ribos greitį

Komentarai 4

  1. Špunčpelis says:

    Ar Jūs juokaujate? visa ši Naugarduko g. nesamonė atrodo, kaip praktikantų pratybos viešuose pirkimuose. – Na, reikia padegint pinigėlių, o kodėl gi nenutiesus dviračių takų ten KUR JŲ VISIŠKAI NEREIKIA!!!
    Pirma. Ar darėt tyrimą kiek ten dviratininkų / el paspirtukų pravažiuoja per dieną? ten dviračių takų tiesiog nereikia, nes ten dviratininkai nevažiuoja. Plius kam rizikuoti ir važiuoti gatve kur prieš tave umai netikėtai atidaris mašinos duris, jei šalia 2,5m pločio šaligatvis.
    Kur reikia klausiate? Ševčenkos / Kauno g, nes ten daugiausia važiuoja Elektriniais paspirtukais bei dviračiais.
    Antra. toks jausmas, kad žmonės, kurie planuoa dviračių takų infrastruktūrą nėra važiave su dviračiu. Takai atsiranda ir dingsta kaip ir pažaidai, nėra jokios nuoseklios sistemos, tiesiog būdas pigiai pasidaryti PR, va mes modernūs, darom takus. kam? patys nežinom. Ne kad sujungtu tolimesnius rajonus dviračių takais su naujamiesčiu / centru, ne kur tau… geriau meskim debesį pinigų į trečdalį vienos gatvės.. kurios pritaikymas dviračiams lygiai nieko neišspręs. Geriau padarykit kuklų, bet ilgą taką jungiantį rajonus, o ne išpatarmulintą tūkstančių juostų nesamonę.
    Trečia. Tiesiog imkit ir paklauskit miestelėnų, kur reikalingi takai, išmatuokit realius srautus, o ne su šake po vandenį makaluokit.

    • vaidas says:

      kas tau ten vaziuos dabar, kai tokio milzinisko (kaip dviem juostoms) plocio ir masinos laksto? elemntariai pavojinga!
      kai pritaikys bent kiek, atsiras ir srautas.
      o ir daro tuos takus visur siuo metu, vyksta ir darbai ir projketavimai ar butina pagal tamsta tik viena vieta uzsiimti vienu metu?

  2. Jonas says:

    30 km/h? cia rimtai?

    • Simona says:

      Na pagalvokite, gatvė yra D kategorijos, tai yra žemiausios kategorijos gatvė, ji neskirta tranzitiniam automobilių eismui, be to turi tik dvi juostas, po vieną skirtingomis kryptimis. Šiuo metu, gerokai per didelis juostų plotis leidžia viršyti greitį, o didesnis greitis mažina visų eismo dalyvių saugumą. Nedidelis automobilių srautas (<170 auto./val. centro kryptimi ir <300 auto./val. nuo centro), taip pat leidžia viršyti greitį. Greitį riboti ketinama toje dalyje, kur nuo 2017 m. yra juodosios dėmės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist