Naugarduko gatvės atkarpa tarp Smolensko ir Švitrigailos gatvių jau tapo draugiškesne dviratininkams, iki minimalių parametrų susiaurinta važiuojamoji dalis dėl ko sumažėjo automobilių greitis ir gatvė tapo saugesne. Nesutikčiau, prasilenkti su autobusu ar sunkvežimiu sudėtinga, sukant į Biržėlio 23 osios gatvę gali nepamatyti iš už užstojančiu mašinu atlekianti paspirtukininka ar dviratininka su ausinėmis ir jį nukalti. Tikrai gatvė pasidarė saugesnė. Puikus spendimai, šaligatvis plačiausias galima buvo įrengti dviračiu taka, bet ne geriau susiaurinti gatvę.
Tai jau ne tik automobilių modelius maketui iš anglų “nusiskolina”, bet ir nesąmoningas idėjas dėl dviračių takų nežinia iš kur traukia. Kuom blogai padaryt normalų dviračių taką ant važiuojamosios dalies kaip normalūs žmonės daro?
Keistas klausimas, o yra ar buvo poreikis? Dviraciu pravazioju 5-6000km per sezona (~4 men per metus). Koks dviraciu srautas yra is Pylimo g. i Naugarduko g??? Kas nors matavo? Kiek zmoniu sugeba iveikti ta kalna su dviraciu? 4-5 per diena? 95% veda dviracius, nes kalnas yra sunkus. I kita puse vazioja tikrai daugiau, ir tai yra labai pavojinga-reikia geru stabdziu ir reakcijos, nes bet koks auto kuris suka pvz i Vingrio g. yra realus pavojus gyvibei. Maciau viena avarija, kada dviratininkas atsitrenke ten i masina. Tai ten kur atrodo reikia, ir yra pavojus, takelio nera, o ten kur vazioja vienetai per diena (4 men laikotarpiu) suplanuotas? Kur logika? Nupjauti virs metra nuo bendro kelio (kur amzinas kamstis) del keleta zmoniu per vasaros sezona… Nors ir noriu aciu pasakyti uz kitus takelius si karta neuzskaitau. Darbas del varnelio.
Teoriškai greitis šioje gatvėje toks ir yra, nes asmeniškai aš nuo Vilkpėdės kalno viršaus iki Pylimo gatvės važiuoju minimum 20 minučiu su automobiliu, o prieš didžiąsias šventes buvo atveju kai stovėjau ir valandą laiko. Bet čia ne problemos sprendimas. Dabar Švtrigailos Naugarduko gatvėje matau, kad stato naujus šviesoforus, tačiau kairio posūkio vistiek neįrengė. Kamščiai šioje vietoje žiauriai dideli, pasukt į kairę sudėtinga. Šviesoforai kartais dega taip trumpai, kad tik porą mašinų išvis sugeba per žalią pervažiuoti gatvę. Kas reguliuoja šviesoforus, tikriausiai gyvenime nėra sėdėjęs už automobilio vairo. Apie kažkokį gerinimą nėra kalbos. gal galėtų koks autobusas važiuoti ir nuo Naugarduko kalno, tada ir automobilio nereikėtų.
Idėja ne bloga, bet yra minusų
Tai , kad automobilių kamštis dvigubai padidės,
aplinkiniai gyventojai , mokyklos , darželiai, centro poliklinika nukentės nuo oro taršos ir t.t.
Naugarduko g. iš dalies yra pagrindinė , nes dauguma vairuotoju , kertą klampus norėdami išvengti kamščių iš tokių gatvių, kaip Kauno g.,
Mindaugo g., Smolensko g., Švitrigailos g., Vytenio g., Algirdo g.
Saugumas yra svarbu, bet kartų yra svarbu ir žmonių sveikata!!! Mūsų vaikų sveika ateitis!!!
Kaip alternatyva, galima gatvėje įrengti greičio mažinimo kalnelius.
Jau geriau ant gatvių nei ant šaligatvių. Visoje Vakarų Europoje dviračių takams yra daromos juostos atskiros ant gatvių, o ne ant šaligatvių. Nežinau iš kur čia ta mada Vilniuje dviračių taką tiesti šalia pėsčiųjų takų.
Naugarduko gatvės atkarpa tarp Smolensko ir Švitrigailos gatvių jau tapo draugiškesne dviratininkams, iki minimalių parametrų susiaurinta važiuojamoji dalis dėl ko sumažėjo automobilių greitis ir gatvė tapo saugesne. Nesutikčiau, prasilenkti su autobusu ar sunkvežimiu sudėtinga, sukant į Biržėlio 23 osios gatvę gali nepamatyti iš už užstojančiu mašinu atlekianti paspirtukininka ar dviratininka su ausinėmis ir jį nukalti. Tikrai gatvė pasidarė saugesnė. Puikus spendimai, šaligatvis plačiausias galima buvo įrengti dviračiu taka, bet ne geriau susiaurinti gatvę.
Tai jau ne tik automobilių modelius maketui iš anglų “nusiskolina”, bet ir nesąmoningas idėjas dėl dviračių takų nežinia iš kur traukia. Kuom blogai padaryt normalų dviračių taką ant važiuojamosios dalies kaip normalūs žmonės daro?
Keistas klausimas, o yra ar buvo poreikis? Dviraciu pravazioju 5-6000km per sezona (~4 men per metus). Koks dviraciu srautas yra is Pylimo g. i Naugarduko g??? Kas nors matavo? Kiek zmoniu sugeba iveikti ta kalna su dviraciu? 4-5 per diena? 95% veda dviracius, nes kalnas yra sunkus. I kita puse vazioja tikrai daugiau, ir tai yra labai pavojinga-reikia geru stabdziu ir reakcijos, nes bet koks auto kuris suka pvz i Vingrio g. yra realus pavojus gyvibei. Maciau viena avarija, kada dviratininkas atsitrenke ten i masina. Tai ten kur atrodo reikia, ir yra pavojus, takelio nera, o ten kur vazioja vienetai per diena (4 men laikotarpiu) suplanuotas? Kur logika? Nupjauti virs metra nuo bendro kelio (kur amzinas kamstis) del keleta zmoniu per vasaros sezona… Nors ir noriu aciu pasakyti uz kitus takelius si karta neuzskaitau. Darbas del varnelio.
Teoriškai greitis šioje gatvėje toks ir yra, nes asmeniškai aš nuo Vilkpėdės kalno viršaus iki Pylimo gatvės važiuoju minimum 20 minučiu su automobiliu, o prieš didžiąsias šventes buvo atveju kai stovėjau ir valandą laiko. Bet čia ne problemos sprendimas. Dabar Švtrigailos Naugarduko gatvėje matau, kad stato naujus šviesoforus, tačiau kairio posūkio vistiek neįrengė. Kamščiai šioje vietoje žiauriai dideli, pasukt į kairę sudėtinga. Šviesoforai kartais dega taip trumpai, kad tik porą mašinų išvis sugeba per žalią pervažiuoti gatvę. Kas reguliuoja šviesoforus, tikriausiai gyvenime nėra sėdėjęs už automobilio vairo. Apie kažkokį gerinimą nėra kalbos. gal galėtų koks autobusas važiuoti ir nuo Naugarduko kalno, tada ir automobilio nereikėtų.
Idėja ne bloga, bet yra minusų
Tai , kad automobilių kamštis dvigubai padidės,
aplinkiniai gyventojai , mokyklos , darželiai, centro poliklinika nukentės nuo oro taršos ir t.t.
Naugarduko g. iš dalies yra pagrindinė , nes dauguma vairuotoju , kertą klampus norėdami išvengti kamščių iš tokių gatvių, kaip Kauno g.,
Mindaugo g., Smolensko g., Švitrigailos g., Vytenio g., Algirdo g.
Saugumas yra svarbu, bet kartų yra svarbu ir žmonių sveikata!!! Mūsų vaikų sveika ateitis!!!
Kaip alternatyva, galima gatvėje įrengti greičio mažinimo kalnelius.
Nuo Algirdo g. iki Švitrigailos g. vienos duobės, jei ne duobė, tai įgriuvęs šulinys, gal dėl to 30 km/h ?
Darbo imitavimas? Siemet kaip niekad mazai nutiesta dviraciu taku, nors planas nemazas… Zuoko stilium spresim – dazais ant gatviu:D
Jau geriau ant gatvių nei ant šaligatvių. Visoje Vakarų Europoje dviračių takams yra daromos juostos atskiros ant gatvių, o ne ant šaligatvių. Nežinau iš kur čia ta mada Vilniuje dviračių taką tiesti šalia pėsčiųjų takų.
Na tikrai cia truksta zenklo 30km/h, “gatvės pralaidumas kaip tik padidėja”. Nupirksiu popkornu ir kolos, lauksiu rezultato 😀 😀 😀
Pagal Waze/google maps vidutinis greitis 5km/h, “bumper to bumper traffic”